Piotr Żaczko

Starszy Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja korporacyjna Komunikacja wewnętrzna komunikaty prasowe Social Media Strategic Communications Twitter e-PR Community Manager

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
- Wdrożyłem i zarządzam witryną korporacyjną T-Mobile Polska - firma.t-mobile.pl - chyba najbardziej innowacyjnym serwisem korporacyjnym w Polsce

- Prowadzę oficjalny profil T-Mobile Polska na Twitterze - oceniany jako jeden z najlepszych polskich profili brandowych

- Jestem pomysłodawcą i koordynuję transmisje na żywo z pokazów mody największych polskich projektantów, oglądane średnio przez kilkanaście tysięcy widzów, oraz komunikację on-line'ową projektu T-Mobile fashion (plejada.onet.pl/t-mobile-fashion)

- Koordynuję i współprowadzę komunikację on-line'ową jednej z największych i najlepiej rozpoznawalnych w Polsce akcji CR-owych - Pomocy Mierzonej Kilometrami

- Dbam o obecność e-prową T-Mobile Polska

- Prowadzę bieżące relacje z mediami w projektach ogólnofirmowych oraz w ramach pierwszego kontaktu dla mediów
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
Prowadzenie i realizacja bieżących projektów i działań Departamentu Komunikacji Korporacyjnej (w tym, m.in., zaprojektowanie i wprowadzenie nowego intranetu korporacyjnego, czynny udział w projekcie rebrandingu firmy, itd.)
T-Mobile Polska S.A.
Młodszy Specjalista ds. PR
• pierwszy kontakt dla mediów (telefon i e-mail Biura Prasowego)
• bieżąca działalność Biura Prasowego (w tym zwłaszcza
- przygotowywanie informacji prasowych
- przygotowywanie odpowiedzi na pytania od mediów
- wsparcie przy organizacji imprez zewnętrznych i wewnętrznych firmy)
T-Mobile Polska S.A.
Customer Service dział klientów platynowych
• Telefoniczna obsługa "klientów platynowych" (doradztwo w zakresie produktów i proponowanych rozwiązań)

• Aktywna sprzedaż produktów Firmy
Metrohouse
doradca nieruchomości
• Pośredniczenie w obrocie nieruchomościami (wycena
nieruchomości, konstruowanie ofert, prowadzenie negocjacji warunków transakcji, etc.)

Szkolenia i kursy

Absolwent dwuletniego, elitarnego wewnętrznego programu rozwoju talentów "XL" (obejmującego, m.in., cykl wykładów i projekt doradczy w Akademii Leona Koźmińskiego, oraz serię sprofilowanych warsztatów rozwijających kompetencje miękkie).

• "Prawo dla rzeczników prasowych" - Centrum Promocji Informatyki
• "Rewitalizacja intranetu: Jak zwiększać zainteresowanie intranetem i jego użyteczność?" - GFMP Management Consultants
• "Kaskadowa komunikacja strategii/wartości/wizji firmy" - GFMP Management Consultants
• "Profesjonalna prezentacja" - House of skills
• "Facebook dla firm" - Ciszewski PR
• "Etykieta biznesu" - The Protocol School of Poland

Edukacja

Logo
Public Relations dyplom z wyróżnieniem, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Prawo Kanoniczne sp. kanoniczno- cywilna, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne

Zainteresowania

• Nowe technologie
• Nowe media, e-media
• Marka, identyfikacja wizualna
• Gry fabularne typu RPG
• Literatura fantasy
• Barmaństwo klasyczne
• Koszykówka

Organizacje

Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fantastyka
Fantastyka
O literaturze, która przekracza granice, tworzy światy, zachwyca bogactwem wyobraźni, zadaje pytania i szuka odpowiedzi...
Podyplomowe Studium Public Relations roczne XIV edycja
Podyplomowe Studium Public Relations roczne XIV edycja
Grupa słuchaczy XIV edycji studium
PR 2.0
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie