Brand Manager

ZADANIA:

  • Udział w planowaniu i realizacja strategii marketingowej dla powierzonej marki/marek.
  • Szukanie i identyfikowanie możliwych stref rozwoju powierzonej marki/marek, w tym praca nad rozwojem produktowym linii.
  • Monitorowanie rynku i analiza danych rynkowych.
  • Rekomendowanie projektów działań uwzględniających prowadzone analizy, badania rynkowe, sugestie innych działań firmy.
  • Zarządzanie komunikacją marki, w tym przede wszystkim kontrolowanie poszczególnych działań (również pod względem spójności strategicznej) oraz określenie priorytetów.
  • Zarządzanie markami/produktami w połączeniu z innymi działami spółki - pełnienie roli eksperta w swojej dziedzinie, koordynatora i punktu spotkań w celu zapewnienia realizacji zatwierdzonych rekomendacji.
  • Kontrola wdrożenia inicjatyw i analiza otrzymanych wyników.
  • Kontrola i odpowiedzialność za P&L marki. 
  • Zarządzanie grupą projektową i procesem NPD.
  • Przygotowywanie analiz i raportów na bazie AC Nielsen. 
  • Monitorowanie rynku i konkurencji, w tym przygotowywanie rekomendacji odnośnie potencjalnych reakcji taktycznych. 
  • Monitorowanie wyników działań marketingowych i analiza ich efektywności. 
  • Tworzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych online i offline. 

NASZE OCZEKIWANIA:

  • 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (Junior Brand Manager, Brand Manager, Product Manager) w branży FMCG.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe.
  • Znajomość narzędzi marketingowych.
  • Myślenie strategiczne, umiejętność prowadzenia analiz/badań rynkowych oraz konsumenckich i na ich podstawie tworzenie samodzielnych rekomendacji.
  • Zdolności negocjacyjne, duża samodzielność i kreatywność.
  • Aktywna postawa i dynamika w działaniu.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscypliny.
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. poziom B2).
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Możliwość udziału w szkoleniach i kursach.
  • Opiekę medyczną.
  • Premię za realizację celów.
  • Laptop, telefon komórkowy.

Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru marketingu poszukujemy osoby na stanowisko:



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Bakoma Sp z oo


Koprki, mazowieckie

Umowa o pracę

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 35 dni