Piotr Waś

Fotograf, geodeta

Wypowiedzi

• Piotr Waś
    Wpis na grupie Kraków ...... Mieszkania ... Domy ... Działki ... Grunty... w temacie Fotografia wnętrz i architektury - Zakopane, Kraków, Nowy...
    26.02.2014, 11:07

DOMFOTO - FOTOGRAFIA WNĘTRZ I ARCHITEKTURY
    tel. 798 997 752

Fotograf wnętrz i architektury. Działamy głównie w województwie małopolskim, obsługujemy miasta: Zakopane, Kraków, Myślenice, Nowy Targ i okolice.

Wykonujemy zdjęcia na najwyższym poziomie estetycznym, które wyróżnią Twoją nieruchomość spośród setek innych. Nasze prace charakteryzuje niezwykła dbałość o szczegóły. Dzięki doświadczeniu w branży architektonicznej, kładziemy olbrzymi nacisk na pokazanie obiektu z jego najlepszej strony, zwracając uwagę na bryłę budynku i najkorzystniejsze oświetlenie. Żywe, realistyczne barwy, estetyka i ład to charakterystyczne cechy naszych fotografii. Profesjonalne zdjęcia, które wykonujemy, mogą odegrać decydującą rolę w promocji Państwa nieruchomości.

Oferta naszej pracowni fotograficznej skierowana jest do: agentów i pośredników w obrocie nieruchomościami, architektów wnętrz, rzeczoznawców majątkowych, właścicieli i menadżerów obiektów, takich jak: hotel, restauracja, pensjonat, karczma, klub fitness, sklep, punkt usługowy (okulista, salon kosmetyczny, spa etc.), a także dla każdego, kto chcę wypromować swoją nieruchomość przy pomocy profesjonalnych fotografii.

Zapraszamy do współpracy.Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.02.16 o godzinie 12:23

31.05.2011, 08:55

Też nie przepadam za zorganizowanymi wycieczkami, bo z tego co obserwuję to rzeczywiście jest tylko pstryk i lecimy dalej. Jeśli chodzi o czas to różnie można do tego tematu podejść, nasze wycieczki też były raczej ograniczone czasowo (zazwyczaj to było 1-2 dni w danym miejscu), mimo to udało nam się "poczuć" te miejsca. Kwestia dobrej organizacji, jak się nie ma nadmiaru czasu.
    Agnieszka, jak lubisz miasta i różne ważne w nich obiekty, to jak najbardziej. Mi się osobiście nie podoba ta wycieczka, wiem że są dużo ciekawsze rzeczy w Stanach do zobaczenia (mam na myśli głównie Parki Narodowo i inne bardziej naturalne miejsca).

6.05.2011, 09:12

Dla zainteresowanych: trzy podróże (Kalifornijski Sen, Złe Ziemie, Góry Dymne), które wcześniej nie były zrobione, właśnie udało mi się umieścić na naszej stronie http://www.auto-podroze.plTen post został edytowany przez Autora dnia 15.02.16 o godzinie 11:47

6.05.2011, 09:11

Dla zainteresowanych: trzy podróże (Kalifornijski Sen, Złe Ziemie, Góry Dymne), które wcześniej nie były zrobione, właśnie udało mi się umieścić na naszej stronie http://www.auto-podroze.plTen post został edytowany przez Autora dnia 15.02.16 o godzinie 11:54

Wpis na grupie Travel in USA w temacie Dookoła USA w 35 dni
    6.05.2011, 09:06

świetna fotografia uliczna Sebastian, czuć to miasto z Twoich zdjęć.

Wpis na grupie Travel in USA w temacie Dookoła USA w 35 dni
    1.05.2011, 09:46

Podczas podróży dookoła USA udało nam się zahaczyć o IDAHO, niestety tylko zahaczyć :)

1.05.2011, 09:41

Dzięki Agnieszka :) W Arizonie mogę Ci polecić kilka rzadziej odwiedzanych miejsc: Horseshoe Bend, Muley Point (na granicy z UTAH), i jest jeszcze jedno świetne miejsce Coyote Buttes, bardzo ciężko się do niego dostać (ograniczona liczba wejść na dzień (około 20), z tego co pamiętam połowa wejść z losowania a druga połowa z wcześniejszych rezerwacji). Udanej wyprawy :)

14.04.2011, 09:48

Panie Krzysztofie wręcz przeciwnie. Wyprawa był tak zaplanowana, że było dużo czasu na zwiedzanie. Pobudka co dzień godzinę przed wschodem słońca, kładliśmy się spać jak było już b. późno, także dnie mieliśmy długie. Wiadomo część dnia zazwyczaj w godzinach południowych był przeznaczony na przemieszczanie, co średnio zajmowało koło 4-5 godzin dziennie (czasami krócej, czasami dłużej), ale reszta dnia czyli koło 10 godzin były nasze. O to nam właśnie chodziło, żeby mimo tylko 35 dni w trasie, zobaczyć jak najwięcej, ale nie na zasadzie "fotka i jazda dalej". Mieliśmy b. dobry plan, był bardzo ciężki i wyczerpujący, ale o to nam chodziło. Zapewniam, że większość zdjęć z tej wyprawy nie została zrobiona "z drogi". Po szczegóły zachęcam do przeczytania tekstu do tej wyprawy. Nie zapominajmy też, że w USA są zdecydowanie lepsze drogi i jeździ się dużo szybciej.

Grzegorz zdjęcia były poddane standardowej obróbce, ale to jak wyglądają moim zdaniem zawdzięczają głównie technice fotografowania na którą wpływ ma wiele czynników: światło, kompozycja, zastosowanie filtrów, statywu, odpowiedni dobór parametrów itd.

12.04.2011, 13:04

Byliśmy na zachód słońca, wtedy nic nie wyszło, i następnego dnia przed wschodem i wtedy się udało, po paru godzinach czekania. W San Francisco ciekawostka - najbardziej kręta droga świata - warto się przejechać.

• Piotr Waś
    Wpis na grupie PROJEKTOWANIE I ARANŻACJE WNĘTRZ w temacie Profesjonalna Fotografia Wnętrz Kraków
    12.04.2011, 13:00

Dziękuję:)

• Piotr Waś
    Wpis na grupie ARCHITEKTURA WNęTRZ w temacie Profesjonalna Fotografia Wnętrz Kraków
    10.04.2011, 19:41

Jak na razie głównie Kraków. Dziękuję i pozdrawiam.

10.04.2011, 18:58

http://www.auto-podroze.pl/auto_podroze_usa_dookola_am.... San Francisco rzeczywiście świetny klimat, miasto zdecydowanie wyróżniające się spośród reszty.
    Podczas dwu dniowej wizyty w tym mieście oczywiście chcieliśmy zobaczyć słynny Golden Bridge i ku naszemu zaskoczeniu nie było to wcale takie proste. Udało nam się przejechać przez ten most tu i z powrotem, praktycznie go nie widząc. Wszystko za sprawą niesamowitej mgły jaka tam bardzo często się pojawia. Nie widać kompletnie nic. Na drugi dzień z samego rana spróbowaliśmy znowu i sytuacja ta sama. Nic. Wyjechaliśmy na pobliskie wzniesienie i po paru godzinach oczekiwania nagle zaczął się wyjawiać. Niesamowite wrażenie.

Arizona zgadzam się kompletnie, klimat świetny. Ogólnie zachodnie stany: Kalifornia, Oregon, Utah, Washington uważam za świetne miejsce do życia (jeśli się mieszka w Stanach).

Jeszcze kilka miejsc, które zrobiły na mnie wrażenie:

Anacapa Island, Channel Islands NP - widok z wyspy na której spędziliśmy noc, było pięć osób na wyspie w tym czasie, oprócz nas jeszcze dwóch chłopaków i Ranger. Totalna izolacja od cywilizowanego świata.

Klamath Beach, Redwood NP - klimatyczne plaże.

Hidden Lake, Glacier NP - szlak, polecam zejść na sam dół do jeziora, zajmuje to trochę czasu ale miejsce niesamowite.

Subway, Zion NP - koło 3 godzin marszu wzdłuż strumienia prowadzi do tego miejsca, wymagany permit.

Great Sand Dunes NP - dość rzadko odwiedzany park. Dla mnie (z punktu widzenia fotografa) bardzo inspirujące miejsce.Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.02.16 o godzinie 11:53

9.04.2011, 15:06

Karina W.:
    Piotr Waś:
    Z Szalonym Koniem to różnie może być, jak tam byliśmy około 3 lat temu, to dopiero wyrzeźbiona była twarz Wodza, a już prace trwają jeśli mnie pamięć nie myli koło 40 lat (?). Ale trzeba przyznać, że jak się im to uda skończyć to będzie to biło na głowę głowy prezydentów nieopodal. Choć nie jestem pewien czy tego doczekamy.
    prace trwają od 1948 roku,więc raczej marne szanse ,że doczekamy....
    utrzymują się z datków turystów i prywatnych darowizn - nie przyjęli tych państwowych ,chcą być niezależni i ma to być miejsce Indian :)
    Tak dokładnie jest, choć nie wiem czy z czasem nie zmienią zdania, w sumie czy od turystów czy jakby wzięli od rządu, wychodzi prawie na to samo, a może się mylę?

9.04.2011, 15:01

Ola Żeleńska:
    Piotrze, nie mogę wejść w dolną partię zdjęć np kalifornijski sen i te obok, próbowałam na dwoch komputerach. To coś u mnie nie tak czy jakiś błąd na stronie?
    Ola u Ciebie wszystko ok, nie jest też to błąd na stronie. Te trzy podróże były jednymi z pierwszych, wtedy też robiłem zdjęcia aparatem analogowym i jakoś nie miałem jeszcze czasu żeby je zeskanować i umieścić na stronie. Z czasem to będzie uzupełnione. Teksty już czekają.

9.04.2011, 09:56

8.04.2011, 08:49

Tak też je zapamiętaliśmy:) Bardzo piękne miejsca, zróżnicowane (pustynie, lasy tropikalne, kaniony, świetne plaże) i te wyprawy dające niesamowite poczucie wolności. Tylko droga i wiatr we włosach;)

8.04.2011, 08:41

Wielki Kanion warto zobaczyć, choć na mnie osobiście większe wrażenie zrobiły inne miejsca. Szczególnie polecam Glacier NP (wybrać się na szlaki rzadziej uczęszczane), Olympic NP (piękne plaże), Zion NP (szlak Subway), White Sands NM (New Mexico, świetne miejsce, białe wydmy, jak z innej planety).

7.04.2011, 19:10

Obrazek
    Podczas naszego 5-letniego pobytu w USA wraz z żoną sporo podróżowaliśmy, zobaczyliśmy wiele pięknych i ciekawych miejsc. Między innymi udało nam się objechać dookoła USA w ciągu 35 dni, pokonaliśmy w tej wyprawie ponad 19 000 km, docierając często w dość nietypowe miejsca. Zdjęcia, opisy i mapy znajdują się na naszej stronie: http://www.auto-podroze.pl. Zapraszam zainteresowanych, może nasze doświadczenia okażą się komuś pomocne. W razie pytań proszę o kontakt.Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.02.16 o godzinie 11:50

Wpis na grupie Podróże360 w temacie Dookoła USA w 35 dni
    7.04.2011, 19:06

Obrazek
    Podczas naszego 5-letniego pobytu w USA wraz z żoną sporo podróżowaliśmy, zobaczyliśmy wiele pięknych i ciekawych miejsc. Między innymi udało nam się objechać dookoła USA w ciągu 35 dni, pokonaliśmy w tej wyprawie ponad 19 000 km, docierając często w dość nietypowe miejsca. Zdjęcia, opisy i mapy znajdują się na naszej stronie: http://www.auto-podroze.pl. Zapraszam zainteresowanych, może nasze doświadczenia okażą się komuś pomocne. W razie pytań proszę o kontakt.Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.02.16 o godzinie 11:45

7.04.2011, 19:02

Obrazek
    Podczas naszego 5-letniego pobytu w USA wraz z żoną sporo podróżowaliśmy, zobaczyliśmy wiele pięknych i ciekawych miejsc. Między innymi udało nam się objechać dookoła USA w ciągu 35 dni, pokonaliśmy w tej wyprawie ponad 19 000 km, docierając często w dość nietypowe miejsca. Zdjęcia, opisy i mapy znajdują się na naszej stronie: http://www.auto-podroze.pl. Zapraszam zainteresowanych, może nasze doświadczenia okażą się komuś pomocne. W razie pytań proszę o kontakt.Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.02.16 o godzinie 11:47