Umiejętności
Arianna
Google Analytics
Media interaktywne
Zakup Mediów
Planowanie mediów
TGI
Internet marketing
Punktualność
Microsoft Outlook
Sumienność
miła aparycja
Uczciwość
Megapanel PBI/Gemius
Gemius Direct Effect
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
adExpert
Microsoft Excel zaawansowany
Microsoft PowerPoint - zaawansowany
Microsoft Word - zaawansowany
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Junior On-line Marketing Manager CEE
Online gambling company
Praca w zespole odpowiedzialnym za on-line marketing. Obsługa 3 rynków (Polska, Węgry, Szwecja) w zakresie pozyskiwania klientów za pomocą kampanii w Internecie.
* Przygotowywanie strategii wprowadzenia oraz promocji nowych jak i aktualnych produktów firmy
* Planowanie, zakup i optymalizacja kampanii CPM/CPC/CPA (e-mail, display, afiliacja, mobile)
* Ścisła współpraca z działem finansów jak i zarządem w celu realizacji założonych celów finansowych jak i ilościowych
* Identyfikacja nowych, kreatywnych możliwości pozyskania klientów; poszukiwanie nowych kontaktów i partnerów biznesowych
* Przygotowywanie strategii wprowadzenia oraz promocji nowych jak i aktualnych produktów firmy
* Planowanie, zakup i optymalizacja kampanii CPM/CPC/CPA (e-mail, display, afiliacja, mobile)
* Ścisła współpraca z działem finansów jak i zarządem w celu realizacji założonych celów finansowych jak i ilościowych
* Identyfikacja nowych, kreatywnych możliwości pozyskania klientów; poszukiwanie nowych kontaktów i partnerów biznesowych
Senior Digital Planner
Klienci: Unilever Polska (Rexona for Men, Rexona for Women, Dove Men+ Care, Axe, Signal, Cif, Domestos, Neutral)
Calrsberg Polska (Carlsberg, Okocim, Somersby, Guinness)
* Dobór, planowanie i zakup mediów (w m.in. sieciach reklamowych, portalach horyzontalnych, sieciach afiliacyjnych)
* Przygotowywanie strategii kampanii reklamowych on-line
* Monitorowanie przebiegu oraz optymalizacja wyników kampanii
* Negocjacje kosztów oraz utrzymywanie relacji z wydawcami i klientami
* Tworzenie raportów jak też analiz Post-buy zrealizowanych kampanii
Ponadto:
* Ścisła współpraca z działem SEM, Traffic, Social Media w zakresie obsługi kampanii
* Tworzenie oraz udział w prezentacjach przetargowych obsługi nowych klientów
* Bezpośrednia współpraca z agencjami kreatywnymi
* Szkolenie z podstaw reklamy w Internecie
* Badanie działań konkurencji
Calrsberg Polska (Carlsberg, Okocim, Somersby, Guinness)
* Dobór, planowanie i zakup mediów (w m.in. sieciach reklamowych, portalach horyzontalnych, sieciach afiliacyjnych)
* Przygotowywanie strategii kampanii reklamowych on-line
* Monitorowanie przebiegu oraz optymalizacja wyników kampanii
* Negocjacje kosztów oraz utrzymywanie relacji z wydawcami i klientami
* Tworzenie raportów jak też analiz Post-buy zrealizowanych kampanii
Ponadto:
* Ścisła współpraca z działem SEM, Traffic, Social Media w zakresie obsługi kampanii
* Tworzenie oraz udział w prezentacjach przetargowych obsługi nowych klientów
* Bezpośrednia współpraca z agencjami kreatywnymi
* Szkolenie z podstaw reklamy w Internecie
* Badanie działań konkurencji
Communication Planner
Klienci: General Motors Polska (Opel)
Kompleksowa obsługa w zakresie planowania, zakupu, realizacji i podsumowania Internetowych kampanii reklamowych:
* Dobór, planowanie i zakup mediów (w m.in. sieciach reklamowych, portalach horyzontalnych, sieciach afiliacyjnych)
* Przygotowywanie strategii kampanii reklamowych on-line
* Monitorowanie przebiegu oraz optymalizacja wyników kampanii
* Negocjacje kosztów oraz utrzymywanie relacji z wydawcami i klientami
* Tworzenie raportów jak też analiz Post-buy zrealizowanych kampanii
Ponadto:
* Ścisła współpraca z działem SEM, Traffic, Social Media w zakresie obsługi kampanii
* Tworzenie oraz udział w prezentacjach przetargowych obsługi nowych klientów
* Bezpośrednia współpraca z agencjami kreatywnymi
* Szkolenie z podstaw reklamy w Internecie
* Badanie działań konkurencji
Kompleksowa obsługa w zakresie planowania, zakupu, realizacji i podsumowania Internetowych kampanii reklamowych:
* Dobór, planowanie i zakup mediów (w m.in. sieciach reklamowych, portalach horyzontalnych, sieciach afiliacyjnych)
* Przygotowywanie strategii kampanii reklamowych on-line
* Monitorowanie przebiegu oraz optymalizacja wyników kampanii
* Negocjacje kosztów oraz utrzymywanie relacji z wydawcami i klientami
* Tworzenie raportów jak też analiz Post-buy zrealizowanych kampanii
Ponadto:
* Ścisła współpraca z działem SEM, Traffic, Social Media w zakresie obsługi kampanii
* Tworzenie oraz udział w prezentacjach przetargowych obsługi nowych klientów
* Bezpośrednia współpraca z agencjami kreatywnymi
* Szkolenie z podstaw reklamy w Internecie
* Badanie działań konkurencji
Interactive Media Planner
Klienci: Citroën Polska (samodzielna obsługa w pełnym zakresie reklamy on-line), AXA Direct, Dr. Oetker, WizzAir
Kompleksowa obsługa w zakresie planowania, zakupu, realizacji i podsumowania Internetowych kampanii reklamowych:
* Dobór, planowanie i zakup mediów (w m.in. sieciach reklamowych, portalach horyzontalnych, sieciach afiliacyjnych)
* Przygotowywanie strategii kampanii reklamowych on-line
* Monitorowanie przebiegu oraz optymalizacja wyników kampanii
* Negocjacje kosztów oraz utrzymywanie relacji z wydawcami i klientami
* Tworzenie raportów jak też analiz Post-buy zrealizowanych kampanii
Ponadto:
* Ścisła współpraca z działem SEM, Traffic, Social Media w zakresie obsługi kampanii
* Tworzenie oraz udział w prezentacjach przetargowych obsługi nowych klientów
* Bezpośrednia współpraca z agencjami kreatywnymi
* Szkolenie z podstaw reklamy w Internecie
* Badanie działań konkurencji
Kompleksowa obsługa w zakresie planowania, zakupu, realizacji i podsumowania Internetowych kampanii reklamowych:
* Dobór, planowanie i zakup mediów (w m.in. sieciach reklamowych, portalach horyzontalnych, sieciach afiliacyjnych)
* Przygotowywanie strategii kampanii reklamowych on-line
* Monitorowanie przebiegu oraz optymalizacja wyników kampanii
* Negocjacje kosztów oraz utrzymywanie relacji z wydawcami i klientami
* Tworzenie raportów jak też analiz Post-buy zrealizowanych kampanii
Ponadto:
* Ścisła współpraca z działem SEM, Traffic, Social Media w zakresie obsługi kampanii
* Tworzenie oraz udział w prezentacjach przetargowych obsługi nowych klientów
* Bezpośrednia współpraca z agencjami kreatywnymi
* Szkolenie z podstaw reklamy w Internecie
* Badanie działań konkurencji
Media Planner
Klienci: Unilever Polska (Cif, Domestos, Signal)
Praca w zespole odpowiedzialnym za dobór, planowanie oraz zakup mediów dla kampanii reklamowych:
* Praca przy planowaniu kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych, kinowych i outdoorowych
* Przygotowywanie analiz konkurencji
* Udział w briefingach, prezentacjach strategicznych
* Cykliczne raportowanie wyników kampanii oraz przygotowanie raportów Post-buy
* Koordynowanie oraz nadzór nad poprawnością raportowania przez resztę teamów do centrali
W tym praca w PHD International Budapest (od 2009-07 do 2010-05)
Stanowisko:
CEE Account Executive
Obowiązki:
Praca w zespole odpowiedzialnym za kompleksową obsługę kampanii reklamowych brandów koncernu Unilever na przestrzeni 10 krajów Europy Centralno-Wschodniej (Estonia, Litwa, Łotwa, Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Słowenia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina).
* Koordynowanie procesu raportowania do centrali w obszarze CEE
* Wspieranie działań zespołu w zakresie planowania kampanii
* Udział w przygotowywaniu prezentacji strategicznych oraz przetargowych
Praca w zespole odpowiedzialnym za dobór, planowanie oraz zakup mediów dla kampanii reklamowych:
* Praca przy planowaniu kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych, kinowych i outdoorowych
* Przygotowywanie analiz konkurencji
* Udział w briefingach, prezentacjach strategicznych
* Cykliczne raportowanie wyników kampanii oraz przygotowanie raportów Post-buy
* Koordynowanie oraz nadzór nad poprawnością raportowania przez resztę teamów do centrali
W tym praca w PHD International Budapest (od 2009-07 do 2010-05)
Stanowisko:
CEE Account Executive
Obowiązki:
Praca w zespole odpowiedzialnym za kompleksową obsługę kampanii reklamowych brandów koncernu Unilever na przestrzeni 10 krajów Europy Centralno-Wschodniej (Estonia, Litwa, Łotwa, Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Słowenia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina).
* Koordynowanie procesu raportowania do centrali w obszarze CEE
* Wspieranie działań zespołu w zakresie planowania kampanii
* Udział w przygotowywaniu prezentacji strategicznych oraz przetargowych
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
European Trading & Distribution sp. z o.o.
Kompleksowa obsługa w zakresie reklamy i marketingu sklepów internetowych oferujących wyposażenie do tuningu wizualnego i sprzętowego samochodów.
* Przygotowywanie oferty (wycena, obróbka graficzna zdjęć, obsługa CMS sklepu)
* Kontakty z dostawcami i partnerami
* Obsługa klientów
* Dbanie o funkcjonalność oraz poprawny wizerunek sklepu
* Przygotowywanie oferty (wycena, obróbka graficzna zdjęć, obsługa CMS sklepu)
* Kontakty z dostawcami i partnerami
* Obsługa klientów
* Dbanie o funkcjonalność oraz poprawny wizerunek sklepu
Szkolenia i kursy
* Zaawansowany Excel
* Szkolenie "Cykl życia kampanii" organizowane przez Gemius Polska
* TGI, Megapanel PBI, GDE+, NetTrack
* Szkolenie "Cykl życia kampanii" organizowane przez Gemius Polska
* TGI, Megapanel PBI, GDE+, NetTrack
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
* Fotografika
* Snowboarding/Skateboarding
* Grafika komputerowa
* Street Art
* Kulinaria ogólnoświatowe
* Projektowanie wnętrz
* Reklama
* Snowboarding/Skateboarding
* Grafika komputerowa
* Street Art
* Kulinaria ogólnoświatowe
* Projektowanie wnętrz
* Reklama
Inne
* Obsługa MS-Office (Excel, Word, Powerpoint)
* Adobe Photoshop - zaawansowany
* Adobe Photoshop - zaawansowany
Grupy
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.