Umiejętności
Asterisk
Rozwój Call Center
Microsoft Office
MSQL
MySQL
PHP 4/5
PostgreSQL
Wordpress
ViciDial
Go AutoDial
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
IT Specialist
- Zarządzanie bazami danych (MySQL, MsSQL)
- Kontrola i zarządzanie serwerami (Apache)
- Administracja systemami opartymi na UNIX (Ubuntu, CentOS, Gentoo)
- Zarządzanie siecią
- Zarządzanie centralami telefonicznymi (Avaya, Asterisk, Bramki GSM)
- Kontrola i zarządzanie serwerami (Apache)
- Administracja systemami opartymi na UNIX (Ubuntu, CentOS, Gentoo)
- Zarządzanie siecią
- Zarządzanie centralami telefonicznymi (Avaya, Asterisk, Bramki GSM)
IT Specialist & Call Center Manager
Altion International
IT Specialist
- Tworzenie aplikacji i stron internetowych (HTML, XHTML, CSS , PHP 4/5/6)
- Zarządzanie bazami danych (MySQL)
- Kontrola i zarządzanie serwerami (Apache)
- Administracja systemów telefonicznych (Asterisk)
- Administracja systemami opartymi na UNIX (Ubuntu, CentOS)
- Wdrażanie systemów obsługi CallCenter (open source / ViciDial)
- Zarządzanie siecią
CallCenter Manager
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w CallCenter
- Planowanie pracy działu Call Center
- Tworzenie baz danych klientów
- Analiza efektywności
- Tworzenie aplikacji i stron internetowych (HTML, XHTML, CSS , PHP 4/5/6)
- Zarządzanie bazami danych (MySQL)
- Kontrola i zarządzanie serwerami (Apache)
- Administracja systemów telefonicznych (Asterisk)
- Administracja systemami opartymi na UNIX (Ubuntu, CentOS)
- Wdrażanie systemów obsługi CallCenter (open source / ViciDial)
- Zarządzanie siecią
CallCenter Manager
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w CallCenter
- Planowanie pracy działu Call Center
- Tworzenie baz danych klientów
- Analiza efektywności
Web Designer & Developer
- Tworzenie aplikacji i stron internetowych (HTML, XHTML, CSS , PHP 4/5/6)
- Zarządzanie bazami danych (MySQL)
- Kontrola i zarządzanie serwerami (Apache)
- Administracja systemów telefonicznych (Asterisk)
- Administracja systemami opartymi na UNIX (Ubuntu, CentOS)
- Wdrażanie systemów obsługi CallCenter (open source / ViciDial)
- Zarządzanie siecią
- Zarządzanie bazami danych (MySQL)
- Kontrola i zarządzanie serwerami (Apache)
- Administracja systemów telefonicznych (Asterisk)
- Administracja systemami opartymi na UNIX (Ubuntu, CentOS)
- Wdrażanie systemów obsługi CallCenter (open source / ViciDial)
- Zarządzanie siecią
Web Developer
Wydawnictwo PINK SERVICE
- Tworzenie aplikacji i stron internetowych (HTML, XHTML, XML, CSS , PHP 4/5)
- Zarządzanie bazami danych (MySQL)
- Kontrola i zarządzanie serwerami (Apache)
- Tworzenie grafiki na potrzeby projektów internetowych (GIMP, Photoshop)
- Pozycjonowanie stron internetowych (SEO, SEM)
- Implementacja mechanizmów API (Google AdSense, Google AdWords itp.)
- Zarządzanie bazami danych (MySQL)
- Kontrola i zarządzanie serwerami (Apache)
- Tworzenie grafiki na potrzeby projektów internetowych (GIMP, Photoshop)
- Pozycjonowanie stron internetowych (SEO, SEM)
- Implementacja mechanizmów API (Google AdSense, Google AdWords itp.)
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
Zainteresowania
Muzyka, Djing, książki, dziennikarstwo, PR
Inne
Umiejętności dodatkowe:
- Wdrażanie i administracja open-source’owego systememu ViciDial (callcenter)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Office, Internet Explorer)
- Intuicyjna nauka obsługi nieznanych dotąd aplikacji komputerowych
-- umiejętność szybkiego uczenia się i konsekwencja w działaniu
- dyspozycyjność, punktualność, zaangażowanie w wykonywaną pracę
- odporność na stres
- Wdrażanie i administracja open-source’owego systememu ViciDial (callcenter)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Office, Internet Explorer)
- Intuicyjna nauka obsługi nieznanych dotąd aplikacji komputerowych
-- umiejętność szybkiego uczenia się i konsekwencja w działaniu
- dyspozycyjność, punktualność, zaangażowanie w wykonywaną pracę
- odporność na stres
Grupy
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.