Piotr Ziółkowski

Dyrektor ds. technicznych

Wypowiedzi

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie Asterisk w temacie Obsługa FAX

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Asterisk

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie Sieci Komputerowe w temacie Internet z GTS

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sieci Komputerowe

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie Sieci Komputerowe w temacie Internet z GTS

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sieci Komputerowe

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie VOIP w temacie Podłączenie do SS7
    13.05.2011, 16:02

    Łukasz Basa:
    Piotr Ziółkowski:
    Łukasz Basa:
    Witam, poszukuję firmy która umożliwi zestawienie styku SS7 (nie chodzi mi tu o konfigurację, a o "wpuszczenie" do sieci). Zależy mi na tym, aby mieć pełny dostęp do informacji latających w ISUP, oraz brak filtrowania informacji wychodzących ode mnie do sieci. Czy możecie coś polecić?

    Pachnie mi tu farudzikiem :P

    Piotr

    Nie prosiłem o ocenę. Twoja odpowiedź nie dość że nie wnosi niczego do tematu to jeszcze mnie obraża.

    Nie to żebym cię miał obrazić, może źle mnie zrozumiałeś, tylko kto przy zdrowych zmysłach nie będzie filtrował twojego ruchu ?
    Tym bardziej, że coraz częściej pojawiają się fraudy telekomunikacyjne i włamania na Asteriski, u mnie z kilku IP już jest w IDS'ie ponad 200M zablokowanych połączeń a lista jest długa .

    Pozdrawiam
    Piotr

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie VOIP w temacie Podłączenie do SS7
    6.05.2011, 18:59

    Łukasz Basa:
    Witam, poszukuję firmy która umożliwi zestawienie styku SS7 (nie chodzi mi tu o konfigurację, a o "wpuszczenie" do sieci). Zależy mi na tym, aby mieć pełny dostęp do informacji latających w ISUP, oraz brak filtrowania informacji wychodzących ode mnie do sieci. Czy możecie coś polecić?

    Pachnie mi tu farudzikiem :P

    Piotr

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie NETIA okrada swoich klientów!
    6.05.2011, 18:54

    Anna S.:
    Piotr Ziółkowski:
    i tak i nie , uke jest tak zawalone papierami ze niektóre sprawy ciągną się po dwa lata z mojego doświadczenia :D

    Pozdrawiam


    Zawalone - tak. Jednak dają radę. Z dwoma latami ostro przesadziłeś. Moze słabe jednak to doświadczenie....?:)))
    Polecam spróbować.

    Pozdrawiam
    AS

    z uke mam kontakt średnio dwa razy w mies. wiec wiem,
    zabranie czestotliwosci telekomunikacji novum trwalo 3 lata wiec nie daja rady.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie Sieci Komputerowe w temacie karta i antena (5Ghz) dla mostu MikroTik

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sieci Komputerowe

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie Sieci Komputerowe w temacie karta i antena (5Ghz) dla mostu MikroTik

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sieci Komputerowe

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie Sieci Komputerowe w temacie karta i antena (5Ghz) dla mostu MikroTik

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sieci Komputerowe

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie rozwiazania VoIP
    3.05.2011, 08:37

    Marcin W.:
    Oj tam, przecież to za unijne, więc nie chodzi o to żeby było tanio i mieć klientów tylko żeby jakoś 'przeprać' tą kasę z POIG 8.2 ;)

    no właśnie miałem to dopisać ale jeszcze ktoś by się obraził :P

    Pozdrawiam
    Piotr

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie Sieci Komputerowe w temacie karta i antena (5Ghz) dla mostu MikroTik

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sieci Komputerowe

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie NETIA okrada swoich klientów!
    2.05.2011, 17:49

    Mariusz Jastrzębski:
    Zasadniczą kwestią przy rozwiązywaniu problemów z jakimi Abonenci kierują się do telefonicznej obsługi klienta, jest brak doświadczenia konsultanta, którae wynikać z dużej rotacji na tym stanowisku.

    a co kogoś to obchodzi ? zatrudnienie niekompetentnej osoby świadczy nie o konsultancie tylko o firmie i tyle , jak się kogoś przyjmuje na stanowisko konsultanta to wyposaża się go w odpowiednia wiedzę.

    Jeżeli chodzi o sposób rozwiązywania spornych reklamacji, to proponuję ścieżkę mailową, a w przypadku braku odpowiedzi -> upominanie się o nią (nawe telefonicznie). Należy zauważyć, że reklamacja zgłoszona kanałem mailowym szybciej może trafić na wyższy szczebel decyzyjny lub procesowy w celu jej wyjaśnienia. Ponadto w mailu można zawrzeć całą kwintesencję problemu, który nie zawsze może być prawidłowo zinterpretowany przez konsultanta.

    jjjasne na jakim ty świecie żyjesz połowa tych maili idzie do archiwum a nie ląduje u kierownika czy prezesa co najwyżej utoniesz w papierach.

    Ponadto, nie polecam korespondencji papierowej. Udzielana odpowiedź na reklamację papierową może być lakoniczna, nie wyczerpująca w pełni merytorycznego przedmiotu reklamacji. Ponadto utrzymanie ciągłości korespondencji jest kłopotliwe (pismo->poczta->pismo->poczta etc.).
    jw.
    Ponadto, jeżeli pojawia się znaczący problem w pozytywnym rozwiązaniu reklamacji, proponuję kontakt z UKE (wraz z załączonymi załącznikami mailowymi, wszelkimi ważnymi datami tj. data zawarcia umowy, zgłoszenia pierwszej reklamacji, data odpowiedzi etc.). UKE zawsze w takich wypadkach kieruje się bezpośrednio do Operatora w celu rozwiązania problemu.

    i tak i nie , uke jest tak zawalone papierami ze niektóre sprawy ciągną się po dwa lata z mojego doświadczenia :D

    Pozdrawiam

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie NETIA okrada swoich klientów!
    2.05.2011, 17:41

    Marta Kula:
    Strach sie bac,dlatego własnie ja poszukuje teraz znacznie lepszych i pewniejszych rozwiązan ,w obliczu tego co sie tak naprawde dzieje w tym temacie.A biore pod uwage taka alternatywe http://www.teleok.pl/

    a ty koleżanko ile dostajesz pieniązków za reklamę na każdej grupie tej firmy?
    Od tego jest dział ogłoszenia a nie zaśmiecanie tematów.

    Piotr

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie Swiatłowody w wieżowcach
    2.05.2011, 17:33

    Marek Powała:
    normalne jedno , wielomodowe. Ja z plastikami sie nie spotkalem.
    czasem wykorzystuje sie kable o zwiekszonej mozliwosci zgiecia np. przy katach 90 stopni nie pamietam teraz oznaczenia.

    Wielomody już dawno wyszły z mody jak to mawiają :)

    Jednomody tylko i wyłacznie, systemów jest dużo , pytanie czy szkielet pasywny czy aktywny, czy GEPON czy GPON itp itd

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie rozwiazania VoIP
    2.05.2011, 17:12

    Marta Kula:
    Słuchajcie a co powiecie na takie rozwiazanie telekomunikacyjne w firmie
    http://www.teleok.pl/
    Przygladam sie temu i przyznam ze bardzo kusi,ze wzgledu na małe koszty.

    kobieto ty chyba nie widziałaś małych kosztów, drogo jak nieszczęście

    PiotrPiotr Ziółkowski edytował(a) ten post dnia 02.05.11 o godzinie 17:13

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie VOIP w temacie VoIP a kradzież impulsów.
    17.03.2011, 18:18

    Marcin Karwas:
    W sieci trafiłem na artykuły ,a także wpsiy na forach internetowych mówiące o kradzieży impulsów w telefonii internetowej(VoIP).
    Linki:

    O ofiarach kradzieży impulsów:
    http://www.grupy.egospodarka.pl/OT-kradziez-impulsow-V...

    http://www.computerworld.pl/news/362955/Nowa.fala.atak...

    Wyjaśnienie tego zjawiska:
    http://www.cert.pl/news/2954

    http://securitymag.pl/bezpieczenstwo-komunikacji-voip/

    Tu o przeprowdzanym ataku :
    http://www.cert.pl/news/1135

    Czy indywidualny użytkownik(domowy),jest również narażony na tego typu oszustwa ?

    W jaki sposób się zabezpieczyć przed tym zjawiskiem ?Posiadam livebox TP,jak skonfigurować go aby nie było możliwości kradzieży,bądź ta mozliwość była mnijsza ?

    Może ktoś z Państwa odniesie się do tych informacji ?

    Z góry dziękuję za informacje.Marcin Karwas edytował(a) ten post dnia 14.03.11 o godzinie 13:44

    Wszystko zalezy od operatora, najlepiej znalezc takiego ktory ma mozliwosc ustawienia limitow kwotowych, autoryzacji po ip, system ids to po pierwsze, po drugie sam uzytkownik musi trzymac hasla nie na widoku zeby kazdy mial dostep i odpowiednio zabezpieczyc swoje urzadzenia dostepowe, mozliwosc kradziezy jest zawsze kwestia tylko checi , tylko pytanei po co wlamywac sie na liveboxa i trcic czas jak jest kupa asteriskow w sieci ktore sa kompletnie niezabezpieczone i mozna z nich dzwonic ...

    Piotr

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie VOIP w temacie Polskie numery DID
    17.03.2011, 18:12

    Adam Wytrykowski:
    bo tyle cdp goli :-))) chociaz dziwi mnie niestety dlaczego firma cdp obciaza swoich klientow tym ze sobie zrobila system do przenoszenia numerow ...

    Nie widzę problemu aby inni też posiadali taki system mało tego każdy operator powinien taki posiadać. Ale czy stworzy go za darmo bez obciążeń, bez zatrudnienia osoby do mielenia dokumetów, klepania numerków na centrali, kontaktów z operatorami. Tak da się to zrobić bezpłanie dla 4 numrów miesięcznie (tak było i u nas) ale jak jest ich kilkaset miesięcznie to jest już problem.

    Ma jakos stworzylismy, ale jak sie zmienia warunki umowy w trakcie korzystania z uslugi i stawia sie klienta przed faktem dokonanym albo podpiszesz albo blokada uslug to chyba nie bardzo ... ale tak tu jest racja trzeba zrobic system i trzeba zgolic za to klientow nawet tych ktorzy daja duzy ruch ...
    Za numerację trzeba w UKE płacić i jeżeli dajemy ją bezpłatnie (jest usługa przy kórej nie ma kosztów za numerację) to potrafi ona leżeć latami u klienta nie wykorzystana a skoro nie kosztuje to nikt nie chce jej zwrócić.
    Czyli my płacimy za coś co nie zarabia na siebie.
    Koszt symboliczny za numer powoduje że klient bierze tyle ile potrzebuje numerów a nie na zapas.

    oczywiscie w to nie watpie oplata za numeracje moze byc albo i nie kwestia podejscia do klienta

    Ten ruch to centrala DGT która jet serwisowana, jej kolokacja kosztuje rozbudowa również, każdy wystawiny biling to koszt, każda faktura za usługę ktoś kieruje ruchem w sieci, ktoś podpisuje umowy na terminację tego ruchu ktoś musi go sprzedać, ktoś musi przenieść numerację. Od tego ruchu jest cały zespół. Dlatego klient z jednym numerem jest na większej marży a klient hurtowy (operator) może ponegocjować.

    kazdy ma jakies rozwiazanie i kazdy ma jakies warunki tylko jesli daje sie oferte operatorowi a potem robi kontroferte dla klientow operatora to bardzo fajne podejscie musze sie go nauczyc ...

    Piotr

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie Startuje CallPay
    10.03.2011, 19:58

    Marcin Szwebs:
    Andrzeju,
    gdyby działalność Twojej firmy opierała się głównie na wykorzystaniu samochodów (np. przeprowadzki, albo firma kurierska) to reklamowałbyś się na Goldenlinie na grupie "Motoryzacja"?


    Uwierz mi że jeszcze do tego by dorzucił gospodarstwo domowe, sporty wodne, i ogrodnictwo im wiecej tych reklam to coraz mniej chce mi sie zaglądać na to forum.

    Piotr

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie VOIP w temacie terminale płatnicze vs. VoIP
    10.03.2011, 19:47

    Marcin Hajduk:
    Witamy Szanownych Państwa

    Jesteśmy przedstawicielem międzynarodowej firmy ICP Companies Polska. Nasza firma zajmuje się systemami akceptacji kart płatniczych (terminale płatnicze, zasilenie telefonów komórkowych typu PRE-PAID, Bill Payment – opłata rachunków).

    Współczesny Klient coraz chętniej korzysta z płatności karta kredytową lub debetową, gdyż jest to wygodne i bezpiecznie rozwiązanie. Może wypłacać gotówkę z bankomatu, realizować zakupy w Internecie oraz, oczywiście, płacić w swoim ulubionym sklepie.

    Nasze terminale to najszybsze i najbardziej opłacalne rozwiązanie. Zrewolucjonizowaliśmy ten sektor, obniżając wysokie stawi bankowe standardowo powiązane z płatnościami kartami kredytowymi i debetowymi.

    Posiadając nasz terminal mają państwo gwarancję, że to najbardziej zaawansowana i nowoczesna technologia ICP.

    Jeśli uważacie Państwo, że nasza oferta jest skierowana właśnie do Was lub obecny dostawca terminali płatniczych nie spełnia Waszych oczekiwań, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami do spraw sprzedaży działającymi na terenie Śląska.

    Marcin Hajduk
    Specjalista ds.sprzedaży
    marcin.hajduk@m-tel.com.pl
    GSM 669-757-930

    Biuro Regionalne M-TEL
    ul. Wieczorka 22/12
    44-100 Gliwice


    a pisze na tej grupie ogloszenia i reklama ? po prostu rece opadaja i stwierdzam ze ze moderowanie na forum dla adminow GL to chyba temat nieznany .

  • Piotr Ziółkowski
    Wpis na grupie VOIP w temacie Polskie numery DID
    10.03.2011, 19:39

    Adam Wytrykowski:
    Jeżeli usługą była tylko terminacja ruchu po Sip Trunk-u z przydzielonymi 100 numerami to wychodzi 1zł za numer.
    Wszystko zależy od skali klienta i jeg potrzeb. Klienta z jednym numerem też trzeba zbilingować, wystawić i wysłać fakturę. Przynajniej na znaczek trzeba zarobić :) A może klient słabo negocjował :)
    Utrzymanie przeniesionego numeru od innego operatora u nas to 1,75zł miesięcznie.
    bo tyle cdp goli :-))) chociaz dziwi mnie niestety dlaczego firma cdp obciaza swoich klientow tym ze sobie zrobila system do przenoszenia numerow ...
    Jesteśmy chyba też jednym z nielicznych operatorów który nie pobiera opłat od swoich klientów za rozgłoszenie numeracji.
    Przynajmniej jak na razie.


    nie tylko wy malo tego sa operatorzy ktorzy nie biora kasy za przeniesione numery + za pule która dostaje klient

    wszystko to tylko i wylacznie kwestia ruchu telekomunikacyjnegoPiotr Ziółkowski edytował(a) ten post dnia 10.03.11 o godzinie 19:43

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do