Piotr Szałański

Kierownik Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Coaching Negocjacje kontraktu Sprzedaż bezpośrednia Prawo jazdy Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Sales Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Własna działalność
Własna działaność
Pozyskiwanie kontrahentów do współpracy,
Kontrolowanie pracowników;
Pilnowanie terminowości;
Dbanie o jakość przeprowadzonych prac;
savings4u.pl
Kierownik Sprzedaży
-Zarządzanie zespołem sprzedażowym i zespołem ankieterów;
-Koordynowanie procesu sprzedaży;
-Koordynowanie procesu po sprzedażowej obsługi klienta;
-Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników;
-Kontrolowanie i przygotowanie baz dla handlowców;
-Analizowanie i raportowanie bieżących wyników;
-Przygotowywanie prognoz sprzedaży;
-Prowadzenie kampanii mailingowych;
savings4u.pl
Doradca Klienta Biznesowego
-aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych ( telefoniczne oraz osobiste);
- Sprzedaż energii elektrycznej oraz gazu na terenie Polski;
- szeroko pojęta optymalizacja kosztów związanych z opłatami dystrybucyjnymi;
- dobór najlepszej firmy energetycznej dla danego klienta;
- negocjacja warunków cenowych w segmencie mały, średni i duży biznes;
- sporządzanie ramowych umów;
- realizacja zadań sprzedażowych;
- rozwiązywanie problemów klientów w jak najszybszym możliwym czasie;
- kontrola zgodności standardów obsługi klienta z procedurami wewnętrznymi;
- podnoszenie swojej wiedzy poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych;
Media Regionalne Sp. z o.o.
Konsultant obsługi klientów
-sprzedaż produktów, planowanie i wykonywanie planów sprzedażowych;
-prowadzenie rozmów w sposób odpowiadający wysokim oczekiwaniom klientów przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług;
-rozwiązywanie problemów klientów w jak najszybszym możliwym czasie;
-dążenie do jak najlepszej współpracy wewnątrz zespołu oraz z pracownikami innych działów;
-podnoszenie swojej wiedzy poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych ;
-kontrola zgodności standardów obsługi klienta z procedurami wewnętrznymi;
-posprzedażowa kontrola zgodności z warunkami produktu;
-analiza raportów pod względem ich poprawności;
-monitoring i miękka windykacja;

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Energia

Zainteresowania

Informatyka;
Muzyka;
Żeglarstwo;
Fotografia;