Wypowiedzi
-
Witam
Zajmuje się renowacją i naprawą motocykli zabytkowych, jak również prowadzę strone internetową
http://motocykle-zabytkowe.pl/
Zapraszam do współpracy zarówno przy tworzeniu serwisu internetowego jak i przy renowacji motocykli.
pozdrawiamPiotr Sznapka edytował(a) ten post dnia 20.06.09 o godzinie 11:00 -
Generalnie jednak radziłbym poskładać na uszczelce i wspomóc ją silikonem, bo jak wiemy uszczelka niweluje nam nierówności a dzieki dodatkowej warstwie silikonu pozwoli ładnie skleić się z płaszczyznami. Nie zapomnij dokładnie wyczyści uszczelnianych części i odtłuścić (np. niterm). A silikon zdobedziesz w każdym sklepie z częściami samochodowymi.
-
Zamiast tekturowej uszczelki to mozesz uzyc kazdego jednego silikonu do silników, jesli natomiast mówimy o płaszczyznach narazonych na wysokie temperatury itp, to nalezy uzyć silikonów z tzw wyzszej pólki, co wiąze sie też z wyzsza ceną. Najlepiej powiedz o co dokładnie chodzi a bedzie łatwiej podpowiedzieć.
pozdrawiam -
Witam.
I ja chętnie bym się dołączył, doświadczenie może niewielkie ale zapał się liczy, no i jeżeli buggy'iego można nazwać autem to jednego już zbudowałem;) -
Witam
Jestem pasjonatem zabytkowych motocykli, oraz zajmuje się ich profesjonalna renowacją. Aktualnie posiadam wyrestaurowaną: ose m52 Junaka m10 Jawe 250, oraz 9 motorów w trakcie i oczekujących renowacji. Do sprawy podchodze z wielką pasją, mogę również pchwalić się niemałym doświadczeniem w tej dziedzinie, dlatego też chetnie słuze pomocą.
moje motory można zobaczyć na stronie
http://motocykle-zabytkowe.pl/Piotr Sznapka edytował(a) ten post dnia 19.06.09 o godzinie 23:49