Piotr Szymanowski

Dyrektor Departamentu Analiz i Planowania Marketingowego, Cyfrowy Polsat SA / Polkomtel Sp z o o
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza B2B Budżety Analiza biznesowa Business Intelligence Strategia biznesowa CRM Hurtownie danych Prognozowanie Zarządzanie Zarządzanie produktem Strategia Telekomunikacja Zarządzanie zespołem Budgeting Strategy Development

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
Director of Analysis and Planning Department
Polkomtel Sp. z o. o.
responsible for:
- management information
- planning;
- budgeting;
- analyses;
- geomarketing;
- market research;
- p&l;
Grupa Cyfrowy Polsat
Marketing Director Deputy / Head of Analysis and Development Department
Cyfrowy Polsat SA
responsible for:
- KPI's;
- budgeting
- MIS projects (i.e.: Data Warehouse);
- telco environment analyses;
- geomarketing;
Grupa Cyfrowy Polsat
Zastępca Dyrektora Pionu Marketingu ds Analiz i Rozwoju
Cyfrowy Polsat SA
odpowiedzialny za:
- Kontrola realizacji KPI;
- Planowanie Sprzeadazy
- Projekty w obszarze MIS (m.in. Data Warehouse);
- Analizy rynku i sytuacji na rynku telekomunikacyjnym;
- Współpracę z IT, CC, TECH, FIN, ADM, SPRZ w obszarach analityczno – raportowych;
- Geomarketing;
- Analityka i Raportowanie;
Orange Polska S.A.
Dyrektor ds Strategii Sprzedazy
Strategia Sprzedazy do rynku masowego
Budzetowanie
Planowanie sprzedazy
Planowanie zatowarowania
Geomarketing
Raportowanie
Analizy
Sales Development
Analityczne wsparcie sprzedazy
Logo
Kierownik Wydziału Planowania i Analiz
PTK Centertel Sp. z o.o. (Orange) / TP SA
odpowiedzialny za:
- Kontrola realizacji KPI w Orange i TP, alertowanie odchyleń i rekomendacje działań;
- Planowanie Sprzeadazy
- Kierowanie, nadzór, budżetowanie i planowanie projektów w obszarach szeroko rozumianego MIS (m.in. Data Mining, Data Warehousing);
- Integracja i analizy danych z kilkudziesięciu systemów w Orange i TP;
- Analizy rynku i sytuacji na rynku telekomunikacyjnym. Prognozowanie trendów i działań;
- Pozyskanie danych o konkurencji;
- Projekty ;
- Współpracę z IT, POK, TECH, FIN, ADM, SPRZ w obszarach analityczno – raportowych;
- Geomarketing;
- Outbound (organizacja procesu w kanale POS);
Dimension Data
Business Development Manager / Senior Konsultant ds. Projektów Strategicznych
odpowiedzialny za:
- Kierowanie kluczowymi projektami;
- Staregiczny nadzór nad projektami i zadaniami w grupie największych klientów firmy;
- Opracowanie strategii i koncepcji rozwoju biznesu w oparciu o oferowane przez NXO produkty;
- Negocjowanie umów;
- Opracowanie ofert;
- Utrzymywanie realcji z klientami;
- Współpracę z Działami IT, FIN, ADM, SPRZ, WIND, UBEZP w obszarach organizacyjnych, analitycznych i produkcyjnych;
Coface
Dyrektor Działu Informacji
odpowiedzialny za:
- Kierowanie, nadzór, budżetowanie i planowanie pracy Działu Informacji (ponad 100 osób / 8 Sekcji)
- Kontrola realizacji KPI w Dziale;
- Restrukturyzacja Działu;
- Wdrożenie nowego workflow;
- Kierowanie, nadzór, budżetowanie i planowanie projektów w obszarze dostarczanej informacji gospodarczej oraz w obszarze reorganizacji Działu;
- Raporty Handlowe, Analizy rynku, Bazy Danych i inne produkty Działu Informacji;
- Współpracę z Działami IT, FIN, ADM, SPRZ, WIND, UBEZP w obszarach organizacyjnych, analitycznych i produkcyjnych;
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji Raportów Biznesowych
odpowiedzialny za:
- Kontrola realizacji KPI w Spółce, alertowanie odchyleń i rekomendacje działań;
- Kontrola i wykrywanie nadużyć (m.in. FRAUD Detection, Early Warnings)
- Kierowanie, nadzór, budżetowanie i planowanie projektów w obszarach szeroko rozumianego MIS (m.in. Data Mining, Data Warehousing);
- Integracja i analizy danych z kilkudziesięciu systemów w firmie;
- Analizy rynku i sytuacji na rynku telekomunikacyjnym. Prognozowanie trendów i działań;
- Pozyskanie danych o konkurencji;
- Projekty analityczne (CHURN Prediction, X-Sell & Up Sell scorings, Segmentation);
- Współpracę z IT, POK, TECH, FIN, ADM, SPRZ w obszarach analityczno – raportowych;

Szkolenia i kursy

1. “Kurs przygotowawczy dla Agentów Celnych”, ADVISER Consulting Group, Warszawa 1996;
2. “Podstawy systemu telefonii komórkowej GSM/DCS 1800”, Politechnika Warszawska, Warszawa 1997;
3. “Potencjał zespołu”, Specialist Sp. z o.o., Ronneby Brunn 1997;
4. “Negocjacje handlowe”, Specialist Sp. z o.o., Warszawa 1998;
5. “Skuteczna komunikacja międzyludzka”, MMP GmbH, Pułtusk 1998;
6. “Negocjacje - rozwiązania, dzięki którym wszyscy wygrywają”, Instytut Doradztwa i Szkoleń NLP, Konstancin-Jeziorna 1998;
7. “Praca użytkownika końcowego w systemie SAS”, SAS Institute, Warszawa 1998
8. “Analiza danych ankietowych cz.I - przygotowywanie ankiet, wprowadzanie danych, przygotowywanie danych do analizy, raporty”, CENTRUM SZKOLENIOWE SPSS, Kraków 1998;
9. “Analiza danych ankietowych cz.II - raporty tabelaryczne, ważenie prób, analiza braków danych, automatyzacja rutynowych zadań”, CENTRUM SZKOLENIOWE SPSS, Kraków 1998;
10. “Wprowadzenie do analizy danych w marketingu cz.I - przygotowywanie danych, podstawowe analizy, raporty”, CENTRUM SZKOLENIOWE SPSS, Kraków 1998;
11. “Wprowadzenie do analizy danych w marketingu cz.IIA - analiza rynku przy użyciu technik wielowymiarowych”, CENTRUM SZKOLENIOWE SPSS, Kraków 1998;
12. “Wprowadzenie do analizy danych w marketingu cz.IIB eksploracja danych i konstrukcja map percepcyjnych przy pomocy technik skalowania optymalnego”, CENTRUM SZKOLENIOWE SPSS, Kraków 1998;
13. „Szkolenie I stopnia z zakresu doskonalenia techniki jazdy samochodem i przepisów ruchu drogowego”, Ośrodek doskonalenia techniki jazdy i przepisów ruchu drogowego „DŻET”, Piaseczno 1998.
14. “Wprowadzenie do analizy danych w marketingu cz.III - kształtowanie produktów i segmentacja rynku w oparciu o preferencje konsumentów”, CENTRUM SZKOLENIOWE SPSS, Kraków 1999;
15. “Eksploracja i segmentacja rynku przy pomocy automatycznego detektora interakcji Answer Tree i innych technik wielowymiarowych”, CENTRUM SZKOLENIOWE SPSS, Kraków 1999;
16. “Budowanie modeli predykcyjnych z użyciem SPSS for Windows”, CENTRUM SZKOLENIOWE SPSS, Kraków 1999;
17. “MS Access 97 - zaawansowane techniki programowania baz danych”, ES Edusoft Centrum Edukacyjne, Warszawa 1999;
18. “MS Project 98”, ALTKOM, Warszawa 1999;
19. „Negocjacje szefowskie – Jak oszczędzać czas szefa, motywować podwładnych i uczyć ich odpowiedzialności”, Konstancin-Jeziorna 2000;
20. „Profesjonalizm Prezentacji - Jak przekonać słuchaczy do tego, do czego Ty już jesteś przekonany”, Warszawa 2000.
21. “Praca w środowisku Enterprise Guide,”, SAS Institute, Warszawa 2001
22. “ Enterprise Reporter: interaktywne tworzenie raportów”, SAS Institute, Warszawa 2001
23. “ Internetowa analiza danych za pomocą WebEIS”, SAS Institute, Warszawa 2001
24. “ Szkolenie dla zespołu kierowniczego Programu CRM”, Noble Star & People Soft, Warszawa 2002
25. “ Rozwiązywanie Problemów”, Idea Management Consulting, Warszawa 2002
26. “ Podejmowanie Decyzji”, Idea Management Consulting, Warszawa 2002
27. “ IFS – obsługa procesu zakupowego”, KAMP, Warszawa 2002
28. “ Negocjacje Szefowskie”, KONTAKT, Warszawa 2002
29. “ Zarządzanie Projektami”, InfoVide, Warszawa 2002
30. “ Zarządzanie Projektami”, PTK Centertel, Warszawa 2002
31. “ Negocjacje Handlowe”, Nowe Motywacje, Warszawa 2002
32. “ Seminarium i Konferencja Data Mining”, SAS, Las Vegas 2003
33. “ Hyperion – Reporter, Analyzer”, PTK Centertel, Warszawa 2004
34. “ LIVON”, ISO SMG, Warszawa 2004
35. „Business Objects – Raportowanie i Analiza Danych”, Premium Technology, Warszawa 2004
36. „MS Excel XP w statystyce”, EDUSOFT, Warszawa 2004
37. „Master Lass – BI server”, SAS, Warszawa 2004
38. „Analiza Finansowa Przedsiębiorstw”, Profesja, Warszawa 2006
39. „CTI – komponenty środowiska Genesys (Info Mart, Outbound, Business Process Routing, Real Time Reporting, Historical Reporting)”, Genesys Lab, Praga 2006
40. “GPC – Gospodarz, Projektant, Coach”, JET, Zalesie Górne 2007

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, MBA
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

Żagle

Inne

pszymanowski6@gmail.com
Tel.kom. 504 200 995

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
ADVENTURE CLUB
ADVENTURE CLUB
Nowy wymiar przygody - wielkie wyprawy w małych grupach !
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Dodatkowa praca
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Enklawa
Enklawa
Warszawski klub Enklawa.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Gapowicz na Uniwersytecie Życia
Gapowicz na Uniwersytecie Życia
Codzienność dostarcza możliwości uczenia się poprzez obserwację, słuchanie lub uczestnictwo. Obserwujemy zachowania, słuchamy wymiany poglądów, uczestniczymy we wspólnych przedsięwzięciach i... wiele
Gdzie na weekend?
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
GL - Po godzinach
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Kulturalnie w Warszawie
Kulturalnie w Warszawie
godne polecenia wydarzenia kuluralne w stolicy
Orange
Orange
Orange to grupa dla wszystkich pracowników, klientów, sympatyków i przeciwników tej sieci :-]