Piotr Biernacki

Manager d.s. Kluczowych Klientów Sieci Handlowe DIY) / Key Account Manager DIY / Den Braven East Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager d.s. Kluczowych Klientów Sieci Handlowe DIY
Den Braven East Sp. z o.o. (w skaładzie Arkema Group)
A. SPRZEDAŻ / POZIOM OGÓLNOPOLSKI:
Castorama Polska Sp. z o.o., Leroy Merlin Polska Sp. z o.o., Bricoman Polska Sp. z o.o., Saint Gobain Polska Sp. z o.o. (sieć Platforma), Norauto Polska Sp. z o.o.
1. Odpowiedzialność za realizację strategii rynkowych.
2. Dbanie o ogólnopolski rozwój sprzedaży w kanale DIY.
3. Odpowiedzialność za dochodowość z nadzorowanego obszaru sprzedaży i szybkie reagowanie na zmiany rynkowe.
4. Definiowanie i opracowywanie nowych szans sprzedażowych.
5. Podejmowanie inicjatyw zwiększających efektywność działań sprzedażowych.
6. Wprowadzenie do sprzedaży nowych pozycji asortymentowych.
7. Kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie jej produktów.

B. SPRZEDAŻ / POZIOM REGIONALNY: współpraca ze strategicznymi klientami na terenie woj. mazowieckiego
1. Ustalanie warunków handlowych dla klientów firmy zgodnie z:
a. polityką cenową firmy.
b. lub samodzielną polityką cenową w zależności od zamawianych ilości.
2. Stałe zwiększanie wielkości sprzedaży portfolio produktów oraz procentowego udziału na półce.
3. Opracowywanie strategii sprzedaży i układanie planów kosztowych w oparciu o roczny budżet firmy.
4. Realizacja obrotowych i marżowych planów sprzedaży.
5. Raportowanie wyników sprzedaży w sieciach handlowych DIY.
6. Przygotowywanie ofert handlowych dla stałych i nowych klientów.
7. Wprowadzanie do sprzedaży nowych pozycji asortymentowych.
8. Zarządzanie rocznym budżetem promocyjnym.
9. Zapewnienie ekspozycji towarów zgodnie z przyjętymi standardami.
10. Badanie rynku (produkty, ceny, sytuacja polityczna) i konkurencji (działania, promocje, ceny).

MARKETING
1. Znajomość zasad funkcjonowania poszczególnych kanałów sprzedaży na rynku.
2. Współudział w planowaniu i realizacji akcji marketingowych.
3. Współtworzenie, monitorowanie i ocena akcji promocyjnych: gazetki, billboardy, bannery.
4. Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie reklamy outdoorowej.
5. Analiza danych rynkowych i działań konkurencji.
6. Udział w targach Bricomarche i PSB Mrówka: skuteczne przełożenie na sprzedaż i rozpoznawalność marki Den Braven.

HR
1. Zarządzanie 8 osobową grupą merchandiserów (nadzór nad planowaniem dostaw, dostępnością i terminów ważności produktów, zapewnieniem pełnej dostępności produktów, współpraca z obsługą sklepową, rozliczenie jakości i efektywności ich pracy).
2. Przeprowadzanie szkoleń produktowych dla pracowników sieci marketów i ich klientów.

RELACJE KLIENCKIE
1. Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami DIY: Castorama, Leroy Merlin, Bricoman, Bricomarche, Saint Gobain (Platforma), PSB Mrówka, OBI, Jula, Bims Plus, Merkury Market, Majster, Praktiker, Nomi - analiza stanów, sprzedaży i rotacji produktów, spotkania z kluczową obsługą marketów (wparcie, monitoring, reklamacje), wpływanie na zamówienia oraz sprzedaż komplementarną.
2. Pozyskiwanie nowych klientów (z sieci Bricomarche i PSB Mrówka) - identyfikacja standingu, składanie ofert, negocjowanie warunków współpracy, identyfikacja nisz rynkowych.
Info Press Sp. z o.o.
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Wydawca Miesięcznika Rynku Nieruchomości RNW i właściciel Portalu Rynku Nieruchomości
1. Przygotowywanie ofert reklamy i artykułów sponsorowanych w miesięczniku.
2. Negocjacja warunków współpracy i zawieranie umów zwiększających zysk firmy z kluczowymi developerami mieszkaniowymi (Dom Development, JW Construction, Polnord, Marvipol, Robyg), komercyjnymi i logistycznymi (CBRE, DTZ, Echo Investment) oraz agencjami nieruchomości (Emmerson, Metrohouse, Home Broker, WGN Nieruchomości) na terenie całego kraju.
3. Udział w tworzeniu wizerunku firmy poprzez organizowanie patronatów medialnych kongresów i konferencji poświęconych rynkowi nieruchomości np. Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości (PFRN), Warszawskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami (WSPON).
4. Monitorowanie i analiza działalności medialnej konkurencji na rynku.
5. Wyszukiwanie reklamodawców w gazetach i Internecie np. Builder, Eurobuild.
6. Reprezentowanie spółki na targach w Polsce np. Targi Mieszkaniowe Nowy DOM, Nowe MIESZKANIE (organizowane przez Murator, Torwar, Warszawa), Warszawskie Targi Mieszkaniowe (organizowane przez redNet Media, PKiN, Warszawa), Trójmiejskie Targi Mieszkaniowe (organizowane przez Nowy Adres, Międzynarodowe Targi Gdańskie, Gdańsk).
Eniro Polska
Specjalista ds Reklamy
1. Sprzedaż powierzchni reklamowej w medialnych nośnikach spółki: Internet i książka telefoniczna.
2. Efektywna współpraca ze stałymi klientami poprzez:
a. Proponowanie nowych form reklamowych
b. Utrzymywanie dotychczasowych form reklamowych
3. Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów dzięki wysokim umiejętnościom sprzedażowym.
4. Przygotowanie, prezentacja ofert handlowych i zawieranie umów z nowymi klientami.
5. Stały monitoring rynku i raportowanie o działaniach konkurencji do Kierownika Grupy Konsultantów Sprzedaży.
Logo
Team Leader / Konsultant Telefoniczny
Media Net Interactive Sp. z o.o.
Jako Team Leader:
1. Zarządzanie grupą 4-8 konsultantów.
2. Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników.
Jako Konsultant Telefoniczny:
1. Obsługa infolinii dla zleconych projektów reklamowych klientów firmy (Radio Zet, Mars).
2. Telefoniczna sprzedaż biznesowych pozycji wydawniczych klientom biznesowym i indywidualnym.

Edukacja

Logo
Wydział – Turystyka i Rekreacja, kierunek Obsługa Ruchu Turystycznego, licencjackie
ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

podróże motocykle i rowerowe, nowe technologie, muzyka rockowa

Organizacje

Wolontariusz w Domu Dziecka Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi

Inne

• Skuteczna orientacja na rozwój i sprzedaż dzięki determinacji i pasji handlowej.
• Nadzór operacyjny nad dokumentacją danych sprzedaży, jej monitorowanie i kontrolowanie cen, ilości i ekspozycji produktów
• Samodzielność i inicjatywa w działaniu
• Szeroka wiedza o rynku chemii budowlanej i asortymentu marketów budowlanych DIY
• Umiejętność rozpoznawania nowych celów biznesowych
• Doskonała obsługa bieżących i potencjalnych klientów, kreowanie przyjaznych relacji.
• Znajomość i umiejętne stosowanie technik sprzedaży, negocjacji i organizacji czasu pracy
• Efektywne wywieranie wpływu na klientów firmy, doskonały negocjator i współpracownik zespołu

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.
HEADHUNT INTERNATIONAL
HEADHUNT INTERNATIONAL
Zapraszamy wszystkich tych, którzy są zainteresowani nowymi możliwościami pracy.
Headhunter
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.
Innowacyjne Budownictwo
Innowacyjne Budownictwo
Nowe technologie w budownictwie, innowacyjne rozwiązania, nowatorskie pomysły, świeże spojrzenie na branżę, najnowsze trendy, kreatywni ludzie, bieżące wydarzenia godne uwagi.
Jack Daniels
Jack Daniels
Jack Daniel's łączy pokolenia i ludzi z wyobrażnią...!
Motocykle
Motocykle
Grupa dla osób posiadających motocykl oraz planujących zakup jednoślada.
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
MOWA CIAŁA
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)
Negocjacje
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania