Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sekcji w Obszarze Utrzymania Klientów
Kierowanie zespołem Doradców w celu realizacji wyznaczanych celów. Planowanie i organizowanie zadań podległego zespołu Doradców, analiza wyników, motywowanie i rozwój pracowników. Lokalny administrator systemu SI Pandora, tworzenie skryptów akcji wychodzących oraz ich wdrażanie. Projektowanie i sporządzanie raportów operacyjnych. Współpraca przy tworzeniu i modyfikacji procedur utrzymaniowych.
Szkolenia i kursy
09.2008 Kurs Instruktorów Nauki Jazdy- kategoria B
06.2008 Sztuka Autoprezentacji
03.2007 Skuteczny Menadżer – House of Skills.
05.2006 Doctor Call – wersja menadżerska – House of Skills.
08.2003 Sztuka utrzymania Klienta.
07.2003 Telefoniczna obsługa trudnego Klienta.
07.2002 Techniki sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
12.2001 Sztuka Skutecznej Sprzedaży i Obsługi Klienta w Telekomunikacji Polskiej S.A. (moduł I – III).
03.2000 Technika mikrofalowa.
11.1999 Systemy radiokomunikacji ruchomej.
06.2008 Sztuka Autoprezentacji
03.2007 Skuteczny Menadżer – House of Skills.
05.2006 Doctor Call – wersja menadżerska – House of Skills.
08.2003 Sztuka utrzymania Klienta.
07.2003 Telefoniczna obsługa trudnego Klienta.
07.2002 Techniki sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
12.2001 Sztuka Skutecznej Sprzedaży i Obsługi Klienta w Telekomunikacji Polskiej S.A. (moduł I – III).
03.2000 Technika mikrofalowa.
11.1999 Systemy radiokomunikacji ruchomej.
Edukacja
Specjalizacje
Prawo
Inne
Zainteresowania
Turystyka, historia, motoryzacja, literatura.
Inne
Certyfikaty:
08.2008 Customer Care Uniwersity I stopnia - Kierownik Sekcji
09.2003 Combidata Poland Sp. z o.o
Rozwiązania CRM PeopleSoft – profil szkoleniowy M1
06.2002 Specialist & Friends Sp. z o.o
Umiejętności i zasady obsługi Klienta
07.1999 Alcatel
Nadzór i eksploatacja systemu radiowego A9800
Umiejętności dodatkowe:
Bardzo dobra obsługa systemów:
PeopleSoft, Serat2, SI Pandora
Dobra obsługa pakietów:
Ms Office, PowerPoint, MS Visio
08.2008 Customer Care Uniwersity I stopnia - Kierownik Sekcji
09.2003 Combidata Poland Sp. z o.o
Rozwiązania CRM PeopleSoft – profil szkoleniowy M1
06.2002 Specialist & Friends Sp. z o.o
Umiejętności i zasady obsługi Klienta
07.1999 Alcatel
Nadzór i eksploatacja systemu radiowego A9800
Umiejętności dodatkowe:
Bardzo dobra obsługa systemów:
PeopleSoft, Serat2, SI Pandora
Dobra obsługa pakietów:
Ms Office, PowerPoint, MS Visio
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;