Ekspert ds. Obsługi Klienta Zamożnego, Wrocław - oferta pracy - GoldenLine.plNazwa Firmy - Ekspert ds. Obsługi Klienta Zamożnego <br/><span id='uwagiDoStanowiska'>Departament: 307 WROCŁAW PIŁSUDSKIEGO 49/57 (CF) <br>Rodzaj zatrudnienia: UMOWA NA CZAS OKREŚLONY</span>

Oferta archiwalna

Ekspert ds. Obsługi Klienta Zamożnego
Departament: 307 WROCŁAW PIŁSUDSKIEGO 49/57 (CF)
Rodzaj zatrudnienia: UMOWA NA CZAS OKREŚLONY

Miejsce pracy: Wrocław

Region: dolnośląskie

Numer ref.: GL/RA/Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Współpraca z obecnymi Klientami Banku
  • Pozyskiwanie Klientów z segmentu Personal Banking
  • Budowanie długotrwałej relacji z Klientami poprzez zarządzanie portfelem Klienta
  • Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych Klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań
  • Zapewnianie aktualnym i potencjalnym Klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnie z wysokimi standardami Millennium Prestige
  • Rozwój działalności biznesowej Banku w sektorze Klientów Zamożnych na rynku lokalnym

Nasze wymagania

  • Obowiązkowe minimum 12 miesięczne doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych oraz lokat strukturyzowanych
  • Potwierdzone sukcesami minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży wymagającej identyfikacji indywidualnych potrzeb Klientów
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
  • Zainteresowanie rynkiem kapitałowym oraz wiedza na temat produktów inwestycyjnych
  • Samodyscyplina, odpowiedzialność, asertywność, dobre umiejętności organizacyjne
  • Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Znajomość języka angielskiego będzie atutem

To oferujemy

  • Umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
  • Wysokie premie uzależnione od indywidualnych wyników
  • Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem zamożnym
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
  • Program wspierający rodziców „Rodzice na Tak”
  • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
  • Możliwość awansu w strukturach Banku Millennium
  • Ekwiwalent za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych
  • Telefon komórkowy
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
inicjatywy dobroczynne

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!

Tak się u nas pracuje

Aplikuj teraz

Administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych na potrzeby tej rekrutacji jest Bank Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie: adres: ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji i usunięte niezwłocznie po jego zakończeniu. W wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych możesz kontaktować się z wyznaczonym przez Bank Millennium S.A. inspektorem danych osobowych.