Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
chiński
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
CEO
AXLO sp. z o.o.
wystawiono
Piotra, poznałem lata temu jako niesamowicie ambitnego i pracowitego studenta z potencjałem, który nie zawsze miał czas na bywanie na zajęciach :-).
Dzisiaj z dumą obserwuje jego rozwój osobisty i biznesowy.
Piotr to konsekwencja, kompetencje, solidność, profesjonalizm i dążenie do nie tylko wzrostu ale rozwoju swojego biznesu w oparciu o swoich pracowników/współpracowników i partnerów.
Czyń innowacją pracę każdego pracownika, każdego dnia! Myślę, że to jego hasło/motto w pracy.
Dzisiaj z dumą obserwuje jego rozwój osobisty i biznesowy.
Piotr to konsekwencja, kompetencje, solidność, profesjonalizm i dążenie do nie tylko wzrostu ale rozwoju swojego biznesu w oparciu o swoich pracowników/współpracowników i partnerów.
Czyń innowacją pracę każdego pracownika, każdego dnia! Myślę, że to jego hasło/motto w pracy.
Dyrektor Działu Sprzedaży
Obowiązki:
- Zarządzanie grupą 7 pracowników
- Motywowanie pracowników Działu
- Organizowanie pracy Działu Handlowego
- Kontrolowanie pracy pracowników Działu Handlowego
- Ustalanie strategii sprzedaży
- Planowanie sprzedaży
- Realizacja planów sprzedażowych firmy
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, zarządzania wartością kleinta
- Prowadzenie sesji coachingowych z handlowcami
- Spotkania coachingowe z handlowacami u klientów
- Raportowanie do zarządu wyników pracy działu
- Pozyskiwanie oraz obsługa klientów strategicznych firmy
- Negocjacje kontraktów produkcyjnych w zakresie ceny, terminów realizacji, terminów płatności oraz innych warunków zlecenia
- Monitoring oraz kontrola zleceń
- Doradztwo w zakresie technologii produkcji oraz doboru półproduktów
- Współpraca z klientami zagranicznymi firmy
- Reprezentowanie firmy na targach książki oraz innych imprezach branżowych
- Zarządzanie grupą 7 pracowników
- Motywowanie pracowników Działu
- Organizowanie pracy Działu Handlowego
- Kontrolowanie pracy pracowników Działu Handlowego
- Ustalanie strategii sprzedaży
- Planowanie sprzedaży
- Realizacja planów sprzedażowych firmy
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, zarządzania wartością kleinta
- Prowadzenie sesji coachingowych z handlowcami
- Spotkania coachingowe z handlowacami u klientów
- Raportowanie do zarządu wyników pracy działu
- Pozyskiwanie oraz obsługa klientów strategicznych firmy
- Negocjacje kontraktów produkcyjnych w zakresie ceny, terminów realizacji, terminów płatności oraz innych warunków zlecenia
- Monitoring oraz kontrola zleceń
- Doradztwo w zakresie technologii produkcji oraz doboru półproduktów
- Współpraca z klientami zagranicznymi firmy
- Reprezentowanie firmy na targach książki oraz innych imprezach branżowych
Koordynator Działu Handlowego
Obowiązki:
- Zarządzanie grupą 5 pracowników
- Motywowanie pracowników Działu
- Organizowanie pracy Działu Handlowego
- Kontrolowanie pracy pracowników Działu Handlowego
- Ustalanie strategii sprzedaży
- Planowanie sprzedaży
- Realizacja planów sprzedażowych firmy
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, zarządzania wartością kleinta
- Prowadzenie sesji coachingowych z handlowcami
- Spotkania coachingowe z handlowacami u klientów
- Raportowanie do zarządu wyników pracy działu
- Pozyskiwanie oraz obsługa klientów strategicznych firmy
- Negocjacje kontraktów produkcyjnych w zakresie ceny, terminów realizacji, terminów płatności oraz innych warunków zlecenia
- Monitoring oraz kontrola zleceń
- Doradztwo w zakresie technologii produkcji oraz doboru półproduktów
- Współpraca z klientami zagranicznymi firmy
- Reprezentowanie firmy na targach książki oraz innych imprezach branżowych
- Zarządzanie grupą 5 pracowników
- Motywowanie pracowników Działu
- Organizowanie pracy Działu Handlowego
- Kontrolowanie pracy pracowników Działu Handlowego
- Ustalanie strategii sprzedaży
- Planowanie sprzedaży
- Realizacja planów sprzedażowych firmy
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, zarządzania wartością kleinta
- Prowadzenie sesji coachingowych z handlowcami
- Spotkania coachingowe z handlowacami u klientów
- Raportowanie do zarządu wyników pracy działu
- Pozyskiwanie oraz obsługa klientów strategicznych firmy
- Negocjacje kontraktów produkcyjnych w zakresie ceny, terminów realizacji, terminów płatności oraz innych warunków zlecenia
- Monitoring oraz kontrola zleceń
- Doradztwo w zakresie technologii produkcji oraz doboru półproduktów
- Współpraca z klientami zagranicznymi firmy
- Reprezentowanie firmy na targach książki oraz innych imprezach branżowych
Specjalista ds. sprzedaży
- Pozyskiwanie oraz obsługa klientów strategicznych firmy
- Negocjacje kontraktów produkcyjnych w zakresie ceny, terminów realizacji, terminów płatności oraz innych warunków zlecenia
- Monitoring oraz kontrola zleceń
- Doradztwo w zakresie technologii produkcji oraz doboru półproduktów
- spedycja zleceń
- Współpraca z klientami zagranicznymi firmy
- Reprezentowanie firmy na targach książki oraz innych imprezach branżowych
- Negocjacje kontraktów produkcyjnych w zakresie ceny, terminów realizacji, terminów płatności oraz innych warunków zlecenia
- Monitoring oraz kontrola zleceń
- Doradztwo w zakresie technologii produkcji oraz doboru półproduktów
- spedycja zleceń
- Współpraca z klientami zagranicznymi firmy
- Reprezentowanie firmy na targach książki oraz innych imprezach branżowych
Specjalista ds. sprzedaży usług
Podstawowe obowiązki:
• negocjacje kontraktów produkcyjnych w zakresie ceny, terminów realizacji, terminów płatności oraz innych warunków zlecenia,
• weryfikacja oraz restrukturyzacja zleceń,
• monitoring i kontrola zleceń na wszystkich etapach produkcji,
• doradztwo w zakresie technologii produkcji,
• optymalizacja zleceń celem osiągnięcia najlepszego efektu końcowego,
• kalkulacja kosztów wykonania zleceń, ustalanie marży oraz ceny,
• nadzór nad spedycją zleceń,
• wystawianie faktur i not sprzedaży, faktur oraz not korygujących,
• analiza oraz rekalkulacja zleceń
• badanie rynku poligraficznego na obszarze makro i mikrootoczenia firmy,
Obowiązki dodatkowe:
• obsługa klientów zagranicznych
• spotkania z klientami i optymalizacja współpracy,
• tłumaczenie kontraktów zagranicznych z języka polskiego na angielski i odwrotnie,
• tłumaczenia zastrzeżeń patentowych na potrzeby uzyskania funduszy unijnych z języka polskiego na angielski
• prowadzący projekt tworzenia strategii marketingowej dla Drukarni Dziełowej – Działu handlowego, obejmującego :
• ustalanie celów marketingowych na rok 2009, 2010
• ustalanie budżetu marketingowego,
• tworzenie i wdrażanie instrumentów marketingowych potrzebnych do realizacji celów,
• tworzenie strategii zarządzania wartością klienta,
• określenie harmonogramu wprowadzania poszczególnych etapów strategii
• wyznaczanie osób odpowiedzialnych za realizację poszczególnych etapów,
• monitoring i kontrola projektu
• negocjacje kontraktów produkcyjnych w zakresie ceny, terminów realizacji, terminów płatności oraz innych warunków zlecenia,
• weryfikacja oraz restrukturyzacja zleceń,
• monitoring i kontrola zleceń na wszystkich etapach produkcji,
• doradztwo w zakresie technologii produkcji,
• optymalizacja zleceń celem osiągnięcia najlepszego efektu końcowego,
• kalkulacja kosztów wykonania zleceń, ustalanie marży oraz ceny,
• nadzór nad spedycją zleceń,
• wystawianie faktur i not sprzedaży, faktur oraz not korygujących,
• analiza oraz rekalkulacja zleceń
• badanie rynku poligraficznego na obszarze makro i mikrootoczenia firmy,
Obowiązki dodatkowe:
• obsługa klientów zagranicznych
• spotkania z klientami i optymalizacja współpracy,
• tłumaczenie kontraktów zagranicznych z języka polskiego na angielski i odwrotnie,
• tłumaczenia zastrzeżeń patentowych na potrzeby uzyskania funduszy unijnych z języka polskiego na angielski
• prowadzący projekt tworzenia strategii marketingowej dla Drukarni Dziełowej – Działu handlowego, obejmującego :
• ustalanie celów marketingowych na rok 2009, 2010
• ustalanie budżetu marketingowego,
• tworzenie i wdrażanie instrumentów marketingowych potrzebnych do realizacji celów,
• tworzenie strategii zarządzania wartością klienta,
• określenie harmonogramu wprowadzania poszczególnych etapów strategii
• wyznaczanie osób odpowiedzialnych za realizację poszczególnych etapów,
• monitoring i kontrola projektu
Doradca Finansowy
• nawiązywanie kontaktów oraz długofalowa obsługa klientów indywidualnych,
• usługi w zakresie doradztwa inwestycyjnego oraz kredytowego,
• sporządzanie długofalowych planów inwestycyjnych klientów indywidualnych,
• analiza portfela instrumentów finansowych w celu ich optymalizacji,
• optymalizacja instrumentów finansowych,
• pośrednictwo w sporządzaniu i zawieraniu umów inwestycyjnych oraz kredytowych,
• prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu technik negocjacji, mowy ciała, instrumentów finansowych
• usługi w zakresie doradztwa inwestycyjnego oraz kredytowego,
• sporządzanie długofalowych planów inwestycyjnych klientów indywidualnych,
• analiza portfela instrumentów finansowych w celu ich optymalizacji,
• optymalizacja instrumentów finansowych,
• pośrednictwo w sporządzaniu i zawieraniu umów inwestycyjnych oraz kredytowych,
• prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu technik negocjacji, mowy ciała, instrumentów finansowych
Szkolenia i kursy
od 02.2011 do 08.2011 - The Sandler Selling System Training
04.2010 Szkolenie prowadzone przez firmę Integra pt. „Organizacja pracy handlowca w czasie”.
04.2009 Szkolenie prowadzone przez firmę Integra pt. „Rozwijanie umiejętności handlowych”.
08.2008 Szkolenie pt. „Podstawowe zasady ochrony własności intelektualnej, prawa autorskie i prawa pokrewne”
09.2007 Szkolenie produktów finansowych SANDIA, AXA, AEGON, MACIF
08.2007 Szkolenie w ramach Centrum Planowania Finansowego „Efekt Doradztwo Finansowe”
2006: Food and health certificate, Londyn
2006: Control of substances hazardous to health training, Londyn
04.2010 Szkolenie prowadzone przez firmę Integra pt. „Organizacja pracy handlowca w czasie”.
04.2009 Szkolenie prowadzone przez firmę Integra pt. „Rozwijanie umiejętności handlowych”.
08.2008 Szkolenie pt. „Podstawowe zasady ochrony własności intelektualnej, prawa autorskie i prawa pokrewne”
09.2007 Szkolenie produktów finansowych SANDIA, AXA, AEGON, MACIF
08.2007 Szkolenie w ramach Centrum Planowania Finansowego „Efekt Doradztwo Finansowe”
2006: Food and health certificate, Londyn
2006: Control of substances hazardous to health training, Londyn
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
Pływanie, Piłka nożna
Żeglarstwo, Jazda na nartach
NLP, Teoria Ograniczeń w zastosowaniu w biznesie
Scrabble
Żeglarstwo, Jazda na nartach
NLP, Teoria Ograniczeń w zastosowaniu w biznesie
Scrabble
Organizacje
2007 – 2008 Członek koła naukowego SKN rynek
2003-2004 Udział w organizacji studenckiej AEGEE
2003-2004 Udział w organizacji studenckiej AEGEE
Inne
Obsługa komputera: Płynne poruszanie się w pakiecie MS Office oraz internecie; obsługa programów księgowych - Symfonia, Impuls
Prawo jazdy kategorii B
Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
NLP Events
Naszym celem jest dostarczenie miłośnikom technik NLP, zainteresowanych pogłębianiem swej wiedzy i umiejętności w tym temacie, szerokiej informacji na temat nadchodzących szkoleń, warsztatów i konfere
Skorpiony (zodiak)
skorpiony wszystkich krajow laczmy sie, nasi zapaleni sprzymierzency mile widziani ;-)
TOC
Theory of Constraints (Teoria Ograniczeń) - "FIRMA JEST TAK SILNA, JAK JEJ NAJSŁABSZE OGNIWO" - a czy to ogniwo nie pozwala zarabiać wiecej?
Wygraj z GoldenLine
Nie wygrałeś w ostatnim losowaniu Totolotka? Tutaj dzięki pośrednictwu GoldenLine ;) będziecie mogli wygrać różnorodne gifty dla Was ...
...mamy nadzieję,że Totolotek się nie obrazi ;)