Umiejętności
Rozwój osobisty
Prawo jazdy kat B
Coaching i motywacja
Osiąganie sukcesów biznesowych
Zdolność analitycznego myślenia i kreowania nowych rozwiązań
Wysokie kompetencje w zarządzaniu zasobami i pracy w zespole
Doskonała organizacja pracy, nadawanie priorytetów zadaniom
Samodzielne wyznaczanie celów oraz praca pod presją czasu
Wprawa w prowadzeniu coachingu i motywowaniu zespołu
Zręczność w umiejętnościach komunikacyjnych i negocjacyjnych
Obsługa komputera: MS Office, program Inkscape i graficzny Blender, podstawy CAD, środowisko CDN-CRM
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel medyczny
Realizowanie strategii marketingowej oraz planów sprzedażowych
Pozyskiwanie i obsługa klientów
Nadzór nad realizacją kontraktów
Zarządzanie produktami
Praca w systemie PZP
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacji
Tworzenie raportów i ofert
Udział i prowadzenie warsztatów podczas konferencji branżowych
Pozyskiwanie i obsługa klientów
Nadzór nad realizacją kontraktów
Zarządzanie produktami
Praca w systemie PZP
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacji
Tworzenie raportów i ofert
Udział i prowadzenie warsztatów podczas konferencji branżowych
Menedżer ds Marketingu i Sprzedaży
Feliks Sp. z o.o.
Opracowywanie strategii marketingowej i realizacja planów sprzedażowych.
Pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów (B2B)
Negocjowanie i realizacja kluczowych kontraktów (B2B).
Zarządzanie produktem - tworzenie raportów i baz danych, analiza wyników.
Organizowanie akcji promocyjnych.
Pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów (B2B)
Negocjowanie i realizacja kluczowych kontraktów (B2B).
Zarządzanie produktem - tworzenie raportów i baz danych, analiza wyników.
Organizowanie akcji promocyjnych.
Specjalista ds Reklamy
Realizacja planów sprzedażowych.
Pozyskiwanie partnerów biznesowych i utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami.
Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych.
Negocjowanie warunków handlowych i kontraktów.
Tworzenie i kosztorysowanie eventów, działań medialnych oraz nadzór nad realizacją imprez plenerowych.
Analiza wyników, tworzenie raportów i baz danych.
Pozyskiwanie partnerów biznesowych i utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami.
Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych.
Negocjowanie warunków handlowych i kontraktów.
Tworzenie i kosztorysowanie eventów, działań medialnych oraz nadzór nad realizacją imprez plenerowych.
Analiza wyników, tworzenie raportów i baz danych.
Konsultant Handlowy
Pozyskiwanie partnerów biznesowych
Realizacja planów sprzedażowych.
Konsultacje i doradztwo handlowe w terenie.
Negocjowanie warunków handlowych i kontraktów.
Przygotowywanie ofert, zleceń i umów.
Kosztorysowanie projektów i robót.
Nadzór nad realizacją inwestycji zgodnie z założonym budżetem.
Analiza wyników, tworzenie raportów i baz danych.
Prowadzenie szkoleń i modelowych wizyt handlowych.
Konstruowanie nowych produktów oraz tworzenie projektów zagospodarowania terenu.
Reprezentowanie firmy na zagranicznych targach i seminariach.
Realizacja planów sprzedażowych.
Konsultacje i doradztwo handlowe w terenie.
Negocjowanie warunków handlowych i kontraktów.
Przygotowywanie ofert, zleceń i umów.
Kosztorysowanie projektów i robót.
Nadzór nad realizacją inwestycji zgodnie z założonym budżetem.
Analiza wyników, tworzenie raportów i baz danych.
Prowadzenie szkoleń i modelowych wizyt handlowych.
Konstruowanie nowych produktów oraz tworzenie projektów zagospodarowania terenu.
Reprezentowanie firmy na zagranicznych targach i seminariach.
Kierownik salonów sprzedaży
Zarządzanie sprzedażą i koordynowanie pracy kilkunastoosobowego zespołu asystentów.
Planowanie budżetu i optymalne zarządzanie kosztami placówki.
Opracowanie i wprowadzanie akcji sprzedażowych i marketingowych.
Prowadzenie szkoleń sprzedażowych, rozwój i motywowanie pracowników.
Bezpośrednia i profesjonalna obsługa klienta.
Sezonowe kontraktowanie kolekcji.
Analiza wskaźników sprzedaży oraz ustalanie wielkości dostaw.
Rekrutowanie pracowników do salonów sprzedaży.
Otwieranie i organizowanie pracy nowych placówek we Wrocławiu.
Kreowanie ekspozycji towaru – Visual Merchandising sklepów.
Planowanie budżetu i optymalne zarządzanie kosztami placówki.
Opracowanie i wprowadzanie akcji sprzedażowych i marketingowych.
Prowadzenie szkoleń sprzedażowych, rozwój i motywowanie pracowników.
Bezpośrednia i profesjonalna obsługa klienta.
Sezonowe kontraktowanie kolekcji.
Analiza wskaźników sprzedaży oraz ustalanie wielkości dostaw.
Rekrutowanie pracowników do salonów sprzedaży.
Otwieranie i organizowanie pracy nowych placówek we Wrocławiu.
Kreowanie ekspozycji towaru – Visual Merchandising sklepów.
Szkolenia i kursy
tematyka odbytych szkoleń:
- techniki sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej
- style zarządzania, skuteczne zarządzanie
- wyznaczanie i realizacja celów
- komunikacja i negocjacje w biznesie
- wywieranie wpływu i asertywność
- komunikacja i współpraca w zespole
- savoir-vivre w biznesie
- techniki sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej
- style zarządzania, skuteczne zarządzanie
- wyznaczanie i realizacja celów
- komunikacja i negocjacje w biznesie
- wywieranie wpływu i asertywność
- komunikacja i współpraca w zespole
- savoir-vivre w biznesie
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Aktywne uprawianie sportu: crossfit, taniec, pływanie
Gotowanie
Dobra książka
Gotowanie
Dobra książka
Inne
- Przekraczanie założonych planów sprzedażowych do placówek lecznictwa zamkniętego
- Prowadzenie warsztatów produktowych podczas konferencji medycznych
- Skuteczne wprowadzenie na rynek polski nowych produktów żywnościowych
- Najwyższa sprzedaż netto firmy Inter-Flora Sp. z o.o. w 2011, 2012r, 2013r
- Prezentacja firmy na VI Polsko-Węgierskiej Konferencji Sektora Budowlanego Construma w Budapeszcie
- Reprezentowanie firmy i aktywne pozyskiwanie klientów podczas międzynarodowych targów FSB w Kolonii
- Otwarcie i prowadzenie trzech salonów firmy IC Companys Ltd. we Wrocławiu
- Wyróżnienie dla najlepszego sprzedawcy w Galerii Dominikańskiej w 2003r.
- Prowadzenie warsztatów produktowych podczas konferencji medycznych
- Skuteczne wprowadzenie na rynek polski nowych produktów żywnościowych
- Najwyższa sprzedaż netto firmy Inter-Flora Sp. z o.o. w 2011, 2012r, 2013r
- Prezentacja firmy na VI Polsko-Węgierskiej Konferencji Sektora Budowlanego Construma w Budapeszcie
- Reprezentowanie firmy i aktywne pozyskiwanie klientów podczas międzynarodowych targów FSB w Kolonii
- Otwarcie i prowadzenie trzech salonów firmy IC Companys Ltd. we Wrocławiu
- Wyróżnienie dla najlepszego sprzedawcy w Galerii Dominikańskiej w 2003r.
Grupy
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)