OGŁOSZENIE O NABORZE NR 60.2022
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko
GŁÓWNY SPECJALISTA
do Wydziału ds. Cyfryzacji Danych Przestrzennych w Departamencie Cyfryzacji, Geodezji i Kartografii
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
wymiar etatu – 1/1
Kwota wynagrodzenia brutto, obejmująca wszystkie składniki płacowe, w przedziale:
7200 do 7800 zł
Do Twoich zadań będzie należało m. in.:
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i utrzymaniem rezultatów projektów z zakresu m.in. cyfryzacji danych przestrzennych i informacji przestrzennej w tym opracowanie, uzgadnianie i weryfikacja dokumentacji projektowej oraz ocena dokumentacji przygotowywanej przez wykonawców, wdrażanie procedur zarządzania projektami.
- Przygotowanie dokumentacji merytorycznej z zakresu wykonania i kontroli cyfryzacji danych przestrzennych w celu przygotowania zamówienia publicznego.
- Prowadzenie analiz finansowych i sprawozdawczości związanej z realizacją projektów dotyczących geoinformacji.
- Realizowanie zadań związanych ze wsparciem partnerów projektów w obszarze: cyfryzacji danych przestrzennych poziomu powiatowego i wdrożeń publikacji usług danych przestrzennych oraz systemów informatycznych.
- Współpraca z instytucjami kontrolnymi w zakresie prawidłowości realizacji zadań projektowych.
- Weryfikacja dokumentacji i harmonogramów z zakresu m.in. wykonania i kontroli cyfryzacji zbiorów geodezyjnych oraz kontrola zgodności realizacji prac z umowami, organizowanie spotkań z partnerami projektów i wykonawcami realizującymi zawarte umowy, organizacja procesu odbiorów technicznych i formalnych zamówień objętych projektem.
- Formułowanie wniosków wynikających ze zrealizowanych projektów i ich wdrażanie w obszarze inicjatyw projektowych.
- Przygotowywanie projektów uchwał Zarządu oraz projektów informacji przedkładanych na posiedzenia Zarządu.
- Opracowywanie i przedkładanie projektu planu finansowego oraz wniosków o zmianę tego planu, a także sprawozdań z wykonania i zaangażowania budżetu.
- Promowanie i popularyzowanie zasad funkcjonowania systemów informacji przestrzennej w województwie.
Aplikując pamiętaj, że niezbędne jest:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca w Urzędzie będą zobowiązane do dostarczenia z Krajowego Rejestru Karnego zapytania o udzielenie informacji o osobie).
- Udokumentowane wykształcenie wyższe.
- Udokumentowany co najmniej 4 letni staż pracy ogółem.
- Udokumentowane doświadczenie w realizacji zadań z zakresu projektów geoinformatycznych lub związanych z realizacją cyfryzacji zbiorów danych przestrzennych lub związanych z wykonywaniem prac geodezyjnych.
- Udokumentowana praktyczna znajomość zarządzania projektami lub utrzymaniem rezultatów projektów lub zamówień publicznych z zakresu informatyzacji lub geoinformacji lub cyfryzacji danych przestrzennych lub znajomość prac geodezyjnych.
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- Obsługa komputera – praktyczna znajomość pakietu MS Office w tym zaawansowanych funkcji MS Excel.
- Studia podyplomowe/ kursy/ szkolenia w zakresie zarządzania projektami lub uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji i kartografii potwierdzone stosownymi zaświadczeniami lub świadectwami lub dyplomami.
- Posiadanie kompetencji:
- samodzielności,
- dążenia do rezultatów/przedsiębiorczości,
- dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- pracy zespołowej/współpracy w zespole,
- komunikatywności,
- Znajomość zagadnień z zakresu geodezji i kartografii – będzie weryfikowana podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Informacje dodatkowe:
- Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Praca administracyjno-biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca w siedzibie urzędu.
- Praca w zespole.
- Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem zewnętrznym.
Jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, pamiętaj o złożeniu wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Potrzebujesz dodatkowych usprawnień podczas dalszych etapów procesu rekrutacji? Poinformuj nas o tym w swojej aplikacji.
W przypadku aplikacji kandydata z niepełnosprawnością – wszystkie etapy rekrutacji dostosowywane są do potrzeb i w uzgodnieniu z kandydatem. Urząd jest pracodawcą równych szans, zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborach na wolne stanowiska pracy.
(W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%).
Twoja oferta powinna zawierać:
- Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy.
- Własnoręcznie podpisane oświadczenia dla kandydatów.
- Kserokopie dyplomów.
- Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy), potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje wraz z wyszczególnieniem głównych czynności wykonywanych na stanowisku pracy poprzez dołączenie kopii: zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań.
- Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaprosić na test.
Tak przygotowaną ofertę dostarcz do 6 czerwca 2022 r. Termin uważa się za zachowany, jeśli Twoja aplikacja wpłynie do urzędu najpóźniej 6 czerwca 2022 r.
Jak dołączyć do naszego zespołu?
Dokumenty aplikacyjne w formie elektronicznej wyślij do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie za pomocą poniższego przycisku DOŁĄCZ DO NAS lub korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, uwzględniając numer oferty w tytule wiadomości, tj. „Oferta pracy nr 60.2022”.
Twoje zgłoszenie nie będzie brane pod uwagę w procesie naboru, jeśli zostanie złożone po terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów lub niezgodnie z Regulaminem naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze.
Jeśli spełniłeś wymogi formalne, o terminie, miejscu i formie uczestniczenia w kolejnym etapie – teście, zostaniesz poinformowany mailowo lub telefonicznie. Zakres najważniejszych zagadnień zamieszczony jest w Zasadach naboru. Do rozmowy kwalifikacyjnej będziesz zaproszony, jeśli uzyskasz pozytywny wynik z testu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie (www.mazovia.pl. – Oferty pracy – 2022 – Ogłoszenie nr 60.2022) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl, ePUAP: /umwm/esp.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możesz skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl. Więcej informacji dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.
Dziękując wszystkim zainteresowanym,
informujemy, że odpowiemy na wszystkie poprawnie złożone aplikacje.
Aplikuj teraz