Umiejętności
Umiejętności analityczne
Analiza biznesowa
Handel elektroniczny
E-commerce Optimization
Google Analytics
Strategie wzrostu
Przedsiębiorca internetowy
Internet strategy development
Zarządzanie IT
Strategia marketingowa
Social Media Marketing
Traffic Monetization
Website Monetization
E-mail marketing
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
e-Commerce Director
Furgonetka.pl
1. Wprowadzenie produktu na rynek.
2. Opracowanie strategii rozwoju produktu.
3. Nadzór i opracowanie działań e-commerce.
4. Negocjowanie i renegocjowanie umów z partnerami biznesowymi.
5. Poszukiwanie nowych okazji biznesowych.
6. Nadzór nad kilkunastoosobowym zespołem.
2. Opracowanie strategii rozwoju produktu.
3. Nadzór i opracowanie działań e-commerce.
4. Negocjowanie i renegocjowanie umów z partnerami biznesowymi.
5. Poszukiwanie nowych okazji biznesowych.
6. Nadzór nad kilkunastoosobowym zespołem.
Product Manager Swistak.pl
1. Kompleksowe zarządzanie rozwojem serwisu.
2. Tworzenie strategii e-commerce oraz poszukiwanie nowych okazji biznesowych.
3. Koordynowanie pracy wszystkich działów firmy.
2. Tworzenie strategii e-commerce oraz poszukiwanie nowych okazji biznesowych.
3. Koordynowanie pracy wszystkich działów firmy.
wystawiono
Piotrek jest osobą bardzo samodzielną, uporządkowaną, i dbającą o drobiazgi. Niezależnie od presji czasu i stopnia komplikacji projektu - nie traci z oczu głównych celów biznesowych projektu, efektywnie eliminuje nieprzewidziane przeszkody i bezlitośnie pilnuje harmonogramu. ;) Dobrze radzi sobie z koordynacją prac powierzonego zespołu i delegowaniem zadań. Jest szczery do bólu, konkretny a w przypadku pojawienia się problemów - konstruktywny w radzeniu sobie z nimi.
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
1. "Google Analytics" (2014) organizowane przez Conversion
2. "Optymalizacja Współczynnika Konwersji" (2014) organizowane przez Conversion
3. "Facebook marketing i Facebook Ads" (2013 r.) organizowane przez MaxRoy.com
4. "Inbound Marketing" (2013 r.) organizowane przez MaxRoy.com
5. "Growth Hacking" (2013 r.) prowadzone przez Neil Patel
6. "Zarządzanie marką" (2012 r.) prowadzone przez Pawła Tkaczyka
7. "Finanse dla niefinansistów" organizowane przez Instytut Rozwoju Biznesu (2012 r.)
8. "Deweloper aplikacji WWW" organizowane przez Akademię Linuksa (2008 r.).
Certyfikaty:
1. Database Fundaments in Microsoft SQL Server 2008 (2009-2010 r.)
2. Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Analysis Services (2009-2010 r.)
3. Essentials of Rational Unified Process" (2009-2010 r.)
1. "Google Analytics" (2014) organizowane przez Conversion
2. "Optymalizacja Współczynnika Konwersji" (2014) organizowane przez Conversion
3. "Facebook marketing i Facebook Ads" (2013 r.) organizowane przez MaxRoy.com
4. "Inbound Marketing" (2013 r.) organizowane przez MaxRoy.com
5. "Growth Hacking" (2013 r.) prowadzone przez Neil Patel
6. "Zarządzanie marką" (2012 r.) prowadzone przez Pawła Tkaczyka
7. "Finanse dla niefinansistów" organizowane przez Instytut Rozwoju Biznesu (2012 r.)
8. "Deweloper aplikacji WWW" organizowane przez Akademię Linuksa (2008 r.).
Certyfikaty:
1. Database Fundaments in Microsoft SQL Server 2008 (2009-2010 r.)
2. Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Analysis Services (2009-2010 r.)
3. Essentials of Rational Unified Process" (2009-2010 r.)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
1. Sport: squash, rower
2. Inwestycje giełdowe
3. Książki
4. Doskonalenia umiejętności z tematyki e-commerce oraz marketingu.
2. Inwestycje giełdowe
3. Książki
4. Doskonalenia umiejętności z tematyki e-commerce oraz marketingu.
Inne
1. Nagroda dziekana za najlepszą pracę dyplomową. Temat pracy "Marketing internetowy".
2. Status Google Advertising Professional (2008-2010 r.)
3. Wkład w książkę Marka Modrzewskiego "Google Adwords w praktyce. Skuteczna reklama w Internecie" PWN 2008.
4. Założyciel grupy "E-Commerce Polska" na Facebooku (ponad 2200 członków).
2. Status Google Advertising Professional (2008-2010 r.)
3. Wkład w książkę Marka Modrzewskiego "Google Adwords w praktyce. Skuteczna reklama w Internecie" PWN 2008.
4. Założyciel grupy "E-Commerce Polska" na Facebooku (ponad 2200 członków).
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Amazon Web Services
Compute. Scale to meet your application demands, whether one server or a large cluster.
Business Club
Misją Business Club (BC) jest tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi przedsiębiorczości i budowanie konkurencyjnej i otwartej na świat gospodarki rynkowej.
Członkom BC umożliwiamy uczestnictwo w
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium