Piotr Saczarski
Kierownik Sekcji Testów i Jakości Rozwiązań
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
ITIL
Six Sigma methodology
Six Sigma (+Lean) Black Belt
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sekcji Operacyjnego Zarządzania Usługami
Zarządzania Poziomem Usług IT,
Budowanie i zarządzanie relacjami z biznesem,
Identyfikacja potrzeb biznesowych i przełożenia ich na wymagania dla usług IT,
Definiowanie opisu funkcjonalnego usług i parametrów ich świadczenia,
Udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych usług,
Mierzenie i raportowanie usług IT zgodnie ze zdefiniowanymi parametrami,
Doskonalenie mechanizmów i procesów zarządzania usługami,
Inicjowanie i wdrażanie innowacji prowadzących do poprawy jakości / percepcji usług
Budowanie i zarządzanie relacjami z biznesem,
Identyfikacja potrzeb biznesowych i przełożenia ich na wymagania dla usług IT,
Definiowanie opisu funkcjonalnego usług i parametrów ich świadczenia,
Udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych usług,
Mierzenie i raportowanie usług IT zgodnie ze zdefiniowanymi parametrami,
Doskonalenie mechanizmów i procesów zarządzania usługami,
Inicjowanie i wdrażanie innowacji prowadzących do poprawy jakości / percepcji usług
St. Operator Systemów IT
Monitorowanie i wsparcie (m.in. obsługa backupów, zgłoszeń serwisowych) dla systemów IT ( od fizycznego zasobu serwerowego do usługi). Monitorowanie 24x7 z wykorzystaniem narzędzi monitorujących jak HP OpenView Operations, Nagios oraz własnych skryptów napisanych w Shellu i PHP.
Szkolenia i kursy
Administracja serwerami Unix&NT,Telekomunikacja GSM/GPRS,Zarządzanie projektami, ITIL v2, ITIL v3, Six Sigma +Lean
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Programista Rails
IT - Rozwój oprogramowania
Programista PHP
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
Paintball, ASG, Piłka Nożna, FifaManager, Civilization, PHP/MySQL,
http://www.decimus.pl
http://www.decimus.pl
Inne
Doświadczenie w obszarze IT: 10 lat
Doświadczenie w Service Management: 2 lata
Certyfikaty:
-> Six Sigma + Lean Black Belt (PersCert TÜV Rheinland, License:350/13-0010-12, 23th January 2012 Berlin)
-> Six Sigma Green Belt (Deutsche Telekom, Jan`2011)
-> ITIL v3 Foundation (EXIN`2010)
-> ITIL V3 Intermediate Capability Stream: Service Offerings & Agreements (SOA) (EXIN`2011)
Doświadczenie w Service Management: 2 lata
Certyfikaty:
-> Six Sigma + Lean Black Belt (PersCert TÜV Rheinland, License:350/13-0010-12, 23th January 2012 Berlin)
-> Six Sigma Green Belt (Deutsche Telekom, Jan`2011)
-> ITIL v3 Foundation (EXIN`2010)
-> ITIL V3 Intermediate Capability Stream: Service Offerings & Agreements (SOA) (EXIN`2011)
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
ASG - AirSoft i MILITARIA
Grupa grupująca lud zainteresowany spędzaniem szybko i efektownie wolnego czasu.
eXperci.pl
Jesteś specjalistą w jakiejś dziedzinie, chcesz podzielić się wiedzą, doświadczeniem, pogladami,sądami, ocenami to www.experci.pl jest idealnym miejscem dla Ciebie.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA