Umiejętności
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
komunikaty prasowe
Social Media
Strategic Communications
Twitter
e-PR
Community Manager
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
- Wdrożyłem i zarządzam witryną korporacyjną T-Mobile Polska - firma.t-mobile.pl - chyba najbardziej innowacyjnym serwisem korporacyjnym w Polsce
- Prowadzę oficjalny profil T-Mobile Polska na Twitterze - oceniany jako jeden z najlepszych polskich profili brandowych
- Jestem pomysłodawcą i koordynuję transmisje na żywo z pokazów mody największych polskich projektantów, oglądane średnio przez kilkanaście tysięcy widzów, oraz komunikację on-line'ową projektu T-Mobile fashion (plejada.onet.pl/t-mobile-fashion)
- Koordynuję i współprowadzę komunikację on-line'ową jednej z największych i najlepiej rozpoznawalnych w Polsce akcji CR-owych - Pomocy Mierzonej Kilometrami
- Dbam o obecność e-prową T-Mobile Polska
- Prowadzę bieżące relacje z mediami w projektach ogólnofirmowych oraz w ramach pierwszego kontaktu dla mediów
- Prowadzę oficjalny profil T-Mobile Polska na Twitterze - oceniany jako jeden z najlepszych polskich profili brandowych
- Jestem pomysłodawcą i koordynuję transmisje na żywo z pokazów mody największych polskich projektantów, oglądane średnio przez kilkanaście tysięcy widzów, oraz komunikację on-line'ową projektu T-Mobile fashion (plejada.onet.pl/t-mobile-fashion)
- Koordynuję i współprowadzę komunikację on-line'ową jednej z największych i najlepiej rozpoznawalnych w Polsce akcji CR-owych - Pomocy Mierzonej Kilometrami
- Dbam o obecność e-prową T-Mobile Polska
- Prowadzę bieżące relacje z mediami w projektach ogólnofirmowych oraz w ramach pierwszego kontaktu dla mediów
Młodszy Specjalista ds. PR
• pierwszy kontakt dla mediów (telefon i e-mail Biura Prasowego)
• bieżąca działalność Biura Prasowego (w tym zwłaszcza
- przygotowywanie informacji prasowych
- przygotowywanie odpowiedzi na pytania od mediów
- wsparcie przy organizacji imprez zewnętrznych i wewnętrznych firmy)
• bieżąca działalność Biura Prasowego (w tym zwłaszcza
- przygotowywanie informacji prasowych
- przygotowywanie odpowiedzi na pytania od mediów
- wsparcie przy organizacji imprez zewnętrznych i wewnętrznych firmy)
Szkolenia i kursy
Absolwent dwuletniego, elitarnego wewnętrznego programu rozwoju talentów "XL" (obejmującego, m.in., cykl wykładów i projekt doradczy w Akademii Leona Koźmińskiego, oraz serię sprofilowanych warsztatów rozwijających kompetencje miękkie).
• "Prawo dla rzeczników prasowych" - Centrum Promocji Informatyki
• "Rewitalizacja intranetu: Jak zwiększać zainteresowanie intranetem i jego użyteczność?" - GFMP Management Consultants
• "Kaskadowa komunikacja strategii/wartości/wizji firmy" - GFMP Management Consultants
• "Profesjonalna prezentacja" - House of skills
• "Facebook dla firm" - Ciszewski PR
• "Etykieta biznesu" - The Protocol School of Poland
• "Prawo dla rzeczników prasowych" - Centrum Promocji Informatyki
• "Rewitalizacja intranetu: Jak zwiększać zainteresowanie intranetem i jego użyteczność?" - GFMP Management Consultants
• "Kaskadowa komunikacja strategii/wartości/wizji firmy" - GFMP Management Consultants
• "Profesjonalna prezentacja" - House of skills
• "Facebook dla firm" - Ciszewski PR
• "Etykieta biznesu" - The Protocol School of Poland
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne
Zainteresowania
• Nowe technologie
• Nowe media, e-media
• Marka, identyfikacja wizualna
• Gry fabularne typu RPG
• Literatura fantasy
• Barmaństwo klasyczne
• Koszykówka
• Nowe media, e-media
• Marka, identyfikacja wizualna
• Gry fabularne typu RPG
• Literatura fantasy
• Barmaństwo klasyczne
• Koszykówka
Organizacje
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fantastyka
O literaturze, która przekracza granice, tworzy światy, zachwyca bogactwem wyobraźni, zadaje pytania i szuka odpowiedzi...
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie