Umiejętności
Badania reklamy
Analityka
B2B
Marketing B2B
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Consumer Behaviour
CRM
Doświadczenia klienta
Analiza klientów
Analiza danych
Prawo jazdy
Dalekowzroczność
Golf
iPad
Zarządzanie
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Urządzenia mobilne
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Psychometria
Badania ilościowe
SAP
Segmentacja
Planowanie strategiczne
Strategia
Telekomunikacja
Trendwatching
wycenianie
Adobe Photoshop
Zarządzanie zespołem
SPSS Statistics
MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel)
patent sternika jachtowego
Mac / iWork
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Insight Manager
* Definiowanie użytecznych marketingowo insightów konsumenckich na podstawie wielu źródeł, śledzenie trendów konsumenckich
* Rekomendacje marketingowe dla kluczowych projektów m.in: "Telewizja Osobista" - usługi telewizyjne, "Foton" - szybki internet, "Giga Wolność" - platforma reklamowa, działania e-commerce, social media, CRM i HR
* Bliska współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i agencjami badawczymi
* Nadzór nad projektami badawczymi m.in.: Brand & Advertising Tracking - ponad 70 fal, Customer Satisfaction Tracking (NPS) - 6 fal, unikalne autorskie badania dla potrzeb HR i inne badania (komunikacja, oferta, pricing) - ponad 60 projektów
* Badania B2C i B2B
* Wprowadzanie nowych metod badawczych: m.in. semiotyka, neuromarketing,
panele społecznościowe
* Nadzór i optymalizacja budżetu
* Rekomendacje marketingowe dla kluczowych projektów m.in: "Telewizja Osobista" - usługi telewizyjne, "Foton" - szybki internet, "Giga Wolność" - platforma reklamowa, działania e-commerce, social media, CRM i HR
* Bliska współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i agencjami badawczymi
* Nadzór nad projektami badawczymi m.in.: Brand & Advertising Tracking - ponad 70 fal, Customer Satisfaction Tracking (NPS) - 6 fal, unikalne autorskie badania dla potrzeb HR i inne badania (komunikacja, oferta, pricing) - ponad 60 projektów
* Badania B2C i B2B
* Wprowadzanie nowych metod badawczych: m.in. semiotyka, neuromarketing,
panele społecznościowe
* Nadzór i optymalizacja budżetu
Marketing Strategy Manager
* Udział we wprowadzaniu oferty/marki Telewizja Osobista - m.in.: ▪ - analiza założeń i potencjału usługi
- pozycjonowanie na tle konkurencji
- tworzenie komunikacji reklamowej (z agencją Brasil)
- monitorowanie efektywności kolejnych kampanii (kilkanaście spotów)
* Udział w re-brandingu marki Netia m.in.:
- opracowanie kierunków strategicznych i określenie ich potencjału
- udział w budowaniu strategii komunikacyjnej,
- ocena i badania koncepcji kreatywnych,
- monitoring efektywności kampanii reklamowej "Instytut Netii",
- współpraca w tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej i logo - "Kropki" ▪ Udział w programie
* "Klientomania" nastawionego na poprawę obsługi
Klientów firmy
* Udział w tworzeniu kilkunastu kampanii reklamowych
* Organizowanie warsztatów i sesji strategicznych dla managerów firmy
* Zdefiniowanie nowych standardów badań: Brand Tracking, NPS Tracking,
Semiotics research, Internet research
* Redukcja budżetu badawczego dzięki optymalizacji metod
- pozycjonowanie na tle konkurencji
- tworzenie komunikacji reklamowej (z agencją Brasil)
- monitorowanie efektywności kolejnych kampanii (kilkanaście spotów)
* Udział w re-brandingu marki Netia m.in.:
- opracowanie kierunków strategicznych i określenie ich potencjału
- udział w budowaniu strategii komunikacyjnej,
- ocena i badania koncepcji kreatywnych,
- monitoring efektywności kampanii reklamowej "Instytut Netii",
- współpraca w tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej i logo - "Kropki" ▪ Udział w programie
* "Klientomania" nastawionego na poprawę obsługi
Klientów firmy
* Udział w tworzeniu kilkunastu kampanii reklamowych
* Organizowanie warsztatów i sesji strategicznych dla managerów firmy
* Zdefiniowanie nowych standardów badań: Brand Tracking, NPS Tracking,
Semiotics research, Internet research
* Redukcja budżetu badawczego dzięki optymalizacji metod
Customer Insights & Strategy Manager
Delivered key research insights which resulted in increased revenue for the business; examples include: market analysis & trends, competitor analysis, primary research into advertising testing, customer satisfaction, new tariff development, purchase decision making etc.
Developed and implemented Satisfaction Tracker which used Net Promoter Score (NPS); the model was based on internal and external data.
Implemented and communicated new segmentation throughout the organisation and ensuring that the results are clearly understood and how the segmentation could be applied in proposition development.
Participated in development of new brands and services: Telewizja Osobista (streaming TV), Foton (the fastest internet), Netia rebranding
Managed a large market research budget and all key relationships with 3rd party vendors
Developed and implemented Satisfaction Tracker which used Net Promoter Score (NPS); the model was based on internal and external data.
Implemented and communicated new segmentation throughout the organisation and ensuring that the results are clearly understood and how the segmentation could be applied in proposition development.
Participated in development of new brands and services: Telewizja Osobista (streaming TV), Foton (the fastest internet), Netia rebranding
Managed a large market research budget and all key relationships with 3rd party vendors
Customer Insights Manager
* definiowanie insightów konsumenckich i śledzenie trendów konsumenckich
* udział w zespołach projektowych (cross functional teams) - komunikacyjnym, produktowym i sprzedażowym
* tworzenie wskaźników (KPIs) dla procesów marketingowych i ogólnofirmowych
* organizowanie warsztatów strategicznych dla managerów marketingu
* współpraca ze strategicznymi partnerami firmy - MVNO, banki etc.
* udział w międzynarodowych projektach w ramach Grupy T-Mobile w 10
krajach
* udział w zespołach projektowych (cross functional teams) - komunikacyjnym, produktowym i sprzedażowym
* tworzenie wskaźników (KPIs) dla procesów marketingowych i ogólnofirmowych
* organizowanie warsztatów strategicznych dla managerów marketingu
* współpraca ze strategicznymi partnerami firmy - MVNO, banki etc.
* udział w międzynarodowych projektach w ramach Grupy T-Mobile w 10
krajach
Market Research Manager
* Wsparcie badawcze dla kluczowych akcji marketingowych firmy m.in:
- wprowadzanie telefonii mobilnej w Polsce - analiza potencjału rynku, rozwijanie i testowanie kampanii launchowej marki Era GSM
- wprowadzanie usług dodatkowych, analiza potencjału rynku - np. SMS :)
- wprowadzanie nowej kategorii usług: pre-paid - tworzenie marki Tak-Tak
- wprowadzanie nowej marki HEYAH: sprawdzenie szans, pozycjonowanie i
testowanie dla nowej marki,rozwój marki Heyah - kilkanaście kampanii
- wprowadzanie nowej kategorii - internet mobilny, tworzenie marki Omnix -
"internet w kieszeni"
* Zdobycie praktycznego doświadczenia w zakresie wielu modeli badawczych i
marketingowych - modele segmentacyjne, oceny satysfakcji i lojalności, modele cenowe, CRM, data mining etc.
* Stworzenie i prowadzenie stabilnego zespołu działu badań rynkowych
* Zarządzanie budżetem działu badań
- wprowadzanie telefonii mobilnej w Polsce - analiza potencjału rynku, rozwijanie i testowanie kampanii launchowej marki Era GSM
- wprowadzanie usług dodatkowych, analiza potencjału rynku - np. SMS :)
- wprowadzanie nowej kategorii usług: pre-paid - tworzenie marki Tak-Tak
- wprowadzanie nowej marki HEYAH: sprawdzenie szans, pozycjonowanie i
testowanie dla nowej marki,rozwój marki Heyah - kilkanaście kampanii
- wprowadzanie nowej kategorii - internet mobilny, tworzenie marki Omnix -
"internet w kieszeni"
* Zdobycie praktycznego doświadczenia w zakresie wielu modeli badawczych i
marketingowych - modele segmentacyjne, oceny satysfakcji i lojalności, modele cenowe, CRM, data mining etc.
* Stworzenie i prowadzenie stabilnego zespołu działu badań rynkowych
* Zarządzanie budżetem działu badań
Senior Research Executive
CASE Consumer Attitudes & Social Enquiry
* Obowiązki: przygotowywanie ofert na brief Klienta, dobór metodologii, nadzór nad realizacją projektu, raportowanie i prezentowanie wyników dla Klienta
* Współpraca m.in. z: Żywiec SA, Colgate-Palmolive, Unilever (Lipton, Algida), ICI Paints, Renault, Axel Springer, SmithKline Beetcham, Kraft (Jacobs)
* Współpraca m.in. z: Żywiec SA, Colgate-Palmolive, Unilever (Lipton, Algida), ICI Paints, Renault, Axel Springer, SmithKline Beetcham, Kraft (Jacobs)
Research Executive
CBOS Centrum Badania Opinii Społecznej
* Obowiązki: przygotowywanie ofert na brief Klienta, dobór metodologii, nadzór nad realizacją projektu, raportowanie i prezentowanie wyników dla Klienta
* Współpraca m.in. z: BAT, Super Expres, Hortex, lokalne polskie firmy, badania i raporty społeczne
* Współpraca m.in. z: BAT, Super Expres, Hortex, lokalne polskie firmy, badania i raporty społeczne
Konsultant / Trener
SMG/KRC Search & Selection
* Przygotowywanie diagnoz psychologicznych dla potrzeb rekrutacji - assessment center, Thomas Int., testy psychologiczne (CISS, NEO-FFI i in.)
* Trener experiential learning np. w programie Opel Difference dla 80.000 pracowników GM z całego świata - Holandia-Hiszpania-Polska
* Trener experiential learning np. w programie Opel Difference dla 80.000 pracowników GM z całego świata - Holandia-Hiszpania-Polska
Szkolenia i kursy
* udział w ok. 50 konferencjach marketingowych - zarówno jako uczestnik jak i speaker, ostatnio:
- 2013 ESOMAR CEE Conference, Prag (nagroda za najlepsze wystąpienie)
- 2013 PTBRiO Kongres Badań (speaker)
* udział w ok. 30 szkoleniach zewnętrznych - tematy: metody badań marketingowych i analizy danych; szkolenia reklamowe i mediowe, umiejętności miękkie, zarządzanie pracownikami etc.; ostatnio:
- 2013 Infografika – synteza treści i formy wizualnej, PTBRiO
- 2013 Sztuka skutecznej prezentacji, EdisonTeam
* dodatkowe szkolenia uniwersyteckie:
- 2009/10 Szkoła filozofii XX wieku prof. Tadeusza Gadacza, Collegium Civitas
- 2004/09 Seminarium doktoranckie - Socjologia (wolny słuchacz), UJ
- 2005/08 Szkoła filozofii prof. Jana Hartmana, Uniwersytet Jagielloński
- 2013 ESOMAR CEE Conference, Prag (nagroda za najlepsze wystąpienie)
- 2013 PTBRiO Kongres Badań (speaker)
* udział w ok. 30 szkoleniach zewnętrznych - tematy: metody badań marketingowych i analizy danych; szkolenia reklamowe i mediowe, umiejętności miękkie, zarządzanie pracownikami etc.; ostatnio:
- 2013 Infografika – synteza treści i formy wizualnej, PTBRiO
- 2013 Sztuka skutecznej prezentacji, EdisonTeam
* dodatkowe szkolenia uniwersyteckie:
- 2009/10 Szkoła filozofii XX wieku prof. Tadeusza Gadacza, Collegium Civitas
- 2004/09 Seminarium doktoranckie - Socjologia (wolny słuchacz), UJ
- 2005/08 Szkoła filozofii prof. Jana Hartmana, Uniwersytet Jagielloński
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Inżynieria
Telekomunikacja
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
* Golf - Klub Sobienie Królewskie, Warszawa
* Żeglarstwo - śródlądowe i morskie
* Quad – CanAm Bombardier 800
* Gadżety elektroniczne :)
* Hello Kitty :)
* Żeglarstwo - śródlądowe i morskie
* Quad – CanAm Bombardier 800
* Gadżety elektroniczne :)
* Hello Kitty :)
Organizacje
ESOMAR
* 17 lat (od 1997) bliskich kontaktów z najlepszym know-how w świecie badań
* udział w wielu międzynarodowych konferencjach i kongresach
* networking z wieloma specjalistami z całego świata
* nagroda za najlepsze wystąpienie CEE Conference, Prag, 2013
PTBRiO
* członek Zarządu 2000-2008
* współtworzenie konferencji marketingowych m.in.: Kongres Badań (coroczna impreza dla ponad 500 specjalistów marketingowych), Konferencje Tematyczne - np. z cyklu Zimowa Wyprawa Badawcza
* prowadzenie szkoleń i wykładów o badaniach, reklamie i marketingu
* wprowadzanie nowych inicjatyw i standardów dla branży badawczej
* wydawanie newslettera i corocznych raportów branżowych
* 17 lat (od 1997) bliskich kontaktów z najlepszym know-how w świecie badań
* udział w wielu międzynarodowych konferencjach i kongresach
* networking z wieloma specjalistami z całego świata
* nagroda za najlepsze wystąpienie CEE Conference, Prag, 2013
PTBRiO
* członek Zarządu 2000-2008
* współtworzenie konferencji marketingowych m.in.: Kongres Badań (coroczna impreza dla ponad 500 specjalistów marketingowych), Konferencje Tematyczne - np. z cyklu Zimowa Wyprawa Badawcza
* prowadzenie szkoleń i wykładów o badaniach, reklamie i marketingu
* wprowadzanie nowych inicjatyw i standardów dla branży badawczej
* wydawanie newslettera i corocznych raportów branżowych