Doświadczenie zawodowe
Kierownik Rejonu Sprzedaży, Lidl Polska Sklepy Spożywcze
Kierownik Rejonu Sprzedaży, Lidl Polska Sklepy Spożywcze
• odpowiedzialność za wszelkie aspekty związane z funkcjonowaniem rejonu sprzedaży
• realizacja wytycznych dotyczących sprzedaży
• kontrola świeżości, rotacji i ekspozycji towarów
• rewizje sklepowe: magazyn (organizacja magazynów, zwroty, odpisy)
• reprezentowanie firmy przed organami PIP, PIH i Państwową Inspekcją Sanitarną,
• zarządzanie personelem (ponad 100 osób),
• przeprowadzanie inwentaryzacji
• optymalizacja wskaźników ekonomicznych (wydajność, obrót, straty, koszty)
• przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych na wszystkie stanowiska sklepowe, zatrudnianie, szkolenie, rozmowy dyscyplinujące, rozwiązywanie umów o pracę
• przeprowadzanie rozmów kosztowych z kierownikami sklepów
• odpowiedzialność za wszelkie aspekty związane z funkcjonowaniem rejonu sprzedaży
• realizacja wytycznych dotyczących sprzedaży
• kontrola świeżości, rotacji i ekspozycji towarów
• rewizje sklepowe: magazyn (organizacja magazynów, zwroty, odpisy)
• reprezentowanie firmy przed organami PIP, PIH i Państwową Inspekcją Sanitarną,
• zarządzanie personelem (ponad 100 osób),
• przeprowadzanie inwentaryzacji
• optymalizacja wskaźników ekonomicznych (wydajność, obrót, straty, koszty)
• przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych na wszystkie stanowiska sklepowe, zatrudnianie, szkolenie, rozmowy dyscyplinujące, rozwiązywanie umów o pracę
• przeprowadzanie rozmów kosztowych z kierownikami sklepów
BL-Entwicklungsprogramm, Verkaufsleiter
Program rozwoju, wymiany międzynarodowej na stanowisku Kierownika Rejonu Sprzedaży
Kierownik Działu Administracji w Wydawnictwie Verlag Dashofer
Rozszerzenie obecnych obowiązków związanych z kierowaniem Działem Obsługi Klienta w Wydawnictwie Verlag Dashofer o kolejne obszary związane z Administracją.
* Nadzór i rozwój działu windykacji telefonicznej prowadzonej w Wydawnictwie Verlag Dashofer.
* Koordynacja działu logistyki Wydawnictwa Verlag Dashofer,
* organizacja, kontrola, nadzór nad prowadzoną wysyłką publikacji, współpraca z firmami spedytorskimi, współpraca, z zamiejscowym magazynem Wydawnictwa.
* Kontrola budżetu oraz nadzorowanie zakupu sprzętu komputerowego, mebli, materiałów biurowych.
* Nadzór nad centralą telefoniczną, systemem alarmowym oraz Helpdeskiem komputerowym oraz innymi sprawami związanymi z Administracją
* Wszystkie dotychczasowe obowiązki związane z poniższym stanowiskiem Kierownika Działu Obsługi Klienta
* Nadzór i rozwój działu windykacji telefonicznej prowadzonej w Wydawnictwie Verlag Dashofer.
* Koordynacja działu logistyki Wydawnictwa Verlag Dashofer,
* organizacja, kontrola, nadzór nad prowadzoną wysyłką publikacji, współpraca z firmami spedytorskimi, współpraca, z zamiejscowym magazynem Wydawnictwa.
* Kontrola budżetu oraz nadzorowanie zakupu sprzętu komputerowego, mebli, materiałów biurowych.
* Nadzór nad centralą telefoniczną, systemem alarmowym oraz Helpdeskiem komputerowym oraz innymi sprawami związanymi z Administracją
* Wszystkie dotychczasowe obowiązki związane z poniższym stanowiskiem Kierownika Działu Obsługi Klienta
Kierownik Działu Obsługi Klienta w Wydawnictwie Verlag Dashofer
- Zarządzanie i organizacja pracy w dziale obsługi klienta Wydawnictwa Verlag Dashofer dotycząca następujących obszarów:
* sekretariat,
* reklamacje i zwroty,
* komunikacja z klientem,
* wprowadzanie zamówień,
* dbałość o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów Wydawnictwa
* nadzór nad dokumentację tworzoną w dziale obsługi klienta.
* sekretariat,
* reklamacje i zwroty,
* komunikacja z klientem,
* wprowadzanie zamówień,
* dbałość o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów Wydawnictwa
* nadzór nad dokumentację tworzoną w dziale obsługi klienta.
Szkolenia i kursy
- „Sztuka rozmowy przez telefon” (szkolenie zorganizowane przez CTS Sikorski)
- „Komunikacja i praca zespołowa oraz modele rozwiązywania konfliktów” (szkolenie zorganizowane przez Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego).
- „ Narzędzie informatyczne usprawniające pracę centrów obsługi klienta i call center”
(Centrum Promocji Informatyki pod patronatem Stowarzyszenia Menedżerów Call Center”)
- „Kurs udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej” Warszawa 2009 Seka
- „Komunikacja i praca zespołowa oraz modele rozwiązywania konfliktów” (szkolenie zorganizowane przez Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego).
- „ Narzędzie informatyczne usprawniające pracę centrów obsługi klienta i call center”
(Centrum Promocji Informatyki pod patronatem Stowarzyszenia Menedżerów Call Center”)
- „Kurs udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej” Warszawa 2009 Seka
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic....
Sieciowanie centralek i usług
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
CV Centre
Grupa, gdzie uzyskacie informacje, jak kompleksowo przygotować się do zmiany, lub poszukiwania pracy. Otrzymacie poradę, jak napisać dokumenty aplikacyjne, zaprezentować podczas rozmowy i otrzymać inf