Piotr Wojtowicz

Senior Media Strategy & Planning Manager, Grupa Wirtualna Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Arianna Google Analytics Media interaktywne Zakup Mediów Planowanie mediów TGI Internet marketing Punktualność Microsoft Outlook Sumienność miła aparycja Uczciwość Megapanel PBI/Gemius Gemius Direct Effect Umiejętność budowania relacji z ludźmi adExpert Microsoft Excel zaawansowany Microsoft PowerPoint - zaawansowany Microsoft Word - zaawansowany

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Wirtualna Polska Media
Senior Media Strategy & Planning Manager
Logo
Junior On-line Marketing Manager CEE
Online gambling company
Praca w zespole odpowiedzialnym za on-line marketing. Obsługa 3 rynków (Polska, Węgry, Szwecja) w zakresie pozyskiwania klientów za pomocą kampanii w Internecie.

* Przygotowywanie strategii wprowadzenia oraz promocji nowych jak i aktualnych produktów firmy
* Planowanie, zakup i optymalizacja kampanii CPM/CPC/CPA (e-mail, display, afiliacja, mobile)
* Ścisła współpraca z działem finansów jak i zarządem w celu realizacji założonych celów finansowych jak i ilościowych
* Identyfikacja nowych, kreatywnych możliwości pozyskania klientów; poszukiwanie nowych kontaktów i partnerów biznesowych
PHD Media Direction
Senior Digital Planner
Klienci: Unilever Polska (Rexona for Men, Rexona for Women, Dove Men+ Care, Axe, Signal, Cif, Domestos, Neutral)

Calrsberg Polska (Carlsberg, Okocim, Somersby, Guinness)

* Dobór, planowanie i zakup mediów (w m.in. sieciach reklamowych, portalach horyzontalnych, sieciach afiliacyjnych)
* Przygotowywanie strategii kampanii reklamowych on-line
* Monitorowanie przebiegu oraz optymalizacja wyników kampanii
* Negocjacje kosztów oraz utrzymywanie relacji z wydawcami i klientami
* Tworzenie raportów jak też analiz Post-buy zrealizowanych kampanii

Ponadto:

* Ścisła współpraca z działem SEM, Traffic, Social Media w zakresie obsługi kampanii
* Tworzenie oraz udział w prezentacjach przetargowych obsługi nowych klientów
* Bezpośrednia współpraca z agencjami kreatywnymi
* Szkolenie z podstaw reklamy w Internecie
* Badanie działań konkurencji
Carat Polska
Communication Planner
Klienci: General Motors Polska (Opel)

Kompleksowa obsługa w zakresie planowania, zakupu, realizacji i podsumowania Internetowych kampanii reklamowych:

* Dobór, planowanie i zakup mediów (w m.in. sieciach reklamowych, portalach horyzontalnych, sieciach afiliacyjnych)
* Przygotowywanie strategii kampanii reklamowych on-line
* Monitorowanie przebiegu oraz optymalizacja wyników kampanii
* Negocjacje kosztów oraz utrzymywanie relacji z wydawcami i klientami
* Tworzenie raportów jak też analiz Post-buy zrealizowanych kampanii

Ponadto:

* Ścisła współpraca z działem SEM, Traffic, Social Media w zakresie obsługi kampanii
* Tworzenie oraz udział w prezentacjach przetargowych obsługi nowych klientów
* Bezpośrednia współpraca z agencjami kreatywnymi
* Szkolenie z podstaw reklamy w Internecie
* Badanie działań konkurencji
red8 digital
Account Manager
Klienci: AmRest EU (Pizza Hut PL, KFC PL/CZ/HU, Burger King PL).
Media Direction OMD
Interactive Media Planner
Klienci: Citroën Polska (samodzielna obsługa w pełnym zakresie reklamy on-line), AXA Direct, Dr. Oetker, WizzAir

Kompleksowa obsługa w zakresie planowania, zakupu, realizacji i podsumowania Internetowych kampanii reklamowych:

* Dobór, planowanie i zakup mediów (w m.in. sieciach reklamowych, portalach horyzontalnych, sieciach afiliacyjnych)
* Przygotowywanie strategii kampanii reklamowych on-line
* Monitorowanie przebiegu oraz optymalizacja wyników kampanii
* Negocjacje kosztów oraz utrzymywanie relacji z wydawcami i klientami
* Tworzenie raportów jak też analiz Post-buy zrealizowanych kampanii

Ponadto:

* Ścisła współpraca z działem SEM, Traffic, Social Media w zakresie obsługi kampanii
* Tworzenie oraz udział w prezentacjach przetargowych obsługi nowych klientów
* Bezpośrednia współpraca z agencjami kreatywnymi
* Szkolenie z podstaw reklamy w Internecie
* Badanie działań konkurencji
Robert N.
Robert N. · przełożony
wystawiono
Piotrek, to sumienny i zaangażowany pracownik. Zawsze można na nim polegać. Jestem pewien, że przyszły pracodawca będzie bardzo zadowolony z takiego pracownika.
Media Direction OMD
Media Planner
Klienci: Unilever Polska (Cif, Domestos, Signal)

Praca w zespole odpowiedzialnym za dobór, planowanie oraz zakup mediów dla kampanii reklamowych:

* Praca przy planowaniu kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych, kinowych i outdoorowych
* Przygotowywanie analiz konkurencji
* Udział w briefingach, prezentacjach strategicznych
* Cykliczne raportowanie wyników kampanii oraz przygotowanie raportów Post-buy
* Koordynowanie oraz nadzór nad poprawnością raportowania przez resztę teamów do centrali

W tym praca w PHD International Budapest (od 2009-07 do 2010-05)

Stanowisko:
CEE Account Executive

Obowiązki:
Praca w zespole odpowiedzialnym za kompleksową obsługę kampanii reklamowych brandów koncernu Unilever na przestrzeni 10 krajów Europy Centralno-Wschodniej (Estonia, Litwa, Łotwa, Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Słowenia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina).

* Koordynowanie procesu raportowania do centrali w obszarze CEE
* Wspieranie działań zespołu w zakresie planowania kampanii
* Udział w przygotowywaniu prezentacji strategicznych oraz przetargowych
Logo
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
European Trading & Distribution sp. z o.o.
Kompleksowa obsługa w zakresie reklamy i marketingu sklepów internetowych oferujących wyposażenie do tuningu wizualnego i sprzętowego samochodów.

* Przygotowywanie oferty (wycena, obróbka graficzna zdjęć, obsługa CMS sklepu)
* Kontakty z dostawcami i partnerami
* Obsługa klientów
* Dbanie o funkcjonalność oraz poprawny wizerunek sklepu
Royal Collection
Asystent Sprzedaży

Szkolenia i kursy

* Zaawansowany Excel
* Szkolenie "Cykl życia kampanii" organizowane przez Gemius Polska
* TGI, Megapanel PBI, GDE+, NetTrack

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Zainteresowania

* Fotografika
* Snowboarding/Skateboarding
* Grafika komputerowa
* Street Art
* Kulinaria ogólnoświatowe
* Projektowanie wnętrz
* Reklama

Inne

* Obsługa MS-Office (Excel, Word, Powerpoint)
* Adobe Photoshop - zaawansowany

Grupy

Asfalt
Asfalt
Grupa podaje newsy i gości dyskusje na tematy motoryzacyjne.
Design
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką