Jesteśmy częścią spółki akcyjnej Agora. Wyborcza (m.in. Gazeta Wyborcza, Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokie Obcasy, WysokieObcasy.pl, Książki. Magazyn do czytania) to największy opiniotwórczy dziennik w Polsce. Od ponad 30 lat uprawiamy prawdziwe, rzetelne i zaangażowane dziennikarstwo. To właśnie tego dziennikarstwa szukają setki tysięcy czytelników (11 milionów Realnych Użytkowników miesięcznie), którzy każdego dnia odwiedzają Wyborcza.pl. I to dzięki niemu mamy 290 tys. prenumeratorów cyfrowych. Zdecydowanie najwięcej ze wszystkich mediów w Polsce, w Europie w pierwszej dziesiątce.
Nasze oczekiwania:
twórca z minimum 3-letnim doświadczeniem w copywritingu sprzedażowym (popartym portfolio),
copywriter, który potrafi dostosować styl komunikacji do grupy użytkowników,
prawdziwy czarodziej słów tworzący krótkie, soczyste treści, które sprzedają,
profesjonalista tworzący w zgodzie z ortografią oraz interpunkcją,
absolwent studiów humanistycznych lub studiów z zakresu marketingu,
osoba z lekkim piórem, swobodą pisania i dostosowywania treści do danego kanału czy grupy docelowej.
Twoje zadania:
tworzenie treści marketingowych o charakterze sprzedażowym (treści do reklam sprzedażowych, na LP, opisy produktów, materiały promocyjne i reklamowe, krótkie formy contentowe, i inne.),
podbijanie słowem pomysłów na grafiki i komunikację marki,
opracowywanie nośnych haseł reklamowych,
tworzenie indywidualnego stylu komunikacji marki i zachowania jego spójności
aktywna współpraca z działem kreacji z którym opracujesz koncepcje kreatywne na kampanie sprzedażowe.
Proponujemy Ci:
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
pracę zdalną,
możliwość korzystania z biura w Warszawie z kawiarnią, stołówką, siłownią, sauną, basenem oraz parkingiem dla rowerów i stacją Veturilo,
możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego oraz ubezpieczenia na życie,
linię wsparcia psychologicznego, dostęp do karty Multisport,
zniżki na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów oraz do kina i teatru,
pracę w jednej z największych firm medialnych w Polsce.