Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
HP Brand Manager
- uruchomienie procesów doprowadzających do podpisania umów handlowych
z klientami
- budowanie relacji handlowych; współpraca z klientami skutkująca sprzedażą produktów marki HP
- realizowanie planów sprzedażowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych na najwyższych szczeblach sprzedaży
- przygotowywanie raportów sprzedaży i raportów z działań
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących klientów, działań konkurencji
- koordynacja akcji promocyjnych
z klientami
- budowanie relacji handlowych; współpraca z klientami skutkująca sprzedażą produktów marki HP
- realizowanie planów sprzedażowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych na najwyższych szczeblach sprzedaży
- przygotowywanie raportów sprzedaży i raportów z działań
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących klientów, działań konkurencji
- koordynacja akcji promocyjnych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- kuchnie świata
- wino
- wino
Grupy
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Organizacja imprez. Ciekawe lokalizacje
Miejsca godne polecenia organizatorom imprez integracyjnych, konferencji, kongresów, team buildingu i innych wydarzeń związanych z event marketingiem
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
upominki i prezenty biznesowe
Jakie gadżety reklamowe z nadrukiem kupić? Komu? Po co? Kiedy? Gdzie kupić? Z jakiej okazji? Za ile? Czy w ogóle warto? Zapraszam do wymiany poglądów.