Piotr Wrotny

Group Customer Development Manager, Nestle Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Nestle Polska S.A.
Group Customer Development Manager (KAM)
Aktywne zarządzanie rozwojem sprzedaży u kluczowych klientów - Makro C&C, Real, Selgros.
Nestle Polska S.A.
Customer Category Development Specialist
Bieżąca współpraca z Klientami kanału nowoczesnego – Makro C&C, Real w wybranych kategoriach

• aktywna sprzedaż oraz rozwój dedykowanych kategorii u klientów
• wprowadzanie oraz kontrolowanie przebiegu projektów zarządzania kategorią
• przygotowanie, implementacja i egzekucja kalendarza promocji
• prognozowanie sprzedaży i estymacja wolumenów
• wszelkie działania administracyjne związane z bieżącą współpracą z klientem
Nestle Polska S.A.
Key Account Specialist
Bieżąca współpraca z Klientami kanału nowoczesnego – Makro C&C, Lidl.

• aktywna sprzedaż u dedykowanych klientów
• przygotowanie, implementacja i egzekucja kalendarza promocji
• prognozowanie sprzedaży i estymacja wolumenów
• zarządzanie listą asortymentową / wprowadzanie nowości
• prowadzenie szczegółowego bilansu finansowego z klientem (rozliczanie faktur, not, korekt; zakładanie rabatów)
Nestle Polska S.A.
Key Account Specialist
Bieżąca współpraca z Klientami kanału nowoczesnego – JMD, C4, Tesco w kategorii Ice-cream

• ustalanie planów promocyjnych oraz odpowiedniego asortymentu na sezon letni
• zarządzanie parkiem maszynowym u klientów / aktywna współpraca z logistyką
• analiza sprzedaży przy pomocy danych sell-in/sell-out
• prognozowanie sprzedaży i estymacja wolumenów
• wszelkie działania administracyjne związane z bieżącą współpracą z klientem
Nestle Polska S.A.
Key Account Representative
Regularna współpraca z klientami Key Account Nestle Polska na terenie woj. świętokrzyskiego

• nawiązywanie oraz utrzymywanie współpracy z Klientami
• egzekucja ustaleń centralnych na poziomie sklepów/hal
• zarządzanie półką zgodnie ze standardami merchandisingowymi Nestle
• przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Nestle Polska S.A.
Praktykant w dziale Key Account
Aktywne wsparcie w zarządzaniu kluczowymi klientami:
• przygotowywanie analiz sprzedaży oraz rekomendacji
• estymacja sprzedaży w poszczególnych kategoriach
• ustalanie aktywności promocyjnych z klientem
• działania administracyjno-operacyjne (SAP, APEA, EBI)

Edukacja

Logo
BA Hons European Business, licencjackie
University of Huddersfield
Logo
Ekonomia, specjalizacja: Handel Zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Grupy

Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Złota Loża
Złota Loża
Handel, biznes, marketing. Współpraca biznesowa, handel B2B, prezentacja firm, pomysły na biznes, networking, informacje, aktualności, wiadomości. Zmasowane działania marketingowe