Główny specjalista ds. BHP i Ochrony środowiska

Zakres obowiązków:

  • budowanie kultury bezpieczeństwa pracy poprzez działania podnoszące świadomość i odpowiedzialność za bezpieczeństwo na stanowisku pracy,
  • współpraca ze specjalistami BHP z innych zakładów w ramach Grupy,
  • zapewnienie zgodności działań z wymogami prawnymi i korporacyjnymi w zakresie BHP i ochrony środowiska,
  • udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, sporządzanie dokumentacji powypadkowej, analiz dot. zdarzeń potencjalnie wypadkowych,
  • prowadzenie analizy zagrożeń i oceny bezpieczeństwa dla stanowisk pracy,
  • prowadzenie wewnętrznych szkoleń BHP dla pracowników i kontrahentów,
  • organizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe pracowników (uprawnienia UDT, SEP),
  • przygotowywanie raportów, ewidencji (np. odpadów, KOBIZE) oraz sprawozdań (w tym np. do GUS),
  • kontrole i przeglądy stanu BHP w tym odbiór techniczny maszyn,
  • monitorowanie oraz doskonalenie systemu zarządzania BHP i OŚ zgodnie z korporacyjnymi standardami,
  • administrowanie pozwoleniami z zakresu ochrony środowiska,
  • zarządzanie firmami zewnętrznymi z zakresie ochrony środowiska.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe z zakresu BHP,
  • bardzo dobrą znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP, PPOŻ oraz ochrony środowiska,
  • znajomość systemów zarządzania normą ISO 45001 oraz ISO 14001,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata, preferowane w firmie produkcyjnej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel na poziomie średnim,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • samodzielność i ukierunkowanie na rezultat,
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
  • uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej (mile widziane).

Nasz Klient oferuje:

  • stabilną i ciekawą pracę w oparciu o umowę o pracę,
  • dofinansowanie nauki języka angielskiego,
  • paczki świąteczne, bony na święta Bożego Narodzenia, wczasy pod gruszą, pożyczki pracownicze, platforma benefitowa,
  • dofinansowanie opieki medycznej, kartę sportową.

MOLTTON jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, która od dekady specjalizuję się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branż: Technicznej, Produkcyjnej, IT, Logistycznej, Finansowej, Usługowej w szerokim zakresie stanowisk w Polsce i za granicą. Zaufało nam już ponad 450 międzynarodowych klientów, dla których zrealizowaliśmy ponad 5000 rekrutacji. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych wyspecjalizowanych w branżach Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Nr. KRAZ 7145



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Moltton


Tychy, śląskie

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 10 dni