Firma Twinings powstała w 1706 roku w Londynie, należy do globalnego koncernu spożywczego Associated British Foods - jednego z największych koncernów spożywczych w Europie.
Fabryka Twinings w Swarzędzu - R. Twining and Company sp. z o.o. rozpoczęła produkcję w 2011 roku i należy do czołówki najnowocześniejszych, zautomatyzowanych zakładów produkcyjnych.
Marka Twinings znana jest doskonale konsumentom herbat i naparów ziołowych, a do najbardziej znanych mieszanek należą m.in. Earl Grey, Lady Grey, English Breakfast. W fabryce w Swarzędzu produkujemy ponad 400 różnych mieszanek herbat i cały czas poszerzamy szeroki wachlarz oferowanych produktów. Szybko się rozwijamy, stawiamy na nowoczesność i ciągłe doskonalenie, a nasza fabryka w ostatnim czasie stała się największą fabryką herbaty w Europie! Obecnie Centrum Dostaw Twinings Swarzędz dystrybuuje produkty Twinings ze Swarzędza do blisko 120 krajów na całym świecie.
Centrum Dostaw Twinings Swarzędz to miejsce dla każdego, kto posiada odpowiednie kompetencje techniczne i podziela nasze wspólne wartości.
Customer Service Coordinator
Numer referencyjny: 07/02/2022
Customer Service Coordinator
Wierzymy, że siła Firmy tkwi w jej różnorodności. Każdy Pracownik, mając swoją indywidualną i niepowtarzalną osobowość, wnosi nowy punkt widzenia, nowe pomysły i nowy sposób działania.
Jesteśmy na siebie otwarci i słuchamy się nawzajem.
Razem chcemy budować kulturę integracji, która zachęca do działania, wspiera i docenia różnorodne głosy naszych Pracowników.
Zadania:
- Dostarczanie doskonałej obsługi przypisanej grupie klientów poprzez koordynowanie wszystkich działań logistycznych w celu terminowego dostarczania wyrobów gotowych do klientów.
- Zarządzanie procesem wysyłek do klientów poprzez stosowanie i rozwijanie standardów i procedur wewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem kosztów, optymalizacji oraz efektywności operacyjnej.
- Inicjowanie, rozwijanie i utrzymywanie bliskich relacji z klientami, rozumienie i realizacja ich potrzeb i oczekiwań w zakresie realizacji dostaw wyrobów gotowych.
- Zarządzanie informacją o kliencie oraz dokumentacją eksportową niezbędną do realizacji sprzedaży (świadectwa i certyfikaty wydawane przez urzędy i organizacje rządowe).
- Współpraca z innymi zespołami w organizacji (planowania, logistyki, magazynu, finansów) w celu efektywnej realizacji założonego planu sprzedaży
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne).
- Doświadczenie w pracy z systemami komputerowymi klasy ERP - preferowana znajomość SAP.
- Min 2-3 lata doświadczenia przy procedurach i dokumentacji importu/exportu w firmie produkcyjnej lub doświadczenie w FMCG w obszarze logistyki i/lub obsługi klienta.
- Umiejętność płynnego komunikowania się w języku angielskim w mowie i piśmie.
- Zdolność do budowania dobrych i stałych relacji wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole.
- Doskonale rozwinięte zdolności organizacyjne.
- Doświadczenie we współpracy z partnerami/kontrahentami zagranicznymi z uwzględnieniem różnic kulturowych - mile widziane.
Oferujemy:
- Bezpieczne miejsce pracy.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w hybrydowym czasie pracy.
- Atrakcyjny system premiowy.
- Terminowe wynagrodzenie.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez różne szkolenia.
- Przyjazną atmosferę, spotkania integracyjne.
- Prywatną opiekę medyczną oraz rozbudowany pakiet socjalny, kantynę- ciepłe/zimne posiłki przygotowywane na miejscu.
- Możliwość zakupu herbaty w firmowym sklepiku.
- Możliwość dołączenia do Ubezpieczenia Grupowego.