Piotr Zieliński

IT Specialist, Altion International

Wypowiedzi

  • Piotr Zieliński
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Wdrozenie vidial
    2.02.2020, 18:08

    Informatyk z kilkuletnim doświadczeniem przy pracy z systemem vicidial i zarządzaniem nim podejmie się wdrożenia i szkolenia z tego systemu. Działam na terenie całego kraju!
    Główna funkcjonalność systemu:
    - predictive dialing - na podstawie zaawansowanych algorytmów statystycznych system wykonuje połączenia do Klientów w taki sposób aby skrócić do minimum oczekiwanie Agenta na kolejną rozmowę.
    - zintegrowane nagrywanie/monitorowanie wszystkich rozmów.
    - łatwe tworzenie rozgałęzionych struktur IVR.
    - kampanie wychodzące, przychodzące, mieszane.
    - możliwość definiowania oddzwonienia w terminie późniejszym (Call Back) z poziomu panelu Agenta.
    - możliwość aktywacji klawiszy skrótów dyspozycji rozmowy w panelu Agenta - opcja pozwalająca zwiększyć efektywność pracy Agentów.
    - automatyczne wykrywanie poczty głosowej - skuteczność do 70%.
    - raporty, monitoring, podsłuch rozmów Agentów.
    - niskie wymagania sprzętowe stacji agenckich - niezbędny tylko komputer z dostępem do internetu, słuchawki z mikrofonem i oprogramowanie VOIP
    - możliwość korzystania ze standardowych linii telefonicznych (analogowych, ISDN) lub w pełni wykorzystujących technologię VoIP (protokoły SIP oraz IAX).
    - tworzenie wielu poziomów IVR z panelu administracyjnego.
    ----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ------------

    * Usługa „Wdrożenie systemu callcenter” obejmuje:
    Instalację systemu na jednym serwerze (cena instalacji typu multiserver: do negocjacji)
    zainstalowanie i konfiguracja systemu operacyjnego OpenSUSE,
    zainstalowanie oprogramowania ViciDIAL,
    konfiguracja programu ViciDIAL do dzwonienia (kampanie wychodzące),
    Szkolenie z zakresu tworzenia kont użytkowników, kampanii, list z numerami,
    podesłanie materiałów dot. Systemu ViciDIAL (jęz. angielski),
    szkolenie z obsługi programu od strony konsultanta,
    tydzień supportu (w godzinach 8-16 od pn. do pt.)

    ** Usługa „Dodatkowy system raportowo-zarządzający obejmuje:
    uproszczony system tworzenia kont użytkowników,
    uproszczony system dezaktywacji użytkowników,
    uproszczony system zmiany operatora VOiP (w przypadku awarii),
    czytelne statystyki dla konsultantów,
    raporty dla koordynatorów (statystyki konsultantów, statystyki projektów itp.),
    Przenoszenie oddzwonień z jednego konsultanta na innego,

    *** Usługa „Blokada otwierania stron www przez konsultantów” obejmuje:
    zainstalowanie i konfiguracja serwera proxy,
    Utworzenie tzw. Whitelist’y z adresami stron, na które wolno wchodzić konsultantom
    Przekazanie instrukcji dot. konfiguracji stacji konsultantów, by strony były blokowane

    **** Usługa „Konfiguracja połączeń przychodzących” obejmuje:

    Skonfigurowanie systemu w taki sposób, aby użytkownicy mogli odbierać połączenia przychodzące
    Szkolenie z dodawania osób do grupy uprawnionych do odbierania tel.

    ***** Usługa „Dodatkowy suport” obejmuje:

    Miesięczny okres pomocy w kwestii obsługi systemu

    Telefon 570 318 092
    E-mail vicidial24@gmail.com

  • Piotr Zieliński
    Wpis na grupie Call Center oprogramowanie w temacie Szukasz doświadczonego informatyka do Call Center ??
    26.03.2014, 18:26

    Szukasz doświadczonego informatyka do Call Center ??

    Jeśli szukasz kogoś kto zajmie się w twojej firmie:

    ● Zarządzaniem bazami danych (MySQL)
    ● Kontrolą i zarządzaniem serwerami (Linux / Windows Server)
    ● Administracją systemów telefonicznych (Asterisk)
    ● Administracją systemami opartymi na UNIX (Ubuntu, CentOS)
    ● Wdrażaniem systemów obsługi CallCenter (open source / ViciDial)
    ● Zarządzaniem siecią (LAN,WAN,VPN)
    ● Help-Deskiem dla pracowników w firmie
    ● Tworzeniem kopii zapasowych
    ● Oraz wszystkimi innymi czynnościami niezbędnymi do funkcjonowania twojej firmy / działu Call-Center

    To dobrze trafiłeś.

    Moje wymagania finansowe to zaledwie 3000/netto miesięcznie.

    Kontakt mejlowy vicidial24@gmail.com lub przez PW

  • Piotr Zieliński
    Wpis na grupie Call Center dla Ciebie w temacie Szukasz doświadczonego informatyka do Call Center ??
    26.03.2014, 18:22

    Szukasz doświadczonego informatyka do Call Center ??

    Jeśli szukasz kogoś kto zajmie się w twojej firmie:

    ● Zarządzaniem bazami danych (MySQL)
    ● Kontrolą i zarządzaniem serwerami (Linux / Windows Server)
    ● Administracją systemów telefonicznych (Asterisk)
    ● Administracją systemami opartymi na UNIX (Ubuntu, CentOS)
    ● Wdrażaniem systemów obsługi CallCenter (open source / ViciDial)
    ● Zarządzaniem siecią (LAN,WAN,VPN)
    ● Help-Deskiem dla pracowników w firmie
    ● Tworzeniem kopii zapasowych
    ● Oraz wszystkimi innymi czynnościami niezbędnymi do funkcjonowania twojej firmy / działu Call-Center

    To dobrze trafiłeś.

    Moje wymagania finansowe to zaledwie 3000/netto miesięcznie.
    Kontakt vicidial24@gmail.com

  • Piotr Zieliński
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie CC OFERUJĘ...
    26.03.2014, 18:22

    Szukasz doświadczonego informatyka do Call Center ??

    Jeśli szukasz kogoś kto zajmie się w twojej firmie:

    ● Zarządzaniem bazami danych (MySQL)
    ● Kontrolą i zarządzaniem serwerami (Linux / Windows Server)
    ● Administracją systemów telefonicznych (Asterisk)
    ● Administracją systemami opartymi na UNIX (Ubuntu, CentOS)
    ● Wdrażaniem systemów obsługi CallCenter (open source / ViciDial)
    ● Zarządzaniem siecią (LAN,WAN,VPN)
    ● Help-Deskiem dla pracowników w firmie
    ● Tworzeniem kopii zapasowych
    ● Oraz wszystkimi innymi czynnościami niezbędnymi do funkcjonowania twojej firmy / działu Call-Center

    To dobrze trafiłeś.

    Moje wymagania finansowe to zaledwie 3000/netto miesięcznie.
    Kontakt vicidial24@gmail.com

  • Piotr Zieliński
    Wpis na grupie Producenci i Dj'e w temacie Natiuve Instruments Audio 4 DJ 600 zł !!!!!! Idealny...
    21.03.2013, 12:51


    Obrazek

    Wykorzystaj w pełni potencjał drzemiący w Twoich utworach przy pomocy AUDIO 4 DJ, kompaktowych rozmiarów interfejsie audio USB dla DJ-ów, którzy cenią sobie bardzo wysoką jakość dźwięku.Audio 4 DJ wszelkie konektory, jakich wymagać można od tak niewielkiego urządzenia, a jego obudowa jest niesamowicie wytrzymała. AUDIO 4 DJ z powodzeniem może stanowić serce nowoczesnego didżejskiego setupu wykorzystującego komputer - w domu bądź w klubie. Co więcej, możesz go użyć do archiwizacji nagrań i cyfryzacji kolekcji winyli (Do cyfryzacji winyli wymagane jest dodatkowe oprogramowanie).Podłącz się!

    Dzięki czterem przełączanym wejściom i czterem wyjściom o wysokim poziomie połączysz Twoje oprogramowanie didżejskie z zewnętrznym mikserem lub systemem nagłośnieniowym. Złącze USB 2.0 zapewnia połączenia z komputerem i zasilanie dla AUDIO 4 DJ. Gniazdo słuchawkowe1/4 cala z odrębnym pokrętłem głośności oraz wskaźniki LED dla sygnału na wejściu i na wyjściu zapewniają pełną kontrolę nad urządzeniem.

    Doskonała Jakość DźwiękuOptymalną jakość brzmienia interfejsu gwarantują high-endowe przetworniki Cirrus Logic® AD/DA. Poza tym, AUDIO 4 DJ oferuje wsparcie dla niskolatencyjnych sterowników, super wysoki poziom wyjściowy (do 9,7dBu na każdy kanał) oraz bardzo szerokie pasmo przenoszenia, co dowodzi jego profesjonalnego przeznaczenia. Bezkompromisowa jakość i przejrzystość dźwięku uwydatni najmniejszy nawet detal muzyki.

    Specyfikacja techniczna:
    Wymagania systemowe:
    Windows® Windows® XP Pentium lub Athlon 1.4 GHz, 1 GB RAM, port USB 2.0, zainstalowany Service Pack 2 MAC OS® X 10.4, G4 1.4 GHz lub Intel® Core™ Duo 1.66 GHz, 512 MB RAM, port USB 2.0

    Wymiary: 101 mm (4") x 121 mm (4,8") x 42 mm (1,7") Waga: 511 g (1,1 lb)

    Wsparcie dla sterowników: ASIO™ Core Audio™ DirectSound®

    Zasilanie: Interfejs zasilany jest przez magistralę USB 2.0, 5V 500mA. Nie wymaga zasilacza ani baterii.


    W zestawie:
    Interfejs Audio 4 DJ
    Kabel USB
    Pudełko
    Traktor LE 4 Dj

    http://allegro.pl/native-instruments-audio-4-dj-trakto...Piotr Zieliński edytował(a) ten post dnia 21.03.13 o godzinie 12:58

  • Piotr Zieliński
    Wpis na grupie Telemarketing w temacie Profesjonalne callcenter - opensource vicidial - pełne...
    20.03.2013, 23:24

    Dwóch informatyków z kilkuletnim doświadczeniem przy pracy z systemem vicidial i zarządzaniem nim podejmie się wdrożenia i szkolenia z tego systemu. Działamy na terenie całego kraju!
    Główna funkcjonalność systemu:
    - predictive dialing - na podstawie zaawansowanych algorytmów statystycznych system wykonuje połączenia do Klientów w taki sposób aby skrócić do minimum oczekiwanie Agenta na kolejną rozmowę.
    - zintegrowane nagrywanie/monitorowanie wszystkich rozmów.
    - łatwe tworzenie rozgałęzionych struktur IVR.
    - kampanie wychodzące, przychodzące, mieszane.
    - możliwość definiowania oddzwonienia w terminie późniejszym (Call Back) z poziomu panelu Agenta.
    - możliwość aktywacji klawiszy skrótów dyspozycji rozmowy w panelu Agenta - opcja pozwalająca zwiększyć efektywność pracy Agentów.
    - automatyczne wykrywanie poczty głosowej - skuteczność do 70%.
    - raporty, monitoring, podsłuch rozmów Agentów.
    - niskie wymagania sprzętowe stacji agenckich - niezbędny tylko komputer z dostępem do internetu, słuchawki z mikrofonem i oprogramowanie VOIP
    - możliwość korzystania ze standardowych linii telefonicznych (analogowych, ISDN) lub w pełni wykorzystujących technologię VoIP (protokoły SIP oraz IAX).
    - tworzenie wielu poziomów IVR z panelu administracyjnego.
    ----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ------------

    * Usługa „Wdrożenie systemu callcenter” obejmuje:
    Instalację systemu na jednym serwerze (cena instalacji typu multiserver: do negocjacji)
    zainstalowanie i konfiguracja systemu operacyjnego OpenSUSE,
    zainstalowanie oprogramowania ViciDIAL,
    konfiguracja programu ViciDIAL do dzwonienia (kampanie wychodzące),
    Szkolenie z zakresu tworzenia kont użytkowników, kampanii, list z numerami,
    podesłanie materiałów dot. Systemu ViciDIAL (jęz. angielski),
    szkolenie z obsługi programu od strony konsultanta,
    tydzień supportu (w godzinach 8-16 od pn. do pt.)

    ** Usługa „Dodatkowy system raportowo-zarządzający obejmuje:
    uproszczony system tworzenia kont użytkowników,
    uproszczony system dezaktywacji użytkowników,
    uproszczony system zmiany operatora VOiP (w przypadku awarii),
    czytelne statystyki dla konsultantów,
    raporty dla koordynatorów (statystyki konsultantów, statystyki projektów itp.),
    Przenoszenie oddzwonień z jednego konsultanta na innego,

    *** Usługa „Blokada otwierania stron www przez konsultantów” obejmuje:
    zainstalowanie i konfiguracja serwera proxy,
    Utworzenie tzw. Whitelist’y z adresami stron, na które wolno wchodzić konsultantom
    Przekazanie instrukcji dot. konfiguracji stacji konsultantów, by strony były blokowane

    **** Usługa „Konfiguracja połączeń przychodzących” obejmuje:

    Skonfigurowanie systemu w taki sposób, aby użytkownicy mogli odbierać połączenia przychodzące
    Szkolenie z dodawania osób do grupy uprawnionych do odbierania tel.

    ***** Usługa „Dodatkowy suport” obejmuje:

    Miesięczny okres pomocy w kwestii obsługi systemu

    Telefon 530162743
    E-mail vicidial24@gmail.com

  • Piotr Zieliński
    Wpis na grupie Call Center oprogramowanie w temacie Profesjonalne callcenter - opensource vicidial - pełne...
    20.03.2013, 23:23

    Dwóch informatyków z kilkuletnim doświadczeniem przy pracy z systemem vicidial i zarządzaniem nim podejmie się wdrożenia i szkolenia z tego systemu. Działamy na terenie całego kraju!
    Główna funkcjonalność systemu:
    - predictive dialing - na podstawie zaawansowanych algorytmów statystycznych system wykonuje połączenia do Klientów w taki sposób aby skrócić do minimum oczekiwanie Agenta na kolejną rozmowę.
    - zintegrowane nagrywanie/monitorowanie wszystkich rozmów.
    - łatwe tworzenie rozgałęzionych struktur IVR.
    - kampanie wychodzące, przychodzące, mieszane.
    - możliwość definiowania oddzwonienia w terminie późniejszym (Call Back) z poziomu panelu Agenta.
    - możliwość aktywacji klawiszy skrótów dyspozycji rozmowy w panelu Agenta - opcja pozwalająca zwiększyć efektywność pracy Agentów.
    - automatyczne wykrywanie poczty głosowej - skuteczność do 70%.
    - raporty, monitoring, podsłuch rozmów Agentów.
    - niskie wymagania sprzętowe stacji agenckich - niezbędny tylko komputer z dostępem do internetu, słuchawki z mikrofonem i oprogramowanie VOIP
    - możliwość korzystania ze standardowych linii telefonicznych (analogowych, ISDN) lub w pełni wykorzystujących technologię VoIP (protokoły SIP oraz IAX).
    - tworzenie wielu poziomów IVR z panelu administracyjnego.
    ----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ------------

    * Usługa „Wdrożenie systemu callcenter” obejmuje:
    Instalację systemu na jednym serwerze (cena instalacji typu multiserver: do negocjacji)
    zainstalowanie i konfiguracja systemu operacyjnego OpenSUSE,
    zainstalowanie oprogramowania ViciDIAL,
    konfiguracja programu ViciDIAL do dzwonienia (kampanie wychodzące),
    Szkolenie z zakresu tworzenia kont użytkowników, kampanii, list z numerami,
    podesłanie materiałów dot. Systemu ViciDIAL (jęz. angielski),
    szkolenie z obsługi programu od strony konsultanta,
    tydzień supportu (w godzinach 8-16 od pn. do pt.)

    ** Usługa „Dodatkowy system raportowo-zarządzający obejmuje:
    uproszczony system tworzenia kont użytkowników,
    uproszczony system dezaktywacji użytkowników,
    uproszczony system zmiany operatora VOiP (w przypadku awarii),
    czytelne statystyki dla konsultantów,
    raporty dla koordynatorów (statystyki konsultantów, statystyki projektów itp.),
    Przenoszenie oddzwonień z jednego konsultanta na innego,

    *** Usługa „Blokada otwierania stron www przez konsultantów” obejmuje:
    zainstalowanie i konfiguracja serwera proxy,
    Utworzenie tzw. Whitelist’y z adresami stron, na które wolno wchodzić konsultantom
    Przekazanie instrukcji dot. konfiguracji stacji konsultantów, by strony były blokowane

    **** Usługa „Konfiguracja połączeń przychodzących” obejmuje:

    Skonfigurowanie systemu w taki sposób, aby użytkownicy mogli odbierać połączenia przychodzące
    Szkolenie z dodawania osób do grupy uprawnionych do odbierania tel.

    ***** Usługa „Dodatkowy suport” obejmuje:

    Miesięczny okres pomocy w kwestii obsługi systemu

    Telefon 530162743
    E-mail vicidial24@gmail.com

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do