Wypowiedzi
-
OFERTA PRACY
Szukamy CONTENT MANAGERA do pracy w naszym zespole.
Więcej szczegółów na naszej stronie:
http://network-interactive.pl/news/szukamy-content-man...- 11.01.2017, 10:09
-
OFERTA PRACY
Szukamy KIEROWNIKA PROJEKTÓW E-MARKETINGOWYCH do pracy w naszym zespole.
Więcej szczegółów na naszej stronie:
http://network-interactive.pl/news/szukamy-kierownika-...- 11.01.2017, 10:07
-
Jak wspominają przedmówcy - UX u nas to stosunkowo nowa dziedzina.
Większość środowiska to praktycy-samouki, chyba że ktoś miał szczęście gdzieś za granicą odbyć szkolenie, kurs lub w ogóle przejść przez takie studia... Pan Michał (po doświadczeniu widać) że miał takie szczęście - zagraniczna praktyka jest jednak zagraniczną praktyką :)
Zakładam, że duża część ludzi miała wcześniej doświadczenie albo z badaniami użyteczności, albo z projektowaniem serwisów, aplikacji, itp. - to głównie ludzie z agencji interaktywnych.
Co do studiów - sam nawet kiedyś w Wawie a potem w Krakowie prowadziłem zajęcia na tego typu kierunkach - wiem, że prowadzą to praktycy, choć z różnym skutkiem (czasami ktoś ma ogromną wiedzę, ale nikły dar jej przekazania) - więc opinia będzie na pewno różna.
Moim zdaniem to jest dobra baza dla "nie internetowych" ludzi - dlatego takie studia raczej powinny wyznaczać kierunki i podstawy do samorozwoju niż uczyć sztywnych reguł i prawd... przecież to wszystko ewoluuje.
Jeżeli chodzi o samą pracę - wg mnie nie można od razu stać się UX'owcem - to dziedzina, która korzysta z zasobów wielu innych... wg mnie dobra ścieżka to podstawa zupełnie spoza branży (tak jak u Ciebie), a potem przebijanie się przez różne stanowiska np. w agencji interaktywnej... aby dobrze ten zawód wykonywać potrzeba bowiem wiedzieć (przynajmniej ogólnie) jak i czym rządzi się Internet i działania w nim realizowane (podstawy seo, podstawy emarketingu, copywriting, badań użyteczności, projektowania itd. - a wymieniłem tylko te internetowe...).
UX to spojrzenie globalne na pewne zagadnienia - UX'owiec powinien w każdym projekcie uczestniczyć od samego początku do końca - i to w sumie jest piękne w tej robocie :) choć u nas traktuje się jeszcze takie osoby jako członków teamy na etapie projektowania i ew. testowania...
Największa wiedza przychodzi z praktyką, doświadczeniem i czasem.
Zagraniczne publikacje są bardzo fajne (szczególnie że krajowych jak na lekarstwo), ale należy pamiętać też że trzeba na nie patrzeć w kontekście...
przykładowo... mam teraz na tapecie projekt opracowania koncepcji biznesowo-marketingowej i zaprojektowania sklepu dla firmy, która dystrybuuje na wyłączność pewne produkty z UK. Udało się nam pozyskać klienta, pomimo, iż firma-matka dawała im w zasadzie wszystko - technologię, gotowe narzędzia, treści do przetłumaczenia, materiały itp... i powiem wam, że to naprawdę najwyższych lotów rzeczy - do niewielu rzeczy można się przyczepić, działa, wygląda i co ważne, w UK sprzedaje się świetnie.
Ale okazało się, że u nas nie do końca tak jest - powód okazał się banalny i wynikał właśnie z kontekstu... kontekstu rynku. W UK produkt sprzedaje się w zasadzie na części, bo kompletują go instalatorzy / wykonawcy w głównej mierze (tam ludzie po prostu zlecają to firmie, której pracownicy kupują - wiedzę więc co, jak, ile). U nas okazało się, że odbiorcami końcowymi są inwestorzy - z prostego względu, przez mentalność (nadal panuje przekonanie, że wykonawca nas oskubie, przytnie jeszcze na produktach... i że samemu można taniej).
Aby kupić więc produkt w modelu z UK trzeba mieć wiedzę - jak skompletować produkt... było za dużo pytań, zamiast przez neta sprzedawało się telefonicznie - zrobiliśmy więc coś bardzo prostego - zaproponowaliśmy ZESTAWY, czyli sztuczny produkt zgrupowany z realnych... i się przyjęło.
Teraz trzeba zmienić technologię (stąd cały projekt), do tego do przeorganizowania są filtry - wyszukiwanie nie po parametrach technicznych, a po cechach użytkowych - czyli nie moc w KW a powierzchnia do ogrzania (bo to jest bardziej zrozumiałe), itp...
Więc jak widać - kontekst jest istotny, a czasami na kluczowe znaczenie - dlatego zagraniczne publikacje są fajne i bardzo ważne, ale trzeba zawsze brany z nich koncept adaptować do swoich potrzeb i weryfikować prawdziwość jego założeń.
ufff spisałem się - ale na koniec życzę wytrwałości i powodzenia, bo kierunek jest właściwy, a pracy coraz więcej :) -
dzięki za podpowiedzi - testy tego typu nie są normalną procedurą przy testach użyteczności... w sumie mi nie tyle chodzi o sieć, a bardziej o serwer i aplikacje.
ten Penetrator24.com mnie zaciekawił o tyle, że jest dość prosty w obsłudze i nie wymaga ode mnie specjalistycznej wiedzy - zapuszczam test np. na najpopularniejsze hasła (słownikowe) - testuję stronę lub aplikację - i dostaję wyniki, które jako dodatek mogę dodać do własnego raportu z testami użyteczności...
Sprawdzę te polecane przez Was rozwiązania - porównam. W sumie dobrze będzie mieć wybór.Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.04.15 o godzinie 21:07 -
witam
Mam pytanie związane z bezpieczeństwem - szczególnie aplikacji i sieci w małej firmie.
Znalazłem ostatnio w sieci takie narzędzie: https://www.penetrator24.com
czy ktoś z forumowiczów już z niego korzystał i może wyrazić swoją opinię? Zastanawiam się nad zastosowaniem go przy realizacji testów serwisów (do moich testów użyteczności dołączyć jeszcze testy bezpieczeństwa w jakiejś takiej podstawowej formie)
jeżeli ktoś korzysta / korzystał z tej aplikacji, będę wdzięczny za podzielenie się swoimi przemyśleniami -
ja dodatkowo zastanawiam się nad jeszcze inną aplikacją, nie jest to antywirus, a aplikacja uzupełniająca jego pracę, i w zasadzie wygląda na bardziej prewencyjną
posiada testy / audyty wielu aspektów związanych z bezpieczeństwem
https://www.penetrator24.com
znalazłem to ostatnio w sieci, ale szukam też opinii na ten temat - może ktoś z was już korzystał? -
witam
Mam pytanie związane z bezpieczeństwem - szczególnie aplikacji i sieci w małej firmie.
Znalazłem ostatnio w sieci takie narzędzie: https://www.penetrator24.com
czy ktoś z forumowiczów już z niego korzystał i może wyrazić swoją opinię? Zastanawiam się nad zastosowaniem go przy realizacji testów serwisów (do moich testów użyteczności dołączyć jeszcze testy bezpieczeństwa w jakiejś takiej podstawowej formie)
jeżeli ktoś korzysta / korzystał z tej aplikacji, będę wdzięczny za podzielenie się swoimi przemyśleniami -
witam
Mam pytanie związane z bezpieczeństwem - szczególnie aplikacji i sieci w małej firmie.
Znalazłem ostatnio w sieci takie narzędzie: https://www.penetrator24.com
czy ktoś z forumowiczów już z niego korzystał i może wyrazić swoją opinię? Zastanawiam się nad zastosowaniem go przy realizacji testów serwisów (do moich testów użyteczności dołączyć jeszcze testy bezpieczeństwa w jakiejś takiej podstawowej formie)
jeżeli ktoś korzysta / korzystał z tej aplikacji, będę wdzięczny za podzielenie się swoimi przemyśleniami -
witam
Mam pytanie związane z bezpieczeństwem - szczególnie aplikacji i sieci w małej firmie.
Znalazłem ostatnio w sieci takie narzędzie: https://www.penetrator24.com
czy ktoś z forumowiczów już z niego korzystał i może wyrazić swoją opinię? Zastanawiam się nad zastosowaniem go przy realizacji testów serwisów (do moich testów użyteczności dołączyć jeszcze testy bezpieczeństwa w jakiejś takiej podstawowej formie)
jeżeli ktoś korzysta / korzystał z tej aplikacji, będę wdzięczny za podzielenie się swoimi przemyśleniami -
witam
Faktycznie, jak zauważyli przedmówcy dobrze jest zacząć od dobrego UX - podstawy biznesowe, model biznesowy, założenia i cele aplikacji, funkcjonalności, architektura informacji, użyteczność, wydajność, bezpieczeństwo, a potem skuteczność spełniania założeń oraz efektywność prowadzonych działań promocyjnych i komunikacji - to wszystko należałoby przetestować (w idealnym modelu i idealnym świecie)
Niestety, najczęściej nie ma na to kasy.
Kiedy testować - zawsze i wszędzie. Od przygotowania założeń biznesowych (tak, to też można przetestować), przez wykonanie nawet prostej wersji aplikacji (tzw. MVP - minimal valuable product), po analizy eksperckie i testy użyteczności z użytkownikami... testujmy co się da i tak często jak to możliwe. Wówczas produkt ewoluuje.
Większość testów można przeprowadzić samemu - pełno jest aplikacji... jednak nie wykonanie testu jest problemem, a właściwa interpretacja wyników testu i wyciągnięcie wniosków. Najtaniej więc samemu, ale nie zawsze jest to możliwe (wiedza, czas)
Najtańsze zawsze będą testy realizowane jako audyt ekspercki, najdroższe te wykonywane na użytkownikach stacjonarnie (np. eye tracking).
Polecam wybrać sobie kilka założeń co będziemy chcieli zrobić na jakim etapie:
Etap 1. Plan biznesowy, koncepcja, badanie rynku, itp
tutaj można jakieś mentoringi, konsultacje koncepcji z ekspertami, lub zwyczajne przedstawienie naszego pomysłu znajomym by się wypowiedzieli
Etap 2. Projektowanie (przykładowo)
- przeprowadzenie audytu benchmarkingowego (wybranie ciekawych rozwiązań u konkurencji lub poza branżą i adaptacja ich do naszego projektu)
- wykonanie projektu aplikacji lub doradztwo w nim przez eksperta UX (makieta / prototyp, architektura informacji, opis funkcjonalności)
- wsparcie w opracowaniu kontentu (zawartości) serwisu / aplikacji (to wydaje się śmieszne, ale przez lata widzę, że to największy problem... koncentrujemy się na grafice, na funkcjonalności... dostajemy niesamowity mechanizm... a potem okazuje się, że nie mamy czym go wypełnić, bo nikt nie pomyślał o tym, że nie ma treści / zawartości by użyć wszystkich wymyślonych komponentów)
- wykonanie testu na architekturze, na makiecie, na grafice (testy typu gdzie kliknąłbyś, by znaleźć informację X...) - tutaj mnóstwo jest aplikacji (http://usabilla.com/ , http://fivesecondtest.com/, itp)
Etap 3. Realizacja
- wsparcie przy wdrożeniu, kontrola, testowanie każdej funkcjonalności
- testy bezpieczeństwa - przykładowo odkryłem ostatnio takie coś: https://penetrator24.com/ - można szybko przetestować hasła, wydajność, czy odporność na atak DDOS oraz znaleźć luki w aplikacji, wysyłamy potem audyt do wykonawcy i niech coś z tym działa...
- testy wydajności (choć to najrzadziej stosowane...)
no i największy i nieunikniony test, w końcowym etapie
Etap 4. Uruchomienie i optymalizacja
- narzędzia analityczne
- testu użyteczności
- proste ankiety do użytkowników
tak naprawdę ostatni etap jest najważniejszym testem, bo tutaj dopiero zaczyna się realna weryfikacja wszystkich założeń... wszystko co odbyło się wcześniej to jedynie założenia mniej lub bardziej trafne, a weryfikują je realni użytkownicy. -
Czy ktoś z Was korzystał już z https://penetrator24.com/ ? Wbrew pozorom (nazwa przewrotna) to jest aplikacja...
- 2.04.2015, 08:36
-
Zachęcam do przeczytania i rozważenia w swojej działalności :)
http://statuetki-trofea.pl/jak-wykorzystac-statuetki-i...- 20.11.2014, 09:13
-
Poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika działu handlowego.
Kogoś, kto zorganizuje dział handlowy i nim pokieruje
po szczegóły zapraszam tutaj:
http://www.pracuj.pl/praca/kierownik-dzialu-handlowego...- 3.11.2014, 13:09
-
Poszukuję programisty do współpracy.
Zatrudnienie na umowę o pracę.
Miejsce pracy: Strzyżów
Firma: Triton Group
Opis stanowiska:
Poszukuję osoby, która będzie współtworzyła rozwiązania internetowe dla naszych klientów. Kogoś, kto potrafi szybko rozwiązywać problemy wykorzystując przy tym dostępne rozwiązania (np. rozszerzenia do Magento, czy Word Press) i będzie potrafił je przystosować do potrzeb projektu.
Ogólnie: myślimy, konsultujemy, szukamy, a dopiero na końcu programujemy...
Jako firma realizujemy sklepy w oparciu o Magento, strony w oparciu o WordPress oraz systemy dedykowane.
Osoba, z którą podejmiemy współpracę będzie odpowiedzialna za tworzenie i rozwijanie projektów internetowych przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań oraz technologii Open Source (np.: Magento, WordPress, Zend Framework, jQuery, HTML5, CCS3, Twitter Bootstrap).
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka programowania PHP z uwzględnieniem technik programowania obiektowego
sprawne poruszanie się w technologii HTML, CSS, JavaScript i praktyka w ich stosowaniu
dobra znajomość zagadnień relacyjnych baz danych (PostgreSQL, MySQL)
umiejętność realizacji prac webdeveloperskich
doświadczenie w realizacji projektów internetowych
umiejętność pracy zespołowej i delegowania zadań
dodatkowym atutem będzie znajomość zasad działania systemów Magento i WordPress
Zgłoszenia / CV proszę wysyłać na PW, ewentualnie na adres: biuro@e-triton.pl z dopiskiem w temacie: [Praca] Programista PHP- 29.07.2014, 12:43
-
W zeszłym roku ci niedorobieni fachowcy robili u mnie poddasza i zniszczyli materiał oraz zmarnowali mi prawie rok pracy!!!
OMIJAĆ DALEKIM ŁUKIEM pana który zowie się KAROL KNEBEL - KNEBUD Jasło
jeżeli ktoś trafi na te dane i na takiego pana - budowlanka czy agencja reklamowa, na pewno nie potrafią zrobić nic dobrze!!
Teraz kilka danych, by ktoś kto będzie szukał w sieci trafił raczej tutaj, a nie do nich, bo jeszcze mogliby znowu kogoś oszukać.
Karol Knebel
Jasło, usługi remontowo-wykończeniowe KNEBUD
tel. 794492896
email: knebud@wp.pl
Profil oszusta budowlanego z Jasła na FB - https://www.facebook.com/karol.knebel
oraz to co znalazłem dodatkowo:
AGENCJA REKLAMOWA REKLAMA 4U Karol Knebel
Gądki 21A
38-200 Jasło
Więcej informacji co spartolili i jak, znajdziecie tutaj na moim blogu: Knebud, Karol Knebel usługi remontowe - oszuści budowlani z Jasła -
Będę wdzięczny za oddanie głosu!! Z góry dziękuję....
http://wodadladziecka.pl/konkurs/index.php/photo/show/783- 23.10.2011, 01:03
-
Ciekawa dyskusja się wywiązała, ciekawe spostrzeżenia z "obydwu stron barykady"... szkoda że nie ma głosu klientów końcowych - ale tutaj zdania byłyby równie podzielone (jak wynika z mojego doświadczenia)...
Pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze (a jak wiadomo, swoje trzy grosze każdy uważa za najlepszą monetę ;) )
Rafał Żurmanowicz:
no i mamy jasność
warto być tylko w serwisach renomowanych dających wymierne rezultaty a takie mogą zagwarantować tylko serwisy na wysokim poziomie techniczno-merytorycznym (ale żeby je odróżnić trzeba mieć dobre podstawy merytoryczne bo inaczej każdy jest nam wstanie wcisnąć niezły kit). Takie z polskiej sieci można wyliczyć na palcach jednej ręki a tylko one mogą zaprezentować satysfakcjonujące statystyki, i dodatkowo bazę poważnych użytkowników co daje wysokie prawdopodobieństwo otrzymania zlecenia.
na początek tak na marginesie...
Każdy serwis powinien być na wysokim poziomie - ale faktem jest, że tak nie jest... przy czym Rafale, to nie wina klienta, a osób tworzących te portale... klient przychodzi do agnecji bo nie zna się na tworzeniu serwisów, a nie po to by wydać kasę na darmo. Ma pomysł, mówi o nim i zadaniem agencji jest na bazie tego pomysłu coś wypracować... coś dobrego pod każdym względem (wiadomo, że nie ma się potem do końca wpływu na zawartość merytoryczną, ale od tego jest konsulting i doradztwo, czy obsługa serwisowo-marketingowo-prowa by to zmieniać)
model biznesowy to co innego - ale tutaj też należy dawać klientowi wsparcie... jeżeli przykładowo zaprojektowałbym kilka portali takich jak konferencje.pl, czy pasaże typu meble.pl (sklep.meble.pl), czy wyszukiwarki jak esky.pl czy http://whynotfly.pl to wiem mniej więcej co się sprawdza a co nie (nawet gdy klient nie dzieli się z agencją wynikami, to widać jakie funkcjonalności usuwa, jakie modyfikuje a jakie dodaje - dlatego, de facto, inwestorzy patrzą na portfolio agencji czy robiły coś w podobnym stylu...) na tej podstawie więc agencje mogą doradzić również odnośnie strategii i modelu biznesowego!
ale wracając do tematu - nie do końca jest tak, że warto być tylko u najlepszego / największego... przecież jest jeszcze coś takiego jak rozpoznawalność marki, strategia budowy link building, ePR, SERM (search engine reputation management)... jeżeli zajumesz się też pozycjonowaniem, to wiesz dlaczego prawie każdy link się liczy.
resztę wątku o gwarancjach jakości/skuteczności rozbiłeś na drobne przez co pojedyncze pytania do każdego zdania odbierają sens całości :) a mi głownie chodziło o narzędzia analityczne
tak prawdę powiedziawszy co ci ze statystyk odwiedzalności twojej wizytówki w jakimkolwiek portalu - nie na tym rzecz polega... jeżeli chcesz, każdy z portali za dodatkową opłatą zagwarantuje ci 100.000 wejść w ramach abonamentu - to przecież żaden problem...
Wg mnie nie o to chodzi w byciu na takich portalach - nie ma się co okłamywać, najczęściej ma tu największe znaczenie element wizerunkowy, rozpoznawania marki, SEO, SERM, ePR, itd. - nie sama sprzedaż.
Większość sprzedaży pochodzi z wyszukiwarki (czytaj, w znacznej większości własnej strony www).
[img]
]/img]
/ info z bloga turystykawinternecie.pl /
Warto zwrócić uwagę, że każda z form poprzedzających wyszukiwarki ma w wielkości tego słupka swój wkład... jeżeli na serwisie typu konferencje.pl czy booking.com widzę nazwę hotelu a nie widzę jego strony www... to wpisuję nazwę w wyszukiwarkę... kto ma w takim razie zebrać laur za wygenerowanie leada - przecież to nie tylko zasługa wyszukiwarki... idąc dalej, jeżeli widzisz w statystykach odwiedzin serwisu wzrost wejść na frazę która jest nazwą firmy to nie koniecznie znaczy to, że pozycjonowanie dobrze działa (z reguły nikt nie pozycjonuje się na własną nazwę...) może to oznaczać natomiast że nasze działania w innych częściach sieci sprowadzają ludzi po nazwie...
planowałem i realizowałem kampanie dla firm, które w AdWordsach chciały być nie dlatego, żeby zaistnieć w wyszukiwarce wysoki i coś dzięki temu sprzedać (bo pozycję na dane słowa miały dobre w wynikach naturalnych), ale po to, by być w tych wynikach wraz z konkurencją, bo to dobre wizerunkowo i strategicznie - a takie zabawy w niektórych branżach kosztują... np. w przypadku banków czy biletów lotniczych...
Pomiar takich efektów nie zapewni ci portal - ale nie jest też niemożliwy... firmy badawcze, czy agencje PR specjalizują się w badaniu wizerunku, rozpoznawalności marki, itp., jeżeli masz kasę śmiało robisz badania przed, realizujesz kampanię w tego typu portalach przy jakiś założeniach (np. pół roku darmowe wizytówki, pół roku płatne) - i po pierwszym etapie robisz te same badania ponownie, patrząc czy wygenerowało to coś dobrego czy nie, po pół roku (po płatnych) robisz ponownie i masz wynik...
jak mierzyć skuteczność samemu?:
- link do dedykowanej landing page
- dedykowane paramety w linkach
- dedykowana linia call center
- dedykowany adres email
sposobów i pomysłów jest mnóstwo - oglądanie się na statystyki portalu to nie wszystko - poza tym uwierz (a zapewne to wiesz), jest wiele metod zwiększania sztucznego ruchu na stronie, zupełnie niepodejżliwego z punktu widzenia oglądającego statystyki...
koniec końców przy anomalii zawsze można powiedzieć, że osiagnięto "efekt wykopu" ;)
kłopot polskiej sieci i sieci ogólnie polega na tym, że wiele osób (nie wszyscy) nastawieni są na zyski z reklamy, najczęściej prostej w formie i inwazyjnej a to poważny błąd.
To fakt, ale właśnie doradztwo i profesjonalizm osób, które realizują na zlecenia klienta strony, kampanie, itp. powinna to zmieniać - jeżeli będziesz tłumaczył że zasięgówki są ok, ale do wizerunku i szybkiego nabicia ruchu, a np. wdrożenie dobrze zaplanowanego i opracowanego programu lojalnościowego przyniesie efekt w lepszy, ale w dłuższym czasie... to w końcu się to zmieni.
Jak na razie to jest nawet dobre, bo mamy dzięki temu prace - jeżeli wszyscy by wiedzieli wszystko, to nikt nie byłby potrzebny i nie byłoby nic :)
Podsumowując:
- wg mnie, kluczowym elementem działań w sieci jest strona www firmy (ale byłbym daleki od nazywania jej wizytówką, bo kojarzy mi się to z: działem o nas, i kontaktem + na kolanie zrobioną grafiką), czyli czymś realizowanym końcem lat 90-tych, gdy to się u nas zaczynało, a strony robiła od A do Z jedna osoba (koncepcja, "strategia", grafika, cięcie i "programowanie" - ja jakoś nie przepadam za takimi kombajnami)) - obecnie serwis powinien być centrum komunikacyjnym firmy, a pozostałe działania powinny z tym współgrać
- wszystko kręci się w okół strony www - koniec końców każdy rodzaj promocji powinien skupić się na tym elemencie (pośrednio lub bezpośrednio)
- skupienie się TYLKO na promocji strony nie jest w dłuższej perspektywie czymś co zapewni sukces rynkowy
- z kolei pomijanie autopromocji poza serwisem (pośrednia reklama) też nie jest dobre - facebook czy nk może się okazać nagle płatny, usługi googla też, portal branżowy może zostać zamknięty - co wtedy? zostajemy z niczym i musimy budować pozycję od zera...
- serwisy wyspecjalizowane jak najbardziej są potrzebne - relatywnie tanim kosztem dostajemy zaawansowane funkcjonalności (jak np. wyszukiwarkę konkretnych, specyficznych wymiarów sal, technologii, miejsc noclegowych, itp.), na które normalnie nie każdy może sobie pozwolić - co zresztą widać po serwisach hotelowych w Polsce i nie tylko... dlaczego większość nie ma systemu rezerwacji online... bo taki "realny" wymaga nieco większych nakładów i jest bardziej skomplikowany (np. integracja serwisu www z systemem zarządzania hotelem)... a gdy mamy możliwość bycia np. w systemie rezerwacyjnym (GDS) typu booking.com, to kosztem allotmentu otrzymujemy pewną formę realnej rezerwacji online, promujemy się wuzerunkowo...
- serwisy mniejsze też są potrzebne - wg mnie mają dla budowania linków przychodzących większe znaczenie niż persell pages czy blogi (takie robione pod zaplecze, których nikt nie widzi i nie czyta, poza pająkami wyszukiwarek) - te piersze przynajmniej mają ważną rolę budowania wizerunku i świadomości naszej marki
- nie należy tego typu inwestycji taktować i mierzyć jedynie bezpośrednią miarą efektywności sprzedaży, bo to bez sensu - za sukces, czy efektywność można uznać wiele czynników...
- testować należy wszystko - łącznie ze swoją stroną www pod kątem osiągania określonych efektów (konkretny mierzalny CEL) - a celów strona może mieć wiele, i nie koniecznie sprzedażowych sensu stricte -
Witam
Chciałbym przedstawić program partnerski z branży kosmetycznej
(kosmetyki naturalne).
Dlaczego uważam, że to dobry pomysł?
- w pierwszej kolejności dlatego, że sam projektowałem
funkcjonalności (i po części założenia) z ramienia wykonawcy -
Agencji Ideo.pl
Chcę więc sprawdzić jak ten "twór" zadziała :)
- po drugie, ze względu na kilka ciekawych faktów:
> 10% zniżki na zakupy własne
> 10% prowizji za polecone zakupy
> wieczna prowizja od poleconych klientów
> cookies ważne 1 rok i 1 dzień
> darmowa rejestracja
Do tego za darmo:
> sklep w wybranej (dowolnej subdomenie programu)
> strona www w subdomenie (z systemem zarządzania treścią)
Jest to program firmy VIVETIA.
- www.vivetia.com -
strona sklepu
- www.vivetia.com/ppv/
- informacje o Programie Zarabiania Vivetia
- promomix.vivetia.com -
przykładowa strona (ze sklepem) uruchamiana za darmo -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Systemy Biznesowe
-
Witam
Chciałbym przedstawić program partnerski z branży kosmetycznej
(kosmetyki naturalne).
Dlaczego uważam, że to dobry pomysł?
- w pierwszej kolejności dlatego, że sam projektowałem
funkcjonalności (i po części założenia) z ramienia wykonawcy -
Agencji Ideo.pl
Chcę więc sprawdzić jak ten "twór" zadziała :)
- po drugie, ze względu na kilka ciekawych faktów:
> 10% zniżki na zakupy własne
> 10% prowizji za polecone zakupy
> wieczna prowizja od poleconych klientów
> cookies ważne 1 rok i 1 dzień
> darmowa rejestracja
Do tego za darmo:
> sklep w wybranej (dowolnej subdomenie programu)
> strona www w subdomenie (z systemem zarządzania treścią)
Jest to program firmy VIVETIA.
- www.vivetia.com -
strona sklepu
- www.vivetia.com/ppv/
- informacje o Programie Zarabiania Vivetia
- promomix.vivetia.com -
przykładowa strona (ze sklepem) uruchamiana za darmo