Umiejętności
Active Directory
Apache 2
Backup & Recovery Systems
Blogger
CMS
Debian
eDirectory
ESXi
Facebook
FTP software
Google Analytics
HTML
ITIL
LAN-WAN
Linux
Linux Server
Network Attached Storage
NDS
Samba
SAP
SCCM
SEO
Social Media
Ubuntu
VirtualBox
VMware ESX
Wordpress
Reklama
Marketing internetowy
media eletroniczne
blogowanie
ITSM
AirWatch
pomoc techniczna
Pisanie tekstów SEO
SCCM 2012
Adserwer
Bitlocker
SAP Fiori
Routery
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Konsultant IT
AD
SCCM
Lokalne wsparcie IT
Zadania jak poniżej - kontynuacja współpracy.
~2500 stacji roboczych
SCCM
Lokalne wsparcie IT
Zadania jak poniżej - kontynuacja współpracy.
~2500 stacji roboczych
Konsultant IT
Lokalny i zdalny support użytkowników w zakresie korzystania z infrastruktury IT i szeregu aplikacji od typowo korporacyjnych na specjalistycznych rozwiązaniach skończywszy (ponad 2500 użytkowników + zbliżona liczba stacji).
Przygotowywanie stacji dla użytkowników w oparciu o wytyczne z użyciem technologii SCCM.
Czynny i ścisły udział w pracach przygotowawczych w grupie roboczej SCCM ( pozyskiwanie sterowników, testy przygotowanych obrazów etc)
Bieżąca obsługa zgłoszeń w ITSM – typowe zadania Service Desk.
Raportowanie do przełożonych postępu i zakresu prac.
Ścisła współpraca z „biznesem” w zakresie sprawnego realizowania potrzeb użytkowników, optymalizacji zasobów infrastruktury i oprogramowania
Ścisła współpraca z dedykowanymi grupami specjalistów ( LAN/WAN. AD, SCCM, SAP, MS Exchange).
Aktywny udział w poprawie warunków pracy działu IT ( inicjatywy mające na celu usprawnienie procesów, otwarte przedstawianie potrzeb działu w zakresie narzędzi i infrastruktury).
Zmiany w infrastrukturze sieciowej.
Szkolenia dla pracowników spółek GKPGE.
Instalacja oprogramowania na telefonach komórkowych ( Air Watch, SAP Fiori, certyfikaty PKI)
Sukcesy:
Zmniejszenie kolejki zgłoszeń o około 97% w stosunku do wartości początkowej.
Poprawa szybkości reakcji na zgłoszenia.
Znaczący wzrost satysfakcji użytkowników z działań wsparcia lokalnego.
Poprawa wizerunku PGE Systemy w odbiorze użytkowników.
Wykorzystywane technologie:
Active Directory, SCCM 2012, Wirtualizacja, Windows Server 2008\2012, VNC, RDP , SAP, Sap Fiori i szereg innych.
Przygotowywanie stacji dla użytkowników w oparciu o wytyczne z użyciem technologii SCCM.
Czynny i ścisły udział w pracach przygotowawczych w grupie roboczej SCCM ( pozyskiwanie sterowników, testy przygotowanych obrazów etc)
Bieżąca obsługa zgłoszeń w ITSM – typowe zadania Service Desk.
Raportowanie do przełożonych postępu i zakresu prac.
Ścisła współpraca z „biznesem” w zakresie sprawnego realizowania potrzeb użytkowników, optymalizacji zasobów infrastruktury i oprogramowania
Ścisła współpraca z dedykowanymi grupami specjalistów ( LAN/WAN. AD, SCCM, SAP, MS Exchange).
Aktywny udział w poprawie warunków pracy działu IT ( inicjatywy mające na celu usprawnienie procesów, otwarte przedstawianie potrzeb działu w zakresie narzędzi i infrastruktury).
Zmiany w infrastrukturze sieciowej.
Szkolenia dla pracowników spółek GKPGE.
Instalacja oprogramowania na telefonach komórkowych ( Air Watch, SAP Fiori, certyfikaty PKI)
Sukcesy:
Zmniejszenie kolejki zgłoszeń o około 97% w stosunku do wartości początkowej.
Poprawa szybkości reakcji na zgłoszenia.
Znaczący wzrost satysfakcji użytkowników z działań wsparcia lokalnego.
Poprawa wizerunku PGE Systemy w odbiorze użytkowników.
Wykorzystywane technologie:
Active Directory, SCCM 2012, Wirtualizacja, Windows Server 2008\2012, VNC, RDP , SAP, Sap Fiori i szereg innych.
Specjalista ds. Infrastruktury IT/Help Desk
Zarządzanie serwerami www i pocztowymi w oparciu o ISP Config.
Stworzenie i zarządzanie polityką backupu na serwerach i stacjach roboczych.
Help desk obsługa ponad 50 stacji roboczych (support stacji roboczych, peryferii, instalacja oprogramowania, pomoc użytkownikom oraz szkolenia z zakresu korzystania z narzędzi).
Przygotowywanie dokumentacji i instrukcji oraz ich wdrażanie.
Konfiguracja urządzeń sieciowych LAN/WAN głównie Cisco, Linksys, TP-link.
Stworzenie i zarządzanie polityką backupu na serwerach i stacjach roboczych.
Help desk obsługa ponad 50 stacji roboczych (support stacji roboczych, peryferii, instalacja oprogramowania, pomoc użytkownikom oraz szkolenia z zakresu korzystania z narzędzi).
Przygotowywanie dokumentacji i instrukcji oraz ich wdrażanie.
Konfiguracja urządzeń sieciowych LAN/WAN głównie Cisco, Linksys, TP-link.
wystawiono
Współpraca z Piotrem to czysta przyjemność. W ślad za jego kompetencjami w dziedzinie IT idą umiejętności miękkie (otwartość, komunikatywność, zdolność wczucia się i zrozumienia problemów rozmówcy oraz znalezienia dla niego rozwiązań i - w razie potrzeby - klarownego wyjaśnienia mu ich sposobu działania). Piotr nie tylko chętnie rozwiązuje problemy, ale też wykazuje tak cenną w dzisiejszych czasach proaktywność, szukając nieszablonowych rozwiązań, ucząc się i niejednokrotnie optymalizując koszty. Szerokie zainteresowania oraz doświadczenia w obszarach marketingu, tworzenia stron czy pozycjonowania dodatkowo wzbogacają jego potencjał jako pracownika. Piotr to nie tylko wartościowy pracownik, ale to też idealny partner w biznesie, który potrafi służyć wsparciem, ale także chętnie dzieli się wiedzą, inspiracją i ma realny wpływ na rozwój projektu, dla którego pracuje.
Freelancer IT
Freelance
Kompleksowa obsługa informatyczna firm z sektora MŚP.
Zdalny i lokalny help desk (instalacja oprogramowania, backupy, instalacja urządzeń sieciowych LAN/WAN).
Opracowywanie szkoleń i instrukcji dla pracowników z zaprzyjaźnionych firm.
Administracja serwerami Linux (VPS, konta hostingowe) do celów własnych oraz klientów.
Administracja stronami www, obsługa CMS, doradztwo w zakresie marketingu internetowego.
Zlecenia informatyczne dla osób prywatnych.
Outsourcing informatyczny - Wsparcie informatyczne dla Lidera rynku w swojej branży
Service Desk, Active Directory, SCCM,
Zdalny i lokalny help desk (instalacja oprogramowania, backupy, instalacja urządzeń sieciowych LAN/WAN).
Opracowywanie szkoleń i instrukcji dla pracowników z zaprzyjaźnionych firm.
Administracja serwerami Linux (VPS, konta hostingowe) do celów własnych oraz klientów.
Administracja stronami www, obsługa CMS, doradztwo w zakresie marketingu internetowego.
Zlecenia informatyczne dla osób prywatnych.
Outsourcing informatyczny - Wsparcie informatyczne dla Lidera rynku w swojej branży
Service Desk, Active Directory, SCCM,
Specjalista ds. Infrastruktury IT/Help Desk/Administrator
Zarządzanie i utrzymanie grupy serwerów SLES (backup, dns, zasoby sieciowe etc.) .
Praca w środowisku eDirectory i Active Directory (zarządzanie użytkownikami, prawami, aplikacjami na stacjach roboczych, pocztą).
Opracowanie systemu backupu danych na lokalnych serwerach w oparciu o projekt Bacula.
Zmiany w konfiguracji urządzeń sieciowych LAN/WAN (switche i routery głównie Cisco), wpinanie nowych urządzeń, podpinanie nowych końcówek etc.
Wsparcie użytkowników w problemach z komputerami i oprogramowaniem (help desk).
Diagnostyka usterek i naprawa sprzętu komputowego i urządzeń peryferyjnych.
Szkolenia dla pracowników z zakresu obsługi komputerów, oprogramowania etc. wraz ze sporządzaniem stosownych procedur, dokumentacji itp.
Praca w środowisku eDirectory i Active Directory (zarządzanie użytkownikami, prawami, aplikacjami na stacjach roboczych, pocztą).
Opracowanie systemu backupu danych na lokalnych serwerach w oparciu o projekt Bacula.
Zmiany w konfiguracji urządzeń sieciowych LAN/WAN (switche i routery głównie Cisco), wpinanie nowych urządzeń, podpinanie nowych końcówek etc.
Wsparcie użytkowników w problemach z komputerami i oprogramowaniem (help desk).
Diagnostyka usterek i naprawa sprzętu komputowego i urządzeń peryferyjnych.
Szkolenia dla pracowników z zakresu obsługi komputerów, oprogramowania etc. wraz ze sporządzaniem stosownych procedur, dokumentacji itp.
wystawiono
Odpowiednia wiedza i doświadczenie Piotra sprawiają że swoją prace wykonuje precyzyjnie i z duzym zaangazowaniem. Jest osobą posiadającą ogromną wiedze w tym zakresie, współpraca z nim przebiega zawsze profesjonalnie,szybko i efektywnie.
wystawiono
Piotr jest świetnym specjalistą IT zarówno w obszarze Help Desku jak i administracji systemami czy sieciami. Jest osobą bardzo komunikatywną, bardzo odpowiedzialną i kreatywną. Ma bardzo szeroką wiedzę z dziedziny IT i bardzo chętnie się uczy i podejmuje nowe wyzwania.
Z całą pewnością będzie stanowić bardzo dużą wartość dla swojego pracodawcy.
Z całą pewnością będzie stanowić bardzo dużą wartość dla swojego pracodawcy.
Specjalista ds. promocji
- realizacja lokalnych projektów promocyjnych
- konkursy w dodatku CJG realizowane na łamach lokalnego wydania Gazety Wyborczej (pozyskanie nagród, kontakty z firmami realizacja, współpraca z grafikami i DTP)
- opieka nad stroną konkursową(gazetową i internetową) piątkowego dodatku "Gazeta Co Jest Grane"
- slogany i teksty reklamowe publikowane w prasie, radio, TV, oraz na banerach internetowych
- eventy promocyjne
- współpraca z agencjami reklamowymi i podwykonawcami w ramach realizowanych projektów
- wiele innych niestandardowych działań o charakterze promocyjnym
- konkursy w dodatku CJG realizowane na łamach lokalnego wydania Gazety Wyborczej (pozyskanie nagród, kontakty z firmami realizacja, współpraca z grafikami i DTP)
- opieka nad stroną konkursową(gazetową i internetową) piątkowego dodatku "Gazeta Co Jest Grane"
- slogany i teksty reklamowe publikowane w prasie, radio, TV, oraz na banerach internetowych
- eventy promocyjne
- współpraca z agencjami reklamowymi i podwykonawcami w ramach realizowanych projektów
- wiele innych niestandardowych działań o charakterze promocyjnym
Szkolenia i kursy
WorkshopPLUS - System Center 2012 Configuration Manager: Concepts and Administration Introduction (SCCM) / Microsoft Premier Support
WorkshopPLUS - System Center 2012 Configuration Manager: Operating System Deployment(SCCM) / Microsoft Premier Support
NW 3072 Administracja SUSE LInux Enterprise Server 10 /Nowell/Altkom Akademia
Zarządzanie systemem bilingowym Pulsar
WorkshopPLUS - System Center 2012 Configuration Manager: Operating System Deployment(SCCM) / Microsoft Premier Support
NW 3072 Administracja SUSE LInux Enterprise Server 10 /Nowell/Altkom Akademia
Zarządzanie systemem bilingowym Pulsar
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
Zainteresowania
sauna, nowinki internetowe, social media, blogowanie
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
City Office
Nazwa: [b]City Office Polska Sp. z o.o. [/b]
Siedziba:[b]Plac Wolności 12 Łódź, 91-415[/b]
[b]Centrum Biurowo-szkoleniowe[/b] posiadające sale szkoleniowe, konferencyjne i biurowe do wynajęcia. Umoż
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.