Umiejętności
kreatywność
Punktualność
Odporność na stres
odpowiedzialność
praca w zespole
Umiejętności zarządzania
Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz podejmowania decyzji
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. reklamacji
- Szkolenie nowych pracowników zespołu
- Rozpatrywanie reklamacji klientów
- Ścisła współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
- Usprawnienie współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi oraz jednostkami współpracującymi z Bankiem
- Rozpatrywanie reklamacji klientów dotyczących produktów inwestycyjnych
- Rozpatrywanie reklamacji klientów
- Ścisła współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
- Usprawnienie współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi oraz jednostkami współpracującymi z Bankiem
- Rozpatrywanie reklamacji klientów dotyczących produktów inwestycyjnych
Szkolenia i kursy
AML (2012)
obsługa reklamacji (2014)
obsługa reklamacji (2014)
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Sprzedaż
Energia
Zainteresowania
Sport - piłka nożna
Motoryzacja
Literatura historyczna
Motoryzacja
Literatura historyczna
Inne
Znajomość aplikacji bankowych (DEF 3000, RExS ) oraz systemów CRM
dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy