Kierownik/-czka działu IT

Twoje zadania:

  • Kierowanie działem IT
  • Administrowanie systemami informatycznymi.
  • Nadzorowanie terminowości obsługi zgłoszeń realizowanych przez zespół pracowników działu IT.
  • Dbanie o odpowiedni poziom wiedzy specjalistycznej pracowników niezbędnej do wykonywania obowiązków.
  • Przygotowywanie raportów z bieżących działań, planów oraz prognoz.
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu w kontaktach z użytkownikami.
  • Zarządzanie procesem uruchamiania i utrzymania infrastruktury technicznej w placówkach.
  • Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie lokalnej infrastruktury IT i kontakty z serwisem firm dostarczających sprzęt, oprogramowanie i usługi związane z obsługiwaną infrastrukturą.
  • Odpowiedzialność za funkcjonowanie systemów teleinformatycznych.
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług IT.
  • Monitorowanie rynku IT, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań informatycznych dla branży usług medycznych.
  • Inicjowanie i realizowanie projektów i rozwiązań usprawniających pracę.

Zgłoś się do nas, jeżeli:

  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku nie mniej niż 3 lata.
  • Posiadasz praktyczną wiedzę z obszaru zarządzania usługami IT (ITIL), zarządzania Infrastrukturą IT (LAN, WAN, WiFi, GSM).
  • Posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (IT, administracja sieciami/serwerami, telekomunikacja, pokrewne kierunki).
  • Posiadasz doświadczenie w zarzadzaniu procesami uruchamiania/funkcjonowania infrastruktury IT.
  • Nawiązujesz pozytywne relacje z dostawcami usług IT oraz podwykonawcami.
  • Jesteś proaktywny/-a i skuteczny/-a w doprowadzaniu spraw do końca.
  • Potrafisz dostosowywać się do zmieniających się warunków i otoczenia.
  • Jesteś gotowy/-a do pracy stacjonarnej, w biurze i ewentualnych wyjazdów służbowych na terenie Polski.

Mile widziana: komunikatywna znajomość języka angielskiego.


W zamian zapewnimy Ci:

  • Bezpieczeństwo zatrudnienia w oparciu o wybraną formę współpracy.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
  • Narzędzia do pracy (komputer, telefon).
  • Współpracę przy projektach mających wpływ na rozwój organizacji.
  • Zniżki na studia w Uczelni partnerskiej.
  • Spotkania integracyjne.

Od 1993 r. z pasją i zaangażowaniem świadczymy wysokiej jakości usługi medyczne. Obejmujemy opieką Pacjentów indywidualnych, ich rodziny oraz zakłady pracy. Usługi świadczone przez nasze Centra Medyczne to podstawowa opieka zdrowotna, specjalistyka, diagnostyka laboratoryjna i obrazowa, jednak dziedziną, w której firma wyróżnia się szczególnie, jest stomatologia. Jesteśmy ekspertem w tej dziedzinie. To, co wyróżnia firmę, to krótkie terminy oczekiwania na wizytę oraz szczególna dbałość o to, aby Pacjenci znaleźli nie tylko fachową i skuteczną pomoc medyczną, ale także ciepło, życzliwość i zrozumienie dla swoich obaw i problemów.

Jesteśmy zwolennikami najlepszych rozwiązań dla naszych Pacjentów, pracowników i kontrahentów. Pracujemy z zaangażowaniem i jesteśmy proaktywni. Z takimi ludźmi chcemy pracować.



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Medea Health Sp. z o.o


Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B

Kierownik / Koordynator

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 5 dni