Infolinia Lotnicza z j.angielskim

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa połączeń w j. angielskim i j. polskim,
  • udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania klientów linii lotniczych,
  • dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta,
  • monitorowanie, raportowanie i odpowiadanie na opinie klientów.

Nasze wymagania:

  • znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie min. B2,
  • postawa prokliencka - wychodzenie do klienta naprzeciw jego oczekiwaniom, gotowość do indywidualnego rozpatrzenia danego problemu,
  • empatia i pozytywne nastawienie,
  • umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja pracy własnej.

To oferujemy:

  • wynagrodzenie podstawowe 28,97 zł brutto/h oraz system motywacyjny,
  • profesjonalny pakiet wdrożeniowy - wszystkiego Cię nauczymy,
  • elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - projekt jest całodobowy, więc na pewno uda Ci się dopasować grafik do innych zobowiązań,
  • biuro w centrum Wrocławia - a po kilku tygodniach wdrożenia możliwość współpracy zdalnej.

Brzmi ciekawie? Aplikuj! Czekamy właśnie na Ciebie!


Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencja zatrudnienia o nr. 27584.

Wraz z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób władających j.angielskim na poziomie minimum średnio zaawansowanym do obsługi Infolinii Lotniczej.

Zrób krok w kierunku swojej kariery i zaaplikuj do nas już dziś!



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o.


Wrocław, dolnośląskie

Umowa zlecenie

Młodszy specjalista / Junior

Część etatu

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 35 dni