Wypowiedzi
-
Sprzedaję, ponieważ zamykam działalność:
http://allegro.pl/rampa-aluminiowa-quadro-290-3-0-szyb...
Pozdrawiam -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Artykuły Eventowe Kupię Sprzedam
-
Sprzedaje, ponieważ zamykam działąlność:
http://allegro.pl/rampa-aluminiowa-quadro-290-3-0-szyb...
Pozdrawiam -
Dominik O.:
Piotr Żbikowski:
AC nie polega na byciu najgłośniejszym i najbardziej widocznym, musisz się zaprezentować z głową, staraj się pokazać te cechy, które są oczekiwane, czyli w Twoim przypadku, przywództwo, praca w grupie, rozwiązywanie zadań - ich sposób rozwiązywania, delegowanie zadań itp...
Prawdopodobnie będziesz miał assessment center. Staraj się wybijać ponad wszystkich i dużo udzielać.
Powodzenia!
Nie będę się kłócił. Byłem tylko na jednym assessment center w życiu. Przeszły wtedy dwie osoby - ja i dziewczyna, która ciągle się wymądrzała - nie mówiła zbyt mądrze, ale zwróciła na siebie uwagę. Stąd moja podpowiedź, ale oczywiście zrobisz jak zechcesz. -
Prawdopodobnie będziesz miał assessment center. Staraj się wybijać ponad wszystkich i dużo udzielać.
Powodzenia! -
Dziękuję Wam wszystkim za uwagi i podpowiedzi.
Napiszę jak już ostateczna decyzja zostanie podjęta.
Pozdrawiam,
Piotr -
Oczywiście - jeżeli się ma spore zasoby finansowe.
Niestety w przypadku finansowania przedsięwzięć z funduszy unijnych sprawa wygląda trochę inaczej.
Piszesz:
"Normalnie robi się to na 2 sposoby. Ogłasza się konkurs, ocenia oferentów na podstawie portfolio. Podpisuje z 2-3 wybranymi umowę na przedstawieni koncepcji - za co się płaci - a potem z wybranym realizuje projekt to końca."
Problem w tym, że jeżeli znajdę 2-3 firmy i wybiorę koncepcję przedstawioną przez jedną z nich to i tak jeszcze raz muszę zrobić zapytanie ofertowe na zrealizowanie tej koncepcji (wymogi projektowe).
Gdybym miał tak zrobić nie zadawałbym pytań o kryteria wyboru z punktu widzenia merytorycznego na forum.
Mateusz Kurleto:
Jacek Jarmuszczak:
Proponuję zauważyć, że scenariusz reklamy często jest wart więcej niż samo jej wykonanie. Więcej jest firm potrafiących zrobić dobry montaż i zdjęcia niż zaproponować scenariusz zgodny z planem marketingowym itd. i praktyka wyłudzania scenariuszy, czy koncepcji jako elementu oferty jest bardzo negatywnie postrzegana na rynku. Tylko tyle i aż tyle.
Mateusz Kurleto:
Piotr Żbikowski:
Czyli co? Masz zamiar wyłudzić scenariusze pod pozorem oferty? To chyba nie jest dobra praktyka budowania swojego wizerunku...
Dział, na którego potrzeby zamawiana będzie ta usługa nie ma pomysłu jak ma wyglądać taka reklama - chce ocenić oferty na podstawie propozycji projektów.
Czyli co proponujesz drogi Sherlocku?
Normalnie robi się to na 2 sposoby. Ogłasza się konkurs, ocenia oferentów na podstawie portfolio. Podpisuje z 2-3 wybranymi umowę na przedstawieni koncepcji - za co się płaci - a potem z wybranym realizuje projekt to końca.
To tak jakby ogłaszając przetarg na budowę biurowca powiedzieć, że wygra ten kto przedstawi najładniejszy projekt - a tak się nie robi. Zleca się projekt w biurze architektonicznym a potem wykonanie developerowi. -
Jacku,
Dziękuję za Twoje uwagi i sugestie. Określenie przewidywanego zwrotu za reklamę wydaje się być dobrym pomysłem.
W dalszym ciągu pozostaje jednak kwestia możliwości uwzględnienia w kryteriach "oceny samego projektu przez dział marketingu naszej firmy".
Pozdrawiam,
Piotr
Jacek Jarmuszczak:
Piotr Żbikowski:
Witajcie,
W tym tygodniu planuję rozpocząć konkurs ofert na stworzenie reklamy firmy,w której pracuję oraz jej emisji w kinach.
Dział, na którego potrzeby zamawiana będzie ta usługa nie ma pomysłu jak ma wyglądać taka reklama - chce ocenić oferty na podstawie propozycji projektów.
Mam prośbę o Wasze sugestie co do kryteriów oceny, które mogę zastosować w zapytaniu ofertowym (niemierzalnych).
Myślałem o kryterium "nowatorstwo i oryginalność projektu reklamy" i ocenę tego kryterium przez zastosowanie kwantyfikacji (30%). Poza tym zastosowałbym jeszcze kryterium wskazujące na ilość odbiorców gwarantowaną przez daną sieć kin i oczywiście cenę.
Dzięki z góry za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam,
Piotr
Bardzo ciekawy wątek.
Zastanawiam się czy ocena nowatorstwa i oryginalności , albo jakakolwiek inna merytoryczna tego projektu przez wąską grupę kupców u was w firmie (nie koniecznie wyposażonych w kompetencje reklamowe) będzie właściwa; może się przecież okazać, że szeroka rzesza odbiorców reklamy ma inne gusta i postrzeganie świata my.
Może np. niech producent określi przewidywany zwrot z nakładów na reklamę - jako kryterium wyboru - a jeszcze lepiej go zagwarantuje.
Wszak to ich profesja.
Kryterium z ilością odbiorców jakie gwarantuje/przewiduje dostawca uważam za bardzo dobre.
pzdr -
Mateuszu,
Dlaczego uważasz, że chcę wyłudzić scenariusze? Przecież nie jest to fikcyjny konkurs ofert - jakaś firma go wygra i właśnie z nią będziemy realizować ten projekt.
Ten temat ma na celu wskazanie optymalnych kryteriów merytorycznych w tego typu przetargach.
Pozdrawiam,
Piotr -
Witajcie,
W tym tygodniu planuję rozpocząć konkurs ofert na stworzenie reklamy firmy,w której pracuję oraz jej emisji w kinach.
Dział, na którego potrzeby zamawiana będzie ta usługa nie ma pomysłu jak ma wyglądać taka reklama - chce ocenić oferty na podstawie propozycji projektów.
Mam prośbę o Wasze sugestie co do kryteriów oceny, które mogę zastosować w zapytaniu ofertowym (niemierzalnych).
Myślałem o kryterium "nowatorstwo i oryginalność projektu reklamy" i ocenę tego kryterium przez zastosowanie kwantyfikacji (30%). Poza tym zastosowałbym jeszcze kryterium wskazujące na ilość odbiorców gwarantowaną przez daną sieć kin i oczywiście cenę.
Dzięki z góry za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam,
Piotr