Zakres zadań:
- Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami w kanale nowoczesnym.
- Osiąganie celów sprzedażowych.
- Przeprowadzanie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami, negocjacje warunków handlowych, umów i kontraktów.
- Współpraca z zespołem handlowym i trade marketingowym w rozwijaniu portfela produktów w ramach kluczowych klientów.
- Prowadzenie analiz rynkowych i monitorowanie trendów, identyfikacja nowych możliwości biznesowych.
- Regularne raportowanie wyników sprzedażowych, analiza skuteczności działań.
- Przygotowywanie raportów dla Zarządu.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży na stanowisku związanym z obsługą kluczowych klientów w branży FMCG - kanał nowoczesny (minimum 3 lata).
- Wykształcenie wyższe.
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne.
- Umiejętność analizy danych rynkowych i stosowania ich do podejmowania decyzji biznesowych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie nastawionym na ciągły rozwój.
- Opieka medyczna.
- Narzędzia pracy - telefon, laptop, samochód służbowy.
- Możliwość udziału w szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcę.
- Premię za realizację celów.
BZK i Wspólnicy w ramach Grupy BZK świadczy usługi między innymi w obszarach handlu, logistyki, zakupów, HR oraz finansów dla podmiotów powiązanych takich jak: Bakoma, Komagra, Bioagra, Bioagra-Oil, Staoil, Polskie Młyny, BZK Alco. Spółki należące do grupy BZK są wiodącymi podmiotami na rynku produktów spożywczych, rolnych oraz biopaliw. Wraz z dynamicznym rozwojem Naszego Zespołu poszukujemy kandydata/tki na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".