Kierownik Recepcji / Manager Rezerwacji

Zadania:

  • Organizacja pracy Recepcji podczas prowadzonych zmian zgodnie z obowiązującymi standardami.
  • Samodzielne prowadzenie dyżurów.
  • Sprawne postępowanie z wszelkimi sytuacjami dotyczącymi gości z nastawieniem na ich pozytywne rozwiązanie.
  • Szkolenie i motywowanie pracowników, w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi gości.
  • Dbałość o realizowanie strategii sprzedażowej.
  • Zapewnienie efektywnej współpracy i komunikacji z innymi działami hotelu.
  • Budowanie relacji z Gośćmi.

Nasze oczekiwania:

  • Minimum rok doświadczenia w pracy w recepcji hotelowej na stanowisku kierowniczym.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość profesjonalnych standardów obsługi klienta.
  • Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami.
  • Umiejętność rozwiązywania sytuacji problemowych.
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
  • Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym.
  • Dodatkowym atutem będzie umiejętność pracy w systemie prohott.

Oferujemy:

  • Pracę w prestiżowej firmie.
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Miłą atmosferę w młodym, energicznym zespole.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

Aktualnie do Zespołu renomowanego czterogwiazdkowego Hotelu Słoneczny Młyn w Bydgoszczy poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Hotel Słoneczny Młyn


Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umowa o pracę

Kierownik / Koordynator

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 13 dni