Języki
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. rozwoju sieci
ZADANIA:
Zarządzanie grupą ponad 60 właścicieli firm w tym ponad 300 osobowym zespołem pracowników oraz grupą ok. 30 pracowników bezpośrednio podległych - zatrudnionych przez spółkę, realizacja wyników sprzedaży sieci, plany i akcje marketingowe, planowanie finansowe i kontrola realizacji budżetów, opracowywanie standardów i procedur, uruchamianie oddziałów firmy na terenie kraju, negocjacje handlowe, redagowanie i konsultacje merytorycznie umów handlowych, procesy rekrutacji na podległe stanowiska, PR, szkolenia z zakresu zarządzania sprzedażą i procesów wspomagających, organizowanie i prowadzenie konferencji i sympozjów
OSIĄGNIĘCIA:
Tworzenie strategii rozwoju firmy od momentu uruchomienia spółki
Rozwój jakościowy, ilościowy i finansowy spółki – w niespełna rok osiągnięcie rentowności spółki
Przygotowanie koncepcji zmiany strategii rozwoju sieci – uruchomienie placówek własnych
Negocjacje i przygotowanie merytoryczne kilkudziesięciu umów handlowych w tym umów z liderami kategorii (PEPSI, LEKKERLAND, CARLSBERG, FRITO LAYS i innych)
Opracowanie standaryzacji sieci franchisingowej zawarte w Księdze Standardów,
Przygotowanie i realizacja programu szkoleń zarządzania kosztami i sprzedażą
Opracowanie i wdrożenie programów lojalnościowych
Stworzenie wizerunku medialnego spółki
Tworząc politykę PR w firmie nawiązałem stałe kontakty z prasą branżową, prezentowałem swoje opinie na łamach tych wydawnictw dostępne m. in. w portalach internetowych, przykład:
http://wiadomoscihandlowe.pl/content/view/15872/9/
Zarządzanie grupą ponad 60 właścicieli firm w tym ponad 300 osobowym zespołem pracowników oraz grupą ok. 30 pracowników bezpośrednio podległych - zatrudnionych przez spółkę, realizacja wyników sprzedaży sieci, plany i akcje marketingowe, planowanie finansowe i kontrola realizacji budżetów, opracowywanie standardów i procedur, uruchamianie oddziałów firmy na terenie kraju, negocjacje handlowe, redagowanie i konsultacje merytorycznie umów handlowych, procesy rekrutacji na podległe stanowiska, PR, szkolenia z zakresu zarządzania sprzedażą i procesów wspomagających, organizowanie i prowadzenie konferencji i sympozjów
OSIĄGNIĘCIA:
Tworzenie strategii rozwoju firmy od momentu uruchomienia spółki
Rozwój jakościowy, ilościowy i finansowy spółki – w niespełna rok osiągnięcie rentowności spółki
Przygotowanie koncepcji zmiany strategii rozwoju sieci – uruchomienie placówek własnych
Negocjacje i przygotowanie merytoryczne kilkudziesięciu umów handlowych w tym umów z liderami kategorii (PEPSI, LEKKERLAND, CARLSBERG, FRITO LAYS i innych)
Opracowanie standaryzacji sieci franchisingowej zawarte w Księdze Standardów,
Przygotowanie i realizacja programu szkoleń zarządzania kosztami i sprzedażą
Opracowanie i wdrożenie programów lojalnościowych
Stworzenie wizerunku medialnego spółki
Tworząc politykę PR w firmie nawiązałem stałe kontakty z prasą branżową, prezentowałem swoje opinie na łamach tych wydawnictw dostępne m. in. w portalach internetowych, przykład:
http://wiadomoscihandlowe.pl/content/view/15872/9/
Zastępca dyrektora regionalnego
Sklepy „Familijne” S.A. - największa w Polsce sieć sklepów spożywczych (ponad 500 placówek)
Główne zadania:
pozyskiwanie nowych partnerów sieci, kontakty z dostawcami i producentami, planowanie i realizacja budżetu regionalnego, przygotowywanie i monitoring akcji promocyjnych, negocjacje umów oraz kontraktów promocyjnych z kluczowymi dostawcami i producentami w regionie.
OSIĄGNIĘCIA:
Zwiększenie liczebności sklepów podległego oddziału o ponad 50%
Osiągnięcie bardzo dobrych wyników finansowych oddziału
Wysokie oceny zarządu spółki przygotowywanych działań promocyjno – handlowych
Negocjacje zakończone podpisaniem kilkunastu umów z dostawcami i producentami w regionie
pozyskiwanie nowych partnerów sieci, kontakty z dostawcami i producentami, planowanie i realizacja budżetu regionalnego, przygotowywanie i monitoring akcji promocyjnych, negocjacje umów oraz kontraktów promocyjnych z kluczowymi dostawcami i producentami w regionie.
OSIĄGNIĘCIA:
Zwiększenie liczebności sklepów podległego oddziału o ponad 50%
Osiągnięcie bardzo dobrych wyników finansowych oddziału
Wysokie oceny zarządu spółki przygotowywanych działań promocyjno – handlowych
Negocjacje zakończone podpisaniem kilkunastu umów z dostawcami i producentami w regionie
Przedstawiciel ds. klientów kluczowych, przedstawiciel handlowy
ALPINEX S.C. - największy w regionie świętokrzyskim dystrybutor art. spożywczych
Główne zadania:
pozyskiwanie nowych klientów firmy, realizacja celów sprzedażowych firmy, szkolenie i wdrażanie nowych przedstawicieli
OSIĄGNIĘCIA:
Stworzenie podstaw sprzedaży aktywnej
Opracowanie logistyki hurtowni w zakresie wizyt przedstawicieli w połączeniu z dostawami
Przez wszystkie lata pracy byłem przedstawicielem osiągającym największe wyniki sprzedaży
Szkolenie i wdrożenie do pracy kilkunastu przedstawicieli
pozyskiwanie nowych klientów firmy, realizacja celów sprzedażowych firmy, szkolenie i wdrażanie nowych przedstawicieli
OSIĄGNIĘCIA:
Stworzenie podstaw sprzedaży aktywnej
Opracowanie logistyki hurtowni w zakresie wizyt przedstawicieli w połączeniu z dostawami
Przez wszystkie lata pracy byłem przedstawicielem osiągającym największe wyniki sprzedaży
Szkolenie i wdrożenie do pracy kilkunastu przedstawicieli
Szkolenia i kursy
BAKER & McKENZIE – Odpowiedzialność zarządu
BAKER & McKENZIE – Jak pozyskać kapitał na giełdzie
Akademia Skutecznego Działania (Iwona Majewska – Opiełko) – Umysł lidera
BUJNOWICZ & PARTNERZY – Wskaźniki rentowności
BUJNOWICZ & PARTNERZY – Zarządzanie kategorią
KOLPORTER INFO (Jarosław Ambroziak) – Zarządzanie siecią sprzedaży
CANDI – Jak maksymalizować zyski
Piotr Tymochowicz – Psychologia perswazji
CANDI – Zarządzanie personelem
Edukacja i Nauka Aleksander Łamek – Inteligencja Emocjonalna
Edukacja i Nauka Aleksander Łamek – ABC NLP
AC NIELSEN – Trendy rozwoju rynku
MEDIA DEM (Elżbieta Mędrzycka) – Rewitalizacja centrów miast
Seminarium Polskiej Izby Handlu (Adam Popowicz, Artur Krysik) – Możliwości wykorzystania funduszy Unii Europejskiej
BAKER & McKENZIE – Jak pozyskać kapitał na giełdzie
Akademia Skutecznego Działania (Iwona Majewska – Opiełko) – Umysł lidera
BUJNOWICZ & PARTNERZY – Wskaźniki rentowności
BUJNOWICZ & PARTNERZY – Zarządzanie kategorią
KOLPORTER INFO (Jarosław Ambroziak) – Zarządzanie siecią sprzedaży
CANDI – Jak maksymalizować zyski
Piotr Tymochowicz – Psychologia perswazji
CANDI – Zarządzanie personelem
Edukacja i Nauka Aleksander Łamek – Inteligencja Emocjonalna
Edukacja i Nauka Aleksander Łamek – ABC NLP
AC NIELSEN – Trendy rozwoju rynku
MEDIA DEM (Elżbieta Mędrzycka) – Rewitalizacja centrów miast
Seminarium Polskiej Izby Handlu (Adam Popowicz, Artur Krysik) – Możliwości wykorzystania funduszy Unii Europejskiej
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Zainteresowania
Komponuję muzykę, uprawiam sport
Inne
Praktyczna znajomość pakietu MS Office
Praktyczna znajomość programu Small Business (zarządzanie sprzedażą)
Prawo jazdy kat. B
Praktyczna znajomość programu Small Business (zarządzanie sprzedażą)
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.