Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Executive
- koordynacja projektów z zakresu digital marketingu i social media marketingu dla marki Sephora, Pepsi
- aktywna obsługa klienta
- koordynacja projektów międzynarodowych z zakresu digital marketing dla marek z grupy Estée Lauder Companies:
+ development nowych sklepów internetowych dla marek: Origins Germany, Smashbox Germany, Smashbox Italy, Clinique Turcja, LaMer Germany.
+ refresh management przy aktualizacji sklepów internetowych dla marek: Origins Germany, Smashbox Germany, Smashbox Italy, Clinique Turcja.
- aktywna obsługa klienta
- koordynacja projektów międzynarodowych z zakresu digital marketing dla marek z grupy Estée Lauder Companies:
+ development nowych sklepów internetowych dla marek: Origins Germany, Smashbox Germany, Smashbox Italy, Clinique Turcja, LaMer Germany.
+ refresh management przy aktualizacji sklepów internetowych dla marek: Origins Germany, Smashbox Germany, Smashbox Italy, Clinique Turcja.
Specjalista ds. PR
- Planowanie i realizacja działań marketingowych i PR dla marek z sektora kobiecego, fashion, produktów luksusowych
- Obsługa klienta (B2B)
- Media relations (tworzenie komunikatów prasowych, kontakty z dziennikarzami, współpraca z redakcjami ogólnopolskimi, raporty medialne, monitoring mediów)
- ePR i social media
- Organizacja wydarzeń specjalnych
- Obsługa klienta (B2B)
- Media relations (tworzenie komunikatów prasowych, kontakty z dziennikarzami, współpraca z redakcjami ogólnopolskimi, raporty medialne, monitoring mediów)
- ePR i social media
- Organizacja wydarzeń specjalnych
Manager/Specjalista ds. PR
- Strategia i planowanie działań marketingowych i PR
- Tworzenie notatek prasowych
- Media relations (kontakty z dziennikarzami, współpraca z redakcjami, raporty medialne, monitoring mediów)
- Obsługa klienta (B2B)
- marketing internetowy i social media (blog firmowy, prowadzenie kont w serwisach społecznościowych)
- Tworzenie notatek prasowych
- Media relations (kontakty z dziennikarzami, współpraca z redakcjami, raporty medialne, monitoring mediów)
- Obsługa klienta (B2B)
- marketing internetowy i social media (blog firmowy, prowadzenie kont w serwisach społecznościowych)
Project Manager
SBS Public Relations - Łódź
- Nadzorowanie i zarządzanie projektami prowadzonymi
- Zarządzanie zespołem przy realizacji eventów
- Przygotowanie i realizacja imprez firmowych i wydarzeń specjalnych
- Współpraca z sektorem publicznym
- Koordynacja i nadzór nad realizacją projektów wydawniczych
- Administracja i Office Management
Organizator eventów:
RE-ACT Fashion Show
Festiwal Dobrego Smaku w Łodzi
- Zarządzanie zespołem przy realizacji eventów
- Przygotowanie i realizacja imprez firmowych i wydarzeń specjalnych
- Współpraca z sektorem publicznym
- Koordynacja i nadzór nad realizacją projektów wydawniczych
- Administracja i Office Management
Organizator eventów:
RE-ACT Fashion Show
Festiwal Dobrego Smaku w Łodzi
praktykantka w Dziale Europejskim
Świętokrzyskie Centrum Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej w Kielcach
- Obsługa RCIE (Regionalne Centrum Informacji Europejskiej)
- zapoznawanie się z programami unijnymi i pomoc przy realizowaniu projektów
- pomoc przy organizacji szkoleń
W ramach praktyk udział w międzynarodowym kursie treningowym: „Encouraging cross-border communication through Intercultural Learning”, Narva-Jõesuu, Estonia
- zapoznawanie się z programami unijnymi i pomoc przy realizowaniu projektów
- pomoc przy organizacji szkoleń
W ramach praktyk udział w międzynarodowym kursie treningowym: „Encouraging cross-border communication through Intercultural Learning”, Narva-Jõesuu, Estonia
Szkolenia i kursy
03.2008: Ukończenie z wynikiem bardzo dobrym szkolenia "Efektywne metody sprzedaży przez telefon" dla Konsultantów handlowych (Firma GSI)
09.2006: Ukończenie szkolenia "Dlaczego warto zostać WOLONTARIUSZEM" zorganizowanego przez Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Kielcach w ramach projektu "Pomagamy Pomagać"
09.2006: Ukończenie szkolenia "Dlaczego warto zostać WOLONTARIUSZEM" zorganizowanego przez Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Kielcach w ramach projektu "Pomagamy Pomagać"
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Zainteresowania
Antropologia kulturowa, etnologia krajów europejskich, fotografia, podróże, psychologia, reklama
Organizacje
2006 – 2008: Członkostwo w Stowarzyszeniu Młodzieży Różnych Kultur (Intercultural Youth Association)
2006 - 2008: Wolontariusz przy Świętokrzyskim Centrum Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej i Filantropii
2003 – 2007: Współpraca przy Wydziałowej Radzie Samorządu Studenckiego Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ jako starościna roku
2006 - 2008: Wolontariusz przy Świętokrzyskim Centrum Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej i Filantropii
2003 – 2007: Współpraca przy Wydziałowej Radzie Samorządu Studenckiego Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ jako starościna roku
Inne
- Dobra znajomość MS Office i OpenOffice
- Podstawowa znajomość Photoshop Adobe
- Prawo jazdy kat. B
Publikacja rozdziału w książce "ZAPROGRAMOWANIE KULTUROWE NARODÓW EUROPY" pod red. Andrzeja de Lazari, Olgi Adsakuły, Magdaleny Żakowskiej, Łódź 2007
Prowadzenie własnego bloga: PHOTOPOLKA http://photopolka.blogspot.com
- Podstawowa znajomość Photoshop Adobe
- Prawo jazdy kat. B
Publikacja rozdziału w książce "ZAPROGRAMOWANIE KULTUROWE NARODÓW EUROPY" pod red. Andrzeja de Lazari, Olgi Adsakuły, Magdaleny Żakowskiej, Łódź 2007
Prowadzenie własnego bloga: PHOTOPOLKA http://photopolka.blogspot.com
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Etno-folk
Kultura to "zjawisko". które niepostrzeżenie miesza się ze wszystkimi przestrzeniami naszego życia. Zapraszam wszystkich,których fascynuje przeszłości,ale i teraźniejszość w aspekcie kultury
Filmowy Pościg Lata
Filmowy pościg lata Cinema City to wakacyjny super konkurs dla kinomaniaków zainteresowanych wspaniałą rozrywką i atrakcyjnymi nagrodami. Dla członków naszej grupy przewidziane dodatkowe nagrody!
KREATYWNI
KREATYWNI to grupa osób AKTYWNIE I SZYBKO reagująca na współpracę potrzeby ludzi w różnych sprawach i rzeczach oraz kłopotach i problemach.
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Podróż i już
Podróże które nas oświecają, przesycają, dopełaniają. Dzięki nim wzbogacamy nasz punkt widzenia i kształtujemy charakter.
WSMIP UŁ
studenci, absolwenci, pracownicy Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, wcześniej zwanego IeSeMem (Instytut Studiów Międzynarodowych)