Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Doradzałbym zamiast dzielenia zrobienie zadania zbiorczego i podzadań. Szczególnie w 2010 powinno się to dobrze prezentować, a łatwiej takimi zadaniami operować (wiadomo, że zawsze się mogą zdarzyć poślizgi itp.).
-
Radku, tak jak pisałem - istotna jest konsekwencja. Wpisujesz tak, jak Tobie wygodnie, ale zawsze w tej samej kolejności, żeby uniknąć problemów (podpowiem Ci jeszcze, żebyś sobie poeksperymentował z różną kolejnością wpisywania czasu trwania i przypisywania zasobów).
Podany przez Ciebie przykład z 16 roboczogodzinami wskazuje, że znasz potrzebną do wykonania pracę. Ja bym się nawet nie bawił w przestawianie, że zadania są typu "praca stała". Po prostu wpisywałbym w kolumnę praca. Ale to moje osobiste podejście. Nikt tego nie zabrania. Po to jest pole "praca" żeby z niego korzystać (i po to jest read/write, żeby się nie ograniczać).
Nikt rozsądny nie każe Ci wprowadzać danych w jeden jedyny słuszny sposób. Poeksperymentuj, i wybierz taką kolejność, która Ci najbardziej odpowiada i która daje takie rezultaty jakich oczekujesz. Przypuszczam, że to może być wpisanie zasobów a potem ilości pracy. Ale tylko zgaduję ;) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Jak napisał Jakub - to w jakiej kolejności i w jakie kolumny sobie wpisujesz, to jest Twoja sprawa. Piękno Projecta polega na tym, że wszystko można zrobić na kilka sposobów.
Pamiętaj tylko o jednym - jak przyjmujesz jakiś scenariusz, to się go trzymaj, bo Ci się obliczenia rozjadą ;) W związku z algorytmem przeliczania jednostek Projecta, kolejność jest szalenie istotna. -
Czy dobrze rozumiem?
1. Na serwerze nie ma żadnych projektów które mógłbyś otworzyć?
2. Tworzysz nowy projekt.
3. Coś tam zmieniasz.
4. Klikasz zapisz.
I nic się nie dzieje?
(Korzystasz z 2007 z wszystkimi service packami?) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Koszty zostały wprowadzone w wersji 2007 dlatego ich nie masz w wersji 2003. Zasoby kosztowe można próbować obchodzić materiałami czy robocizną (np. kosztem użycia).
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Radku - coś więcej w temacie na poziomach wyższych niż 200? :)
Z 200 polecam https://msevents.microsoft.com/cui/WebCastEventDetails.... w przyszły wtorek