Piotr Trochimczuk

Kierownik Rejonu Sprzedaży, Lidl Polska Sklepy Spożywcze
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Lidl Polska
Kierownik Rejonu Sprzedaży, Lidl Polska Sklepy Spożywcze
Kierownik Rejonu Sprzedaży, Lidl Polska Sklepy Spożywcze

• odpowiedzialność za wszelkie aspekty związane z funkcjonowaniem rejonu sprzedaży
• realizacja wytycznych dotyczących sprzedaży
• kontrola świeżości, rotacji i ekspozycji towarów
• rewizje sklepowe: magazyn (organizacja magazynów, zwroty, odpisy)
• reprezentowanie firmy przed organami PIP, PIH i Państwową Inspekcją Sanitarną,
• zarządzanie personelem (ponad 100 osób),
• przeprowadzanie inwentaryzacji
• optymalizacja wskaźników ekonomicznych (wydajność, obrót, straty, koszty)
• przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych na wszystkie stanowiska sklepowe, zatrudnianie, szkolenie, rozmowy dyscyplinujące, rozwiązywanie umów o pracę
• przeprowadzanie rozmów kosztowych z kierownikami sklepów
Lidl Stiftung & Co. KG
BL-Entwicklungsprogramm, Verkaufsleiter
Program rozwoju, wymiany międzynarodowej na stanowisku Kierownika Rejonu Sprzedaży
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Kierownik Działu Administracji w Wydawnictwie Verlag Dashofer
Rozszerzenie obecnych obowiązków związanych z kierowaniem Działem Obsługi Klienta w Wydawnictwie Verlag Dashofer o kolejne obszary związane z Administracją.
* Nadzór i rozwój działu windykacji telefonicznej prowadzonej w Wydawnictwie Verlag Dashofer.
* Koordynacja działu logistyki Wydawnictwa Verlag Dashofer,
* organizacja, kontrola, nadzór nad prowadzoną wysyłką publikacji, współpraca z firmami spedytorskimi, współpraca, z zamiejscowym magazynem Wydawnictwa.
* Kontrola budżetu oraz nadzorowanie zakupu sprzętu komputerowego, mebli, materiałów biurowych.
* Nadzór nad centralą telefoniczną, systemem alarmowym oraz Helpdeskiem komputerowym oraz innymi sprawami związanymi z Administracją
* Wszystkie dotychczasowe obowiązki związane z poniższym stanowiskiem Kierownika Działu Obsługi Klienta
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Kierownik Działu Obsługi Klienta w Wydawnictwie Verlag Dashofer
- Zarządzanie i organizacja pracy w dziale obsługi klienta Wydawnictwa Verlag Dashofer dotycząca następujących obszarów:
* sekretariat,
* reklamacje i zwroty,
* komunikacja z klientem,
* wprowadzanie zamówień,
* dbałość o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów Wydawnictwa
* nadzór nad dokumentację tworzoną w dziale obsługi klienta.
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
specjalista ds. reklamacji
* Rozpatrywanie reklamacji,
* prowadzenie korespondencji z klientami,
* kompleksowa obsługa klientów wydawnictwa,
* wprowadzanie danych do systemu informatycznego,
* korygowanie sprzedaży.
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
praca na stanowisku administracyjnym (umowa zlecenia)
* poczta przychodząca, wychodząca i inne prace administracyjne ;) przynieś, podaj ... ;)

Szkolenia i kursy

- „Sztuka rozmowy przez telefon” (szkolenie zorganizowane przez CTS Sikorski)
- „Komunikacja i praca zespołowa oraz modele rozwiązywania konfliktów” (szkolenie zorganizowane przez Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego).
- „ Narzędzie informatyczne usprawniające pracę centrów obsługi klienta i call center”
(Centrum Promocji Informatyki pod patronatem Stowarzyszenia Menedżerów Call Center”)
- „Kurs udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej” Warszawa 2009 Seka

Edukacja

Logo
specjalizacja: zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
zarządzanie i marketing o specjalizacji informatyczne systemy wspomagania zarządzania, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Grupy

A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Administracja biurowa
Administracja biurowa
administracja biurowa
Akademia Handlowca
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte Konferencje: darmowe, płatne Doradztwo: indywidualne, grupowe Rozwój osobisty handlowca
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Centrale telefoniczne
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic.... Sieciowanie centralek i usług
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
CV Centre
CV Centre
Grupa, gdzie uzyskacie informacje, jak kompleksowo przygotować się do zmiany, lub poszukiwania pracy. Otrzymacie poradę, jak napisać dokumenty aplikacyjne, zaprezentować podczas rozmowy i otrzymać inf
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..