Piotr Szymczak

CSMO
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Analiza biznesowa Handel elektroniczny E-commerce Optimization Google Analytics Strategie wzrostu Przedsiębiorca internetowy Internet strategy development Zarządzanie IT Strategia marketingowa Social Media Marketing Traffic Monetization Website Monetization E-mail marketing

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Furgonetka Sp. z o.o.
Chief Sales & Marketing Officer
Logo
e-Commerce Director
Furgonetka.pl
1. Wprowadzenie produktu na rynek.
2. Opracowanie strategii rozwoju produktu.
3. Nadzór i opracowanie działań e-commerce.
4. Negocjowanie i renegocjowanie umów z partnerami biznesowymi.
5. Poszukiwanie nowych okazji biznesowych.
6. Nadzór nad kilkunastoosobowym zespołem.
Społeczności.pl
e-Commerce Director Grupa Społeczności.pl
1. Zarządzanie pełnym portfolio produktów e-commerce należących do grupy.
2. Optymalizacja przychodów.
3. Negocjowanie i renegocjowanie umów z partnerami biznesowymi.
4. Poszukiwanie nowych okazji biznesowych.
5. Nadzór nad kilkunastoosobowym zespołem.
Swistak.pl sp. z o.o.
Product Manager Swistak.pl
1. Kompleksowe zarządzanie rozwojem serwisu.
2. Tworzenie strategii e-commerce oraz poszukiwanie nowych okazji biznesowych.
3. Koordynowanie pracy wszystkich działów firmy.
Krzysztof Szarski
Krzysztof Szarski · współpracownik
wystawiono
Piotrek jest osobą bardzo samodzielną, uporządkowaną, i dbającą o drobiazgi. Niezależnie od presji czasu i stopnia komplikacji projektu - nie traci z oczu głównych celów biznesowych projektu, efektywnie eliminuje nieprzewidziane przeszkody i bezlitośnie pilnuje harmonogramu. ;) Dobrze radzi sobie z koordynacją prac powierzonego zespołu i delegowaniem zadań. Jest szczery do bólu, konkretny a w przypadku pojawienia się problemów - konstruktywny w radzeniu sobie z nimi.
Swistak.pl sp. z o.o.
Project Manager
1. Rozwój produktu
2. Realizacja strategii e-commerce
3. Projektowanie elementów witryny
4. Pomoc przy prowadzeniu działań promocyjnych

Szkolenia i kursy

Szkolenia:
1. "Google Analytics" (2014) organizowane przez Conversion
2. "Optymalizacja Współczynnika Konwersji" (2014) organizowane przez Conversion
3. "Facebook marketing i Facebook Ads" (2013 r.) organizowane przez MaxRoy.com
4. "Inbound Marketing" (2013 r.) organizowane przez MaxRoy.com
5. "Growth Hacking" (2013 r.) prowadzone przez Neil Patel
6. "Zarządzanie marką" (2012 r.) prowadzone przez Pawła Tkaczyka
7. "Finanse dla niefinansistów" organizowane przez Instytut Rozwoju Biznesu (2012 r.)
8. "Deweloper aplikacji WWW" organizowane przez Akademię Linuksa (2008 r.).

Certyfikaty:
1. Database Fundaments in Microsoft SQL Server 2008 (2009-2010 r.)
2. Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Analysis Services (2009-2010 r.)
3. Essentials of Rational Unified Process" (2009-2010 r.)

Edukacja

Logo
E-biznes, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Projektowanie systemów informacyjnych, studia podyplomowe
Politechnika Warszawska
Logo
Informatyka i Ekonometria / Systemy informatyczne w zarządzaniu, licencjackie
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
Logo
Informatyka i Ekonometria / Teleinformatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

1. Sport: squash, rower
2. Inwestycje giełdowe
3. Książki
4. Doskonalenia umiejętności z tematyki e-commerce oraz marketingu.

Inne

1. Nagroda dziekana za najlepszą pracę dyplomową. Temat pracy "Marketing internetowy".
2. Status Google Advertising Professional (2008-2010 r.)
3. Wkład w książkę Marka Modrzewskiego "Google Adwords w praktyce. Skuteczna reklama w Internecie" PWN 2008.
4. Założyciel grupy "E-Commerce Polska" na Facebooku (ponad 2200 członków).

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Amazon i inni
Amazon i inni
Gdzie kupować książki obcojęzyczne? Gdzie taniej, gdzie szybciej, gdzie bezpieczniej?
Amazon Web Services
Amazon Web Services
Compute. Scale to meet your application demands, whether one server or a large cluster.
Business Club
Business Club
Misją Business Club (BC) jest tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi przedsiębiorczości i budowanie konkurencyjnej i otwartej na świat gospodarki rynkowej. Członkom BC umożliwiamy uczestnictwo w
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Domeny
Domeny
Podyskutuj o domenach, kup/sprzedaj...
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium