Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Biznes
Strategia biznesowa
Informatyka
Bazy danych
E-commerce
Internet
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Manages
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie personelem
phpMyAdmin
Zarządzanie Sprzedażą
Przywództwo w zespole
Grupowanie
System Windows
Zarządzanie zespołem
Serwis i diagnostyka sprzętu informatycznego
Bazy danych SQL
Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
MySQL (poziom podstawowy)
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Export Key Account Manager
D-R-O
- pozyskiwanie nowych klientów kluczowych
- obsługa kluczowych klientów firmy na poziomie centralnym
- sprzedaż akcesorii z branży telekomunikacyjnej do klientów sieciowych
- prowadzenie prezentacji produktów na targach handlowych
- kreowanie materiałów reklamowych i koordynowanie działań agencji reklamowych
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
- obsługa kluczowych klientów firmy na poziomie centralnym
- sprzedaż akcesorii z branży telekomunikacyjnej do klientów sieciowych
- prowadzenie prezentacji produktów na targach handlowych
- kreowanie materiałów reklamowych i koordynowanie działań agencji reklamowych
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
Key Account Manager
Kiano
- pozyskiwanie nowych klientów kluczowych
- obsługa kluczowych klientów firmy na poziomie centralnym
- opracowywanie cotygodniowych aktualizacji sprzedażowych i raportowanie działań sprzedawców
- wykonywanie planów sprzedażowych dla każdego kanału sprzedaży
- zarządzanie, motywowanie i coaching podległego zespołu
- sprzedaż produktów B2B (Media-Saturn Holding Poland, Sferis etc.)
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
- obsługa kluczowych klientów firmy na poziomie centralnym
- opracowywanie cotygodniowych aktualizacji sprzedażowych i raportowanie działań sprzedawców
- wykonywanie planów sprzedażowych dla każdego kanału sprzedaży
- zarządzanie, motywowanie i coaching podległego zespołu
- sprzedaż produktów B2B (Media-Saturn Holding Poland, Sferis etc.)
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
Area Key Account Manager
Kiano
- opracowywanie cotygodniowych aktualizacji sprzedażowych i raportowanie działań sprzedawców
- wykonywanie planów sprzedażowych dla każdego kanału sprzedaży
- zarządzanie, motywowanie i coaching podległego zespołu
- prowadzenie prezentacji produktów na zamkniętych pokazach
- sprzedaż produktów B2B (Media-Saturn Holding Poland, etc.)
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
- wykonywanie planów sprzedażowych dla każdego kanału sprzedaży
- zarządzanie, motywowanie i coaching podległego zespołu
- prowadzenie prezentacji produktów na zamkniętych pokazach
- sprzedaż produktów B2B (Media-Saturn Holding Poland, etc.)
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
Account Manager
D-R-O
- pozyskiwanie nowych klientów kluczowych
- sprzedaż akcesorii z branży telekomunikacyjnej do klientów sieciowych
- prowadzenie prezentacji produktów na targach handlowych
- kreowanie materiałów reklamowych i koordynowanie działań agencji reklamowych
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
- sprzedaż akcesorii z branży telekomunikacyjnej do klientów sieciowych
- prowadzenie prezentacji produktów na targach handlowych
- kreowanie materiałów reklamowych i koordynowanie działań agencji reklamowych
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
Supervisor
- rozwój sprzedaży u klientów strategicznych firmy
- wykonywanie planów sprzedażowych dla każdego kanału sprzedaży
- zarządzanie, motywowanie i coaching podległego zespołu
- prowadzenie prezentacji produktów na zamkniętych pokazach
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
- wykonywanie planów sprzedażowych dla każdego kanału sprzedaży
- zarządzanie, motywowanie i coaching podległego zespołu
- prowadzenie prezentacji produktów na zamkniętych pokazach
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
Szkolenia i kursy
Techniki sprzedaży – przeprowadzone przez firmę HRtec,
Zasady coachingu – przeprowadzone przez firmę HRtec
Organizacja szkoleń – przeprowadzone przez firmę HRtec
Umiejętność komunikacji w grupie
Zasady coachingu – przeprowadzone przez firmę HRtec
Organizacja szkoleń – przeprowadzone przez firmę HRtec
Umiejętność komunikacji w grupie
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Aktywne żeglowanie śródlądowe, akwarystyka egzotyczna, tunning samochodów
Inne
- umiejętności przywódcze
- dobre umiejętności organizacyjne na moim stanowisku, gdzie byłem odpowiedzialny za organizację
wydarzeń promocyjnych
- umiejętność organizacji czasu pracy i pracy pod presją czasu
- umiejętność prawidłowego planowania targetów sprzedażowych
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność doradztwa dla klienta w wyborze najlepszego rozwiązania w oparciu o cechy i korzyści
produktu
- umiejętność asertywności w biznesie
- doświadczenie w prezentacji produktów na pokazach
- umiejętność przekazywania wiedzy
- umiejętność pozyskiwania współpracy
- dobre umiejętności organizacyjne na moim stanowisku, gdzie byłem odpowiedzialny za organizację
wydarzeń promocyjnych
- umiejętność organizacji czasu pracy i pracy pod presją czasu
- umiejętność prawidłowego planowania targetów sprzedażowych
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność doradztwa dla klienta w wyborze najlepszego rozwiązania w oparciu o cechy i korzyści
produktu
- umiejętność asertywności w biznesie
- doświadczenie w prezentacji produktów na pokazach
- umiejętność przekazywania wiedzy
- umiejętność pozyskiwania współpracy