Asystentka Dyrektora, Warszawa - oferta pracy - GoldenLine.plNazwa Firmy - Asystentka Dyrektora

Oferta archiwalna

Od wielu lat odnosimy sukcesy w branży HR i outsourcingu usług biznesowych. Naszą siłą, a zarazem motywacją, jest unikalny, doświadczony Zespół, który czerpie inspiracje z własnych doświadczeń oraz stałej obserwacji potrzeb współczesnego biznesu. 

Aktualnie dla naszego kluczowego klienta poszukujemy Osoby na stanowisko:


Asystentka Dyrektora

Miejsce pracy: Warszawa

Region: mazowieckie

Zakres zadań:

  • nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • wykonywanie prac administracyjnych
  • zarządzanie kalendarzem przełożonego
  • współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług i firmami zewnętrznymi w bieżących sprawach administracyjno-technicznych
  • zaopatrywanie biura w artykuły niezbędne do jego funkcjonowania, zarządzanie zakupami biurowymi
  • administracyjne wsparcie pracy przełożonego

Wymagania:

  • doświadczenie w pracach biurowo-administracyjnych mile widziane
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra organizacja czasu, skrupulatność i dokładność w realizowaniu zadań
  • komunikatywność i otwartość
  • dojrzałość i odpowiedzialność za powierzone zadania

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę zdalną docelowo w modelu hybrydowym ( 2-3 dni tygodniowo w biurze)
  • pracę wśród profesjonalistów
  • możliwość pracy w dynamicznym, ambitnym zespole
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, medycyny prywatnej oraz karty MultiSport

Aplikacje prosimy składać za pomocą przycisku

Aplikuj teraz