GŁÓWNY SPECJALISTA, Warszawa - oferta pracy - GoldenLine.plNazwa Firmy - GŁÓWNY SPECJALISTA <br/><span id='uwagiDoStanowiska'>do Wydziału ds. Cyfryzacji Danych Przestrzennych w Departamencie Cyfryzacji, Geodezji i Kartografii</span>

Oferta archiwalna

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 60.2022

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko

GŁÓWNY SPECJALISTA
do Wydziału ds. Cyfryzacji Danych Przestrzennych w Departamencie Cyfryzacji, Geodezji i Kartografii

Miejsce pracy: Warszawa

Region: mazowieckie

wymiar etatu – 1/1

Kwota wynagrodzenia brutto, obejmująca wszystkie składniki płacowe, w przedziale:
7200 do 7800 zł

Do Twoich zadań będzie należało m. in.:

  • Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i utrzymaniem rezultatów projektów z zakresu m.in. cyfryzacji danych przestrzennych i informacji przestrzennej w tym opracowanie, uzgadnianie i weryfikacja dokumentacji projektowej oraz ocena dokumentacji przygotowywanej przez wykonawców, wdrażanie procedur zarządzania projektami.
  • Przygotowanie dokumentacji merytorycznej z zakresu wykonania i kontroli cyfryzacji danych przestrzennych w celu  przygotowania zamówienia publicznego.
  • Prowadzenie analiz finansowych i sprawozdawczości związanej z realizacją projektów dotyczących geoinformacji.
  • Realizowanie zadań związanych ze wsparciem partnerów projektów w obszarze: cyfryzacji danych przestrzennych poziomu powiatowego i wdrożeń publikacji usług danych przestrzennych oraz systemów informatycznych.
  • Współpraca z instytucjami kontrolnymi w zakresie prawidłowości realizacji zadań projektowych.
  • Weryfikacja dokumentacji i harmonogramów z zakresu m.in. wykonania i kontroli cyfryzacji zbiorów geodezyjnych oraz kontrola zgodności realizacji prac z umowami, organizowanie spotkań z partnerami projektów i wykonawcami realizującymi zawarte umowy, organizacja procesu odbiorów technicznych i formalnych zamówień objętych projektem.
  • Formułowanie wniosków wynikających ze zrealizowanych projektów i ich wdrażanie w obszarze inicjatyw projektowych.
  • Przygotowywanie projektów uchwał Zarządu oraz projektów informacji przedkładanych na posiedzenia Zarządu.
  • Opracowywanie i przedkładanie projektu planu finansowego oraz wniosków o zmianę tego planu, a także sprawozdań z wykonania i zaangażowania budżetu.
  • Promowanie i popularyzowanie zasad funkcjonowania systemów informacji przestrzennej w województwie. 

Aplikując pamiętaj, że niezbędne jest:

  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca w Urzędzie będą zobowiązane do dostarczenia z Krajowego Rejestru Karnego zapytania o udzielenie informacji o osobie).
  • Udokumentowane wykształcenie wyższe.
  • Udokumentowany co najmniej 4 letni staż pracy ogółem.
  • Udokumentowane doświadczenie w realizacji zadań z zakresu  projektów geoinformatycznych lub związanych z realizacją cyfryzacji zbiorów danych przestrzennych lub związanych z wykonywaniem prac geodezyjnych.
  • Udokumentowana praktyczna znajomość zarządzania projektami lub utrzymaniem rezultatów projektów lub zamówień publicznych z zakresu informatyzacji lub geoinformacji lub cyfryzacji danych przestrzennych lub znajomość prac geodezyjnych.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Obsługa komputera – praktyczna znajomość pakietu MS Office w tym zaawansowanych funkcji MS Excel. 
  • Studia podyplomowe/ kursy/ szkolenia w zakresie zarządzania projektami lub uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji i kartografii potwierdzone stosownymi zaświadczeniami lub świadectwami lub dyplomami.
  • Posiadanie kompetencji:
    • samodzielności,
    • dążenia do rezultatów/przedsiębiorczości,
    • dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
    • pracy zespołowej/współpracy w zespole,
    • komunikatywności,
  • Znajomość zagadnień z zakresu geodezji i kartografii – będzie weryfikowana podczas rozmowy rekrutacyjnej. 

Informacje dodatkowe:

  • Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • Praca administracyjno-biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
  • Praca w siedzibie urzędu.
  • Praca w zespole.
  • Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem zewnętrznym.

Jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, pamiętaj o złożeniu wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Potrzebujesz dodatkowych usprawnień podczas dalszych etapów procesu rekrutacji? Poinformuj nas o tym w swojej aplikacji.
W przypadku aplikacji kandydata z niepełnosprawnością – wszystkie etapy rekrutacji dostosowywane są do potrzeb i w uzgodnieniu z kandydatem. Urząd jest pracodawcą równych szans, zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborach na wolne stanowiska pracy.

(W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%).

Twoja oferta powinna zawierać:

  • Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy.
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenia dla kandydatów.
  • Kserokopie dyplomów.
  • Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy), potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje wraz z wyszczególnieniem głównych czynności wykonywanych na stanowisku pracy poprzez dołączenie kopii: zakresów obowiązków,  opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu z uwzględnieniem  stanowiska i opisu wykonywanych zadań.
  • Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaprosić na test.

Tak przygotowaną ofertę dostarcz do 6 czerwca 2022 r. Termin uważa się za zachowany, jeśli Twoja aplikacja wpłynie do urzędu najpóźniej 6 czerwca 2022 r.

Jak dołączyć do naszego zespołu?

Dokumenty aplikacyjne w formie elektronicznej wyślij do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie za pomocą poniższego przycisku DOŁĄCZ DO NAS lub korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, uwzględniając numer oferty w tytule wiadomości, tj. „Oferta pracy nr 60.2022”.

Twoje zgłoszenie nie będzie brane pod uwagę w procesie naboru, jeśli zostanie złożone po terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów lub niezgodnie z Regulaminem naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze. 

Jeśli spełniłeś wymogi formalne, o terminie, miejscu i formie uczestniczenia w kolejnym etapie – teście, zostaniesz poinformowany mailowo lub telefonicznie. Zakres najważniejszych zagadnień zamieszczony jest w Zasadach naboru. Do rozmowy kwalifikacyjnej będziesz zaproszony, jeśli uzyskasz pozytywny wynik z testu. 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie (www.mazovia.pl. – Oferty pracy – 2022 – Ogłoszenie nr 60.2022) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu. 

Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl, ePUAP: /umwm/esp.

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możesz skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl.  Więcej informacji dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w klauzuli  informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.

Dziękując wszystkim zainteresowanym, 
informujemy, że odpowiemy na wszystkie poprawnie złożone aplikacje.

Aplikuj teraz