Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Coaching
Negocjacje kontraktu
Sprzedaż bezpośrednia
Prawo jazdy
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży
-Zarządzanie zespołem sprzedażowym i zespołem ankieterów;
-Koordynowanie procesu sprzedaży;
-Koordynowanie procesu po sprzedażowej obsługi klienta;
-Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników;
-Kontrolowanie i przygotowanie baz dla handlowców;
-Analizowanie i raportowanie bieżących wyników;
-Przygotowywanie prognoz sprzedaży;
-Prowadzenie kampanii mailingowych;
-Koordynowanie procesu sprzedaży;
-Koordynowanie procesu po sprzedażowej obsługi klienta;
-Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników;
-Kontrolowanie i przygotowanie baz dla handlowców;
-Analizowanie i raportowanie bieżących wyników;
-Przygotowywanie prognoz sprzedaży;
-Prowadzenie kampanii mailingowych;
Doradca Klienta Biznesowego
-aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych ( telefoniczne oraz osobiste);
- Sprzedaż energii elektrycznej oraz gazu na terenie Polski;
- szeroko pojęta optymalizacja kosztów związanych z opłatami dystrybucyjnymi;
- dobór najlepszej firmy energetycznej dla danego klienta;
- negocjacja warunków cenowych w segmencie mały, średni i duży biznes;
- sporządzanie ramowych umów;
- realizacja zadań sprzedażowych;
- rozwiązywanie problemów klientów w jak najszybszym możliwym czasie;
- kontrola zgodności standardów obsługi klienta z procedurami wewnętrznymi;
- podnoszenie swojej wiedzy poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych;
- Sprzedaż energii elektrycznej oraz gazu na terenie Polski;
- szeroko pojęta optymalizacja kosztów związanych z opłatami dystrybucyjnymi;
- dobór najlepszej firmy energetycznej dla danego klienta;
- negocjacja warunków cenowych w segmencie mały, średni i duży biznes;
- sporządzanie ramowych umów;
- realizacja zadań sprzedażowych;
- rozwiązywanie problemów klientów w jak najszybszym możliwym czasie;
- kontrola zgodności standardów obsługi klienta z procedurami wewnętrznymi;
- podnoszenie swojej wiedzy poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych;
Konsultant obsługi klientów
-sprzedaż produktów, planowanie i wykonywanie planów sprzedażowych;
-prowadzenie rozmów w sposób odpowiadający wysokim oczekiwaniom klientów przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług;
-rozwiązywanie problemów klientów w jak najszybszym możliwym czasie;
-dążenie do jak najlepszej współpracy wewnątrz zespołu oraz z pracownikami innych działów;
-podnoszenie swojej wiedzy poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych ;
-kontrola zgodności standardów obsługi klienta z procedurami wewnętrznymi;
-posprzedażowa kontrola zgodności z warunkami produktu;
-analiza raportów pod względem ich poprawności;
-monitoring i miękka windykacja;
-prowadzenie rozmów w sposób odpowiadający wysokim oczekiwaniom klientów przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług;
-rozwiązywanie problemów klientów w jak najszybszym możliwym czasie;
-dążenie do jak najlepszej współpracy wewnątrz zespołu oraz z pracownikami innych działów;
-podnoszenie swojej wiedzy poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych ;
-kontrola zgodności standardów obsługi klienta z procedurami wewnętrznymi;
-posprzedażowa kontrola zgodności z warunkami produktu;
-analiza raportów pod względem ich poprawności;
-monitoring i miękka windykacja;
Specjalizacje
Sprzedaż
Energia
Zainteresowania
Informatyka;
Muzyka;
Żeglarstwo;
Fotografia;
Muzyka;
Żeglarstwo;
Fotografia;