Zadania:
- Realizacja zadań związanych z codziennym funkcjonowaniem Zarządu;
- Pomoc w zakresie obowiązków administracyjnych i współpraca z sekretariatem;
- Przygotowanie, redagowanie i uzgadnianie dokumentów i umów;
- Współdziałanie z podmiotami zewnętrznymi;
- Przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień, prezentacji;
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji;
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
- Reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych, wydarzeń branżowych, targów itp.;
Oczekujemy:
- Terminowości i sumiennego wykonywania powierzonych zadań i poleceń przełożonych;
- Wysokiego poziomu zaangażowania i najwyższej staranności w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
- Umiejętności samodzielnego planowania czasu pracy;
- Komunikatywności;
- Posiadania prawa jazdy kat. B.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Pracę w modelu stacjonarnym w godzinach 7:00-15:00;
- Różnorodności w zakresie powierzonych obowiązków;
- Grupowe ubezpieczenie na życie;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Dofinansowanie do zajęć sportowych;
- Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem wykwalifikowanych specjalistów;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.
JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).
Dla Zarządu firmy, która specjalizuje się w produkcji i montażu linii przenośnikowych oraz przenośnikowych systemów transportu wewnętrznego, poszukujemy osoby do roli Asystenta/ki.
Biuro firmy znajduje się w Blizne Łaszczyńskiego niedaleko Warszawy.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".