Umiejętności
motoryzacja
B2B
B2C
Budżety
Rozwój działalności
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Zadowolenie klienta
Sprzedaż samochodów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Proces sprzedaży
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
sprzedaż flotowa
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Dyrektora Zarządzającego
Krotoski-Cichy Sp. z o.o. sp. k. oddział Warszawa dealer VW / AUDI
Zakres obowiązków:
- współtworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii firmy,
- nadzór na tworzeniem rocznych panów finansowych,
- przygotowywanie i udział w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych,
- bezpośredni nadzór nad 3 lokalizacjami oddziału grupy w Warszawie.
- zarządzanie i koordynacja wszystkimi działami handlowymi (sprzedaż detaliczna VW i Audi, sprzedaż VW użytkowe, sprzedaż flotowa, sprzedaż samochodów używanych), oraz stała współpraca z ich kierownikami.
- odpowiedzialność za realizację celów ilościowych i budżetowych, monitorowanie płynności finansowej i wyników oddziału warszawskiego.
- współtworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii firmy,
- nadzór na tworzeniem rocznych panów finansowych,
- przygotowywanie i udział w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych,
- bezpośredni nadzór nad 3 lokalizacjami oddziału grupy w Warszawie.
- zarządzanie i koordynacja wszystkimi działami handlowymi (sprzedaż detaliczna VW i Audi, sprzedaż VW użytkowe, sprzedaż flotowa, sprzedaż samochodów używanych), oraz stała współpraca z ich kierownikami.
- odpowiedzialność za realizację celów ilościowych i budżetowych, monitorowanie płynności finansowej i wyników oddziału warszawskiego.
Kierownik Działu Sprzedaży Flotowej marek Volkswagen i Audi
Szewczyk Auto Sp. z o.o. (grupa Krotoski - Cichy) dealer Volkswagen/Audi
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie działem sprzedaży flotowej marek VW i AUDI, oraz wsparcie działu sprzedaży
samochodów użytkowych VW.
- Nadzór nad komórką zajmującą się negocjacjami i wdrożeniem umów serwisowych.
- Pozyskanie, negocjacje i sprzedaż samochodów do kluczowych klientów firmy.
- Sprzedaż samochodów w ramach przetargów publicznych.
- Zarządzanie współpracą z firmami leasingowymi i CFM.
- Współtworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją, analiza rentowności podległych działów.
- Raportowanie o bieżących przedsięwzięciach biznesowych, oraz o wynikach handlowych
bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego Spółki.
- Współtworzenie strategii działań handlowych i marketingowych firmy.
Osiągnięcia:
Zbudowałem od podstaw profesjonalny zespól handlowy. Wprowadziłem systemy raportowania i dokumentacji handlowej. Podpisałem umowy o współpracy z firmami CFM .
- Zarządzanie działem sprzedaży flotowej marek VW i AUDI, oraz wsparcie działu sprzedaży
samochodów użytkowych VW.
- Nadzór nad komórką zajmującą się negocjacjami i wdrożeniem umów serwisowych.
- Pozyskanie, negocjacje i sprzedaż samochodów do kluczowych klientów firmy.
- Sprzedaż samochodów w ramach przetargów publicznych.
- Zarządzanie współpracą z firmami leasingowymi i CFM.
- Współtworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją, analiza rentowności podległych działów.
- Raportowanie o bieżących przedsięwzięciach biznesowych, oraz o wynikach handlowych
bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego Spółki.
- Współtworzenie strategii działań handlowych i marketingowych firmy.
Osiągnięcia:
Zbudowałem od podstaw profesjonalny zespól handlowy. Wprowadziłem systemy raportowania i dokumentacji handlowej. Podpisałem umowy o współpracy z firmami CFM .
Szef Działu Sprzedaży Zbiorowej
- Zarządzanie działami: sprzedaży flotowej i przygotowania samochodów nowych.
- Pozyskanie, negocjacje i sprzedaż samochodów do kluczowych klientów firmy.
- Sprzedaż samochodów w ramach przetargów publicznych.
- Współtworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją, analiza rentowności działu.
- Zarządzanie współpracą z firmami leasingowymi i CFM.
- Raportowanie o bieżących wynikach handlowych bezpośrednio do Prezesa Spółki.
- Współtworzenie strategii działań handlowych i marketingowych firmy.
- Wdrożenie i nadzór nad realizacją projektu Renault PRO+ Centrum Obsługi Firm.
- Wdrożenie programu PER4 - Planu Doskonałości Renault w zakresie: organizacji wewnętrznych struktur, jakości personelu, przygotowanie do uzyskania certyfikatów, zakresu obowiązków, regulaminów wynagradzania, systemów motywacyjnych.
- Przygotowanie corocznych projektów „Vision” - wdrażanie nowych elementów strategii firmy.
Osiągnięcia:
Zbudowałem profesjonalny zespól handlowy, który średnio rocznie sprzedawał między 500 – 700 samochodów osobowych i dostawczych.
- Pozyskanie, negocjacje i sprzedaż samochodów do kluczowych klientów firmy.
- Sprzedaż samochodów w ramach przetargów publicznych.
- Współtworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją, analiza rentowności działu.
- Zarządzanie współpracą z firmami leasingowymi i CFM.
- Raportowanie o bieżących wynikach handlowych bezpośrednio do Prezesa Spółki.
- Współtworzenie strategii działań handlowych i marketingowych firmy.
- Wdrożenie i nadzór nad realizacją projektu Renault PRO+ Centrum Obsługi Firm.
- Wdrożenie programu PER4 - Planu Doskonałości Renault w zakresie: organizacji wewnętrznych struktur, jakości personelu, przygotowanie do uzyskania certyfikatów, zakresu obowiązków, regulaminów wynagradzania, systemów motywacyjnych.
- Przygotowanie corocznych projektów „Vision” - wdrażanie nowych elementów strategii firmy.
Osiągnięcia:
Zbudowałem profesjonalny zespól handlowy, który średnio rocznie sprzedawał między 500 – 700 samochodów osobowych i dostawczych.
Handlowiec Dyrekcji Sprzedaży Specjalnej i Zbiorowej
- Pozyskiwanie nowych Klientów flotowych, przygotowywanie ofert handlowych,
- Udział w przetargach do instytucji państwowych, organizacja prezentacji handlowych.
- Negocjacje i podpisywanie kontraktów z Klientami flotowymi, nadzór nad rentownością transakcji.
- Kontrola nad realizacją zamówień i organizacja wydań samochodów w Polsce.
- Utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi Klientami spółki.
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z CFM
Osiągnięcia:
indywidualnie sprzedawałem powyżej 1 000 samochodów rocznie. Odpowiadałem za nawiązanie współpracy z powstającymi firmami CFM w Polsce.
- Udział w przetargach do instytucji państwowych, organizacja prezentacji handlowych.
- Negocjacje i podpisywanie kontraktów z Klientami flotowymi, nadzór nad rentownością transakcji.
- Kontrola nad realizacją zamówień i organizacja wydań samochodów w Polsce.
- Utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi Klientami spółki.
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z CFM
Osiągnięcia:
indywidualnie sprzedawałem powyżej 1 000 samochodów rocznie. Odpowiadałem za nawiązanie współpracy z powstającymi firmami CFM w Polsce.
Kierownik Działu Sprzedaży Zbiorowej
Kiljańczyk Sp. z o.o.
- Zarządzanie zespołem handlowym.
- Nadzór nad pozyskiwaniem nowych Klientów flotowych.
- Negocjacje i zawieranie kontraktów handlowych, nadzór nad rentownością transakcji.
- Budowanie bezpośrednich relacji z kluczowymi Klientami.
- Współtworzenie budżetu i nadzór nad realizacją.
- Raportowanie wyników handlowych.
- Nadzór nad pozyskiwaniem nowych Klientów flotowych.
- Negocjacje i zawieranie kontraktów handlowych, nadzór nad rentownością transakcji.
- Budowanie bezpośrednich relacji z kluczowymi Klientami.
- Współtworzenie budżetu i nadzór nad realizacją.
- Raportowanie wyników handlowych.
Szkolenia i kursy
Certyfikowany Kierownik Sprzedaży Samochodów Volkswagen - Międzynarodowy Egzamin Certyfikujący VW
Akademia Liderów – szkolenie dla kadry menadżerskiej sieci Renault
Business Fleet Academy
Efektywne zarządzanie flotą samochodową, uregulowania prawno – podatkowe
Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi
Szkolenie Menażerskie dla Szefów Sprzedaży
Doradca do spraw samochodów dostawczych Renault
Akademia Liderów – szkolenie dla kadry menadżerskiej sieci Renault
Business Fleet Academy
Efektywne zarządzanie flotą samochodową, uregulowania prawno – podatkowe
Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi
Szkolenie Menażerskie dla Szefów Sprzedaży
Doradca do spraw samochodów dostawczych Renault
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego - Drużynowy, Instruktor - Przewodnik
Grupy
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bazy Danych B2B B2C
Bazy Danych B2B oraz B2C uwzględniające indywidualne zapotrzebowanie każdego Zainteresowanego
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Branża motoryzacyjna
Nie wyobrażasz sobie pracy w branży innej niż motoryzacyjna? Jesteś człowiekiem motoryzacji: importerem, specjalistą, sprzedawcą, doradcą, dziennikarzem? Wszystko o Polskiej branży motoryzac
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dealer
Grupa ludzi związanych bezpośrednio z firmami dealerskimi - motoryzacyjnymi. Pracownicy salonów samochodowych, serwisanci, BOKowcy. Problemy i doświadczenia z codziennej pracy.
Długoterminowy wynajem samochodów. Fleet Management
Do uczestnictwa zapraszam osoby, które chcą się dowiedziec czegoś na temat alternatywnych rozwiązań pozyskiwania floty samochodowej dla firm. Celem grupy jest możliwośc poszerzenia wiedzy oraz wymiana
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?