Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
- zarządzanie grupą klientów kluczowych
- realizacja strategii rozwoju marki
- tworzenie i wprowadzanie planów rozwoju biznesu dla poszczególnych klientów
- realizacja celów sprzedażowych i prognozowanie rozwoju biznesu w przyszłych okresach
- wprowadzanie nowych konceptów prezentacji marki w sprzedaży detalicznej
- zarządzanie zespołem sprzedażowym
- rozwój relacji biznesowych z kluczowymi klientami
- koordynacja działań marketingowo-sprzedażowych w zespołach między działowych
- regularne analizy sprzedaży hurtowej i detalicznej
- realizacja strategii rozwoju marki
- tworzenie i wprowadzanie planów rozwoju biznesu dla poszczególnych klientów
- realizacja celów sprzedażowych i prognozowanie rozwoju biznesu w przyszłych okresach
- wprowadzanie nowych konceptów prezentacji marki w sprzedaży detalicznej
- zarządzanie zespołem sprzedażowym
- rozwój relacji biznesowych z kluczowymi klientami
- koordynacja działań marketingowo-sprzedażowych w zespołach między działowych
- regularne analizy sprzedaży hurtowej i detalicznej
Key Account Executive
- opracowanie strategii krótko- i średniookresowych sprzedaży i pozycjonowania klientów na rynkach lokalnych/makrorynkach w poszczególnych kategoriach produktowych (w tym przygotowanie asortymentu produktowego i analizy finansowej dla poszczególnych jednostek detalicznych)
- realizacja założonych celów sprzedaży na poziomie klientów i kategorii produktowych
- analiza bieżącej sprzedaży detalicznej wraz ze wskaźnikami i reakcja na zmieniajacą się sytuację rynkową (monitoring i korekta product flow w oparciu o dane sprzedaży, analizy ilościowe i wskaźniki Key Performance Indicators)
- aktywna współpraca z działem Retail Development i Retail Marketing w zakresie merchandisingu i prezentacji produktowej na poziomie detalicznym
- przygotowanie i wdrażanie strategii sprzedaży i pozycjonowania marki w obrębie sieci sprzedaży poszczególnych detalistów
- realizacja założonych celów sprzedaży na poziomie klientów i kategorii produktowych
- analiza bieżącej sprzedaży detalicznej wraz ze wskaźnikami i reakcja na zmieniajacą się sytuację rynkową (monitoring i korekta product flow w oparciu o dane sprzedaży, analizy ilościowe i wskaźniki Key Performance Indicators)
- aktywna współpraca z działem Retail Development i Retail Marketing w zakresie merchandisingu i prezentacji produktowej na poziomie detalicznym
- przygotowanie i wdrażanie strategii sprzedaży i pozycjonowania marki w obrębie sieci sprzedaży poszczególnych detalistów
FTW & EQP Sales Representative
- sprzedaż produktów działu Buty, Sprzęt i Akcesoria sportowe do kluczowych klientów Nike Poland
- pozycjonowanie produktowe Nike na tle konkurencji dla kluczowych klientów
- aktywna współpraca z działem Retail Development i Retail Marketing w zakresie merchandisingu i prezentacji produktowej na poziomie detalicznym
- pozycjonowanie produktowe Nike na tle konkurencji dla kluczowych klientów
- aktywna współpraca z działem Retail Development i Retail Marketing w zakresie merchandisingu i prezentacji produktowej na poziomie detalicznym
EQP Sales Representative
- sprzedaż produktów działu Sprzęt i Akcesoria sportowe do kluczowych klientów Nike Poland
- pozycjonowanie produktowe Nike na tle konkurencji dla kluczowych klientów
- aktywna współpraca z działem Retail Development i Retail Marketing w zakresie merchandisingu i prezentacji produktowej na poziomie detalicznym
- pozycjonowanie produktowe Nike na tle konkurencji dla kluczowych klientów
- aktywna współpraca z działem Retail Development i Retail Marketing w zakresie merchandisingu i prezentacji produktowej na poziomie detalicznym
International Sales Manager
- planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla poszczególnych rynków narodowych
- obsługa i zdobywanie nowych klientów
- przygotowanie i udział w targach i imprezach handlowych (CeBIT, Invex, Intel ICC, Intel Integrator Forum, SBS Monte Carlo)
Osiągniecia: zdobycie i utrzymanie klientów na rynkach we Francji, Czechach, Danii, Austrii, na Węgrzech, Słowenii, Litwie, Łotwie i w Bośni
- obsługa i zdobywanie nowych klientów
- przygotowanie i udział w targach i imprezach handlowych (CeBIT, Invex, Intel ICC, Intel Integrator Forum, SBS Monte Carlo)
Osiągniecia: zdobycie i utrzymanie klientów na rynkach we Francji, Czechach, Danii, Austrii, na Węgrzech, Słowenii, Litwie, Łotwie i w Bośni
Praktykant w dziale mediowym
- kontrola jakości outdoorowej części kampanii wizerunkowej "Sydney 2000" przeprowadzonej dla Big Banku Gdańskiego
- poznanie specyfiki pracy działu mediowego w agencjii reklamowej
- poznanie specyfiki pracy działu mediowego w agencjii reklamowej
Szkolenia i kursy
- Szkolenie z umiejętności prezentacyjnych
- Zarządzanie czasem
- Analiza transakcyjna i unikanie gier międzyludzkich
- Zarządzanie projektami
- Analizy sprzedaży detalicznej
- Coaching & Mentoring
- Zarządzanie sytuacyjne
- Business English Third Level Certificate by LCCI
- Zarządzanie czasem
- Analiza transakcyjna i unikanie gier międzyludzkich
- Zarządzanie projektami
- Analizy sprzedaży detalicznej
- Coaching & Mentoring
- Zarządzanie sytuacyjne
- Business English Third Level Certificate by LCCI
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
joga, bieganie, trekking, podróże, narty
Inne
Sporządzony rozbudowany profil osobowy przez Insights Learning and Development Ltd., stan na 28 stycznia 2008 roku
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.