Piotr Świercz

Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Biznes Strategia biznesowa Informatyka Bazy danych E-commerce Internet Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Manages Marketing Microsoft Office Negocjacje New Business Development Zarządzanie personelem phpMyAdmin Zarządzanie Sprzedażą Przywództwo w zespole Grupowanie System Windows Zarządzanie zespołem Serwis i diagnostyka sprzętu informatycznego Bazy danych SQL Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem MySQL (poziom podstawowy)

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Export Key Account Manager
D-R-O
- pozyskiwanie nowych klientów kluczowych
- obsługa kluczowych klientów firmy na poziomie centralnym
- sprzedaż akcesorii z branży telekomunikacyjnej do klientów sieciowych
- prowadzenie prezentacji produktów na targach handlowych
- kreowanie materiałów reklamowych i koordynowanie działań agencji reklamowych
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
Logo
Key Account Manager
Kiano
- pozyskiwanie nowych klientów kluczowych
- obsługa kluczowych klientów firmy na poziomie centralnym
- opracowywanie cotygodniowych aktualizacji sprzedażowych i raportowanie działań sprzedawców
- wykonywanie planów sprzedażowych dla każdego kanału sprzedaży
- zarządzanie, motywowanie i coaching podległego zespołu
- sprzedaż produktów B2B (Media-Saturn Holding Poland, Sferis etc.)
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
Logo
Area Key Account Manager
Kiano
- opracowywanie cotygodniowych aktualizacji sprzedażowych i raportowanie działań sprzedawców
- wykonywanie planów sprzedażowych dla każdego kanału sprzedaży
- zarządzanie, motywowanie i coaching podległego zespołu
- prowadzenie prezentacji produktów na zamkniętych pokazach
- sprzedaż produktów B2B (Media-Saturn Holding Poland, etc.)
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
Logo
Account Manager
D-R-O
- pozyskiwanie nowych klientów kluczowych
- sprzedaż akcesorii z branży telekomunikacyjnej do klientów sieciowych
- prowadzenie prezentacji produktów na targach handlowych
- kreowanie materiałów reklamowych i koordynowanie działań agencji reklamowych
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
Sony Poland
Supervisor
- rozwój sprzedaży u klientów strategicznych firmy
- wykonywanie planów sprzedażowych dla każdego kanału sprzedaży
- zarządzanie, motywowanie i coaching podległego zespołu
- prowadzenie prezentacji produktów na zamkniętych pokazach
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym
- odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie klienta
- tworzenie oraz organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych
Wojsko Polskie
Kapral Podchorąży
- funkcja kanclerza Głównego Magazynu Broni
- rozliczanie żołdu żołnierzy
- zarządzanie podległym zespołem ludzi
- realizowanie zadań przełożonych

Szkolenia i kursy

Techniki sprzedaży – przeprowadzone przez firmę HRtec,
Zasady coachingu – przeprowadzone przez firmę HRtec
Organizacja szkoleń – przeprowadzone przez firmę HRtec
Umiejętność komunikacji w grupie

Edukacja

Logo
Systemy zarządzania - informatyka techniczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie
Logo
Systemy zarządzania - informatyka techniczna, inżynierskie
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Aktywne żeglowanie śródlądowe, akwarystyka egzotyczna, tunning samochodów

Inne

- umiejętności przywódcze
- dobre umiejętności organizacyjne na moim stanowisku, gdzie byłem odpowiedzialny za organizację
wydarzeń promocyjnych
- umiejętność organizacji czasu pracy i pracy pod presją czasu
- umiejętność prawidłowego planowania targetów sprzedażowych
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność doradztwa dla klienta w wyborze najlepszego rozwiązania w oparciu o cechy i korzyści
produktu
- umiejętność asertywności w biznesie
- doświadczenie w prezentacji produktów na pokazach
- umiejętność przekazywania wiedzy
- umiejętność pozyskiwania współpracy