Asystent CRM – praca zdalna

ZADANIA:

  • Rozpatrywanie zgłoszeń dotyczących programu lojalnościowego od Contact Center,
  • Tworzenie komunikacji wewnętrznej,
  • Nadzór nad przepływem informacji dotyczących aktualnych oraz przyszłych promocji,
  • Tworzenie plików Excel, wprowadzanie danych, generowanie raportów,
  • Tworzenie materiałów marketingowych, POS.

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
  • Znajomość systemów sprzedażowych (mile widziane),
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Samodzielność w działaniu oraz otwartość na zmiany,
  • Znajomość Microsoft Office, PowerPoint i Excel.
  • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane).

NASZ KLIENT OFERUJE:

  • Umowę o pracę na 1 etat,
  • Elastyczne godziny pracy (możliwość indywidualnego dostosowania),
  • Pracę w pełni zdalną,
  • Wynagrodzenie w wysokości 4500 brutto i premie kwartalne 10%
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

Aktualnie realizujemy proces rekrutacyjny dla naszego klienta, przedsiębiorstwa specjalizującego się w doradztwie i usługach personalnych. Zapraszamy Państwa serdecznie do zapoznania się z ofertą pracy oraz aplikowania.

 

LICZBA POSZUKIWANYCH KANDYDATÓW: 1



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

FEEL COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Warszawa, mazowieckie

4 500 - 5 500 PLN brutto

Umowa o pracę

Asystent

Cały etat

CV jest wymagane


Praca zdalna

Ważna jeszcze: 21 dni

Benefity

Elastyczny czas pracy
Brak dress code
Możliwość pracy zdalnej