Umiejętności
Odporność na stres, kreatywność, praca w grupie, dobra organizacja miejsca i czasu pracy,
Języki
polski
ojczysty
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionalny
Sieciowe Sklepy (załóż profil)
- Opracowywanie strategii biznesowych firmy
- Odpowiedzialność za rachunek zysków i strat, kontrola jego realizacji, analiza odchyleń
- Prowadzenie negocjacji z firmami zewnętrznymi
- Otwieranie nowych sklepów
- Wspieranie Kierowników Regionalnych w uzyskiwaniu planowanych wyników
- Rozwój kadry kierowniczej
- Odpowiedzialność za rachunek zysków i strat, kontrola jego realizacji, analiza odchyleń
- Prowadzenie negocjacji z firmami zewnętrznymi
- Otwieranie nowych sklepów
- Wspieranie Kierowników Regionalnych w uzyskiwaniu planowanych wyników
- Rozwój kadry kierowniczej
Kierownik Rejonu Sprzedaży
Zakres obowiązków
-Zarządzanie sprzedażą
-Zarządzanie personelem
-Zarządzanie wskaźnikami
-Przestrzeganie regulacji prawnych oraz przepisów wewnętrznych obowiązujących w przedsiębiorstwie
Zarządzanie sprzedażą
-Wspieranie Kierownika Sklepu w zamawianiu towaru przy uwzględnieniu rzeczywistego zapotrzebowania oraz zaplanowanej wydajności. Kontrola zamówień na podstawie stanów towaru w celu uniknięcia powstawania nadmiernych zapasów i braków artykułu. Regularna kontrola jakości daty przydatności do spożycia całego asortymentu przy zachowaniu ustalonych okresów przydatności do spożycia.
-Regularne wizyty we wszystkich sklepach w rejonie oraz kontrola wykonywania zadań na Sali sprzedaży, w magazynie sklepowym oraz w biurze przez Kierownika Sklepów i ich Zastępców.
-Praca nad ich optymalizacją i popraw procesów pracy przy zastosowaniu zasady prostoty i rentowności.
-Zapewnienie jednolitego wyglądu sklepu zgodnie z wytycznymi oraz planem ustawienia artykułów. Zapewnienie ustalonego ustawienia artykułów spożywczych i artykułów Non Food oferowanych w czasie akcji promocyjnych.
Zarządzanie personelem
-Zatrudnianie, przenoszenie na inne stanowisko oraz zwalnianie pracowników sklepów.
-Wdrażanie do pracy oraz organizacja szkoleń dla pracowników.
-Podnoszenie kwalifikacji Kierowników Sklepów poprzez szkolenie i delegowanie zadań.
-Omawianie na bieżąco wyników pracy podległych pracownik ów oraz przynajmniej raz w roku przeprowadzenia oceny pracowników.
-Przeprowadzanie regularnych spotkań z podległymi Kierownikami Sklepów.
-Kontrola list obecności w celu właściwego obliczania wynagrodzeń pracowników.
Zarządzanie wskaźnikami
-Planowanie obrotów, kontrola i zarządzanie wydajnością i kosztami personalnymi przez zapewnienie właściwej obsady sklepów zgodnie z zapotrzebowaniem oraz stałe dopasowywanie godzin pracy do i ilości pracy.
-Bieżąca kontrola wskaźników - jest powinno być.
-Stosowanie adekwatnych środków do osiągnięcia ustalonego celu.
-Prowadzenie rozmów personalnych i rozmów kosztowych z Kierownikami Sklepów.
-Praca zgodnie z zasadą prostoty i rentowności.
-Wdrażanie środków zabezpieczania inwentaryzacji. Kontrola wyników i przeprowadzanie inwentaryzacji.
Przepis prawa , normy i wewnętrzne przepisy obowiązujące w przedsiębiorstwie
-Przestrzeganie i nadzór nad wdrażaniem i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, regulacji wewnętrznych ustalonych w firmie i norm społecznych a w szczególności:
Dotyczących sprzedaży i reklamy alkoholu oraz wyrobów i rekwizytów tytoniowych.
Podatku akcyzowego oraz sprzedaży i zarządzania wyrobami akcyzowymi.
W zakresie prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
Dotyczących obrotu środkami spożywczymi.
-Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem Filozofii firmy, zasad zachowania i zarządzania obowiązujących w przedsiębiorstwie, w tym zasady ochrony danych osobowych oraz zasad kontroli wydajności i postępowania w miejscu pracy.
-Kierownik Rejonu Sprzedaży jako osoba należąca do kierownictwa firmy, przejmuję role osoby zarządzającej przedsiębiorstwem- przedsiębiorcy, w obszarze swoich kompetencji i w związku z tym jest zobowiązana do podejmowania wszelkich działań mających na celu prawidłowe i zgodne z prawem funkcjonowanie podległych sklepów.
-Zarządzanie sprzedażą
-Zarządzanie personelem
-Zarządzanie wskaźnikami
-Przestrzeganie regulacji prawnych oraz przepisów wewnętrznych obowiązujących w przedsiębiorstwie
Zarządzanie sprzedażą
-Wspieranie Kierownika Sklepu w zamawianiu towaru przy uwzględnieniu rzeczywistego zapotrzebowania oraz zaplanowanej wydajności. Kontrola zamówień na podstawie stanów towaru w celu uniknięcia powstawania nadmiernych zapasów i braków artykułu. Regularna kontrola jakości daty przydatności do spożycia całego asortymentu przy zachowaniu ustalonych okresów przydatności do spożycia.
-Regularne wizyty we wszystkich sklepach w rejonie oraz kontrola wykonywania zadań na Sali sprzedaży, w magazynie sklepowym oraz w biurze przez Kierownika Sklepów i ich Zastępców.
-Praca nad ich optymalizacją i popraw procesów pracy przy zastosowaniu zasady prostoty i rentowności.
-Zapewnienie jednolitego wyglądu sklepu zgodnie z wytycznymi oraz planem ustawienia artykułów. Zapewnienie ustalonego ustawienia artykułów spożywczych i artykułów Non Food oferowanych w czasie akcji promocyjnych.
Zarządzanie personelem
-Zatrudnianie, przenoszenie na inne stanowisko oraz zwalnianie pracowników sklepów.
-Wdrażanie do pracy oraz organizacja szkoleń dla pracowników.
-Podnoszenie kwalifikacji Kierowników Sklepów poprzez szkolenie i delegowanie zadań.
-Omawianie na bieżąco wyników pracy podległych pracownik ów oraz przynajmniej raz w roku przeprowadzenia oceny pracowników.
-Przeprowadzanie regularnych spotkań z podległymi Kierownikami Sklepów.
-Kontrola list obecności w celu właściwego obliczania wynagrodzeń pracowników.
Zarządzanie wskaźnikami
-Planowanie obrotów, kontrola i zarządzanie wydajnością i kosztami personalnymi przez zapewnienie właściwej obsady sklepów zgodnie z zapotrzebowaniem oraz stałe dopasowywanie godzin pracy do i ilości pracy.
-Bieżąca kontrola wskaźników - jest powinno być.
-Stosowanie adekwatnych środków do osiągnięcia ustalonego celu.
-Prowadzenie rozmów personalnych i rozmów kosztowych z Kierownikami Sklepów.
-Praca zgodnie z zasadą prostoty i rentowności.
-Wdrażanie środków zabezpieczania inwentaryzacji. Kontrola wyników i przeprowadzanie inwentaryzacji.
Przepis prawa , normy i wewnętrzne przepisy obowiązujące w przedsiębiorstwie
-Przestrzeganie i nadzór nad wdrażaniem i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, regulacji wewnętrznych ustalonych w firmie i norm społecznych a w szczególności:
Dotyczących sprzedaży i reklamy alkoholu oraz wyrobów i rekwizytów tytoniowych.
Podatku akcyzowego oraz sprzedaży i zarządzania wyrobami akcyzowymi.
W zakresie prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
Dotyczących obrotu środkami spożywczymi.
-Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem Filozofii firmy, zasad zachowania i zarządzania obowiązujących w przedsiębiorstwie, w tym zasady ochrony danych osobowych oraz zasad kontroli wydajności i postępowania w miejscu pracy.
-Kierownik Rejonu Sprzedaży jako osoba należąca do kierownictwa firmy, przejmuję role osoby zarządzającej przedsiębiorstwem- przedsiębiorcy, w obszarze swoich kompetencji i w związku z tym jest zobowiązana do podejmowania wszelkich działań mających na celu prawidłowe i zgodne z prawem funkcjonowanie podległych sklepów.
Kierownik Restauracji
- zarządzanie sprzedażą i Cash Flow restauracji, sporządzanie planów sprzedażowych i analiz działań konkurencji, raportowanie do kierownika regionalnego
- zarządzanie rentownością restauracji poprzez kontrolę kosztów operacyjnych
- aktywne pozyskiwanie klientów przez lokalny marketing i nawiązywanie współpracy
z lokalnymi partnerami (negocjowanie warunków współpracy), zarządzanie całym procesem, tworzenie planów opłacalności inwestycji
- zarządzanie grupą ponad 40- tu pracowników
- zapewnienie 100% satysfakcji klientów restauracji
- zarządzanie rentownością restauracji poprzez kontrolę kosztów operacyjnych
- aktywne pozyskiwanie klientów przez lokalny marketing i nawiązywanie współpracy
z lokalnymi partnerami (negocjowanie warunków współpracy), zarządzanie całym procesem, tworzenie planów opłacalności inwestycji
- zarządzanie grupą ponad 40- tu pracowników
- zapewnienie 100% satysfakcji klientów restauracji
Szkolenia i kursy
odbyte szkolenia
– rozmowa coachingowa
– budowanie zespołu
– rekrutacja i selekcja
– zarządzanie sobą w czasie
– rozmowa oceniająca
– motywowanie i ocena pracowników
– delegowanie zadań
– efektywna komunikacja z pracownikami
– prawo pracy
– akademia uprzejmości
– psychologia zarządzania zespołem
– rozmowa coachingowa
– budowanie zespołu
– rekrutacja i selekcja
– zarządzanie sobą w czasie
– rozmowa oceniająca
– motywowanie i ocena pracowników
– delegowanie zadań
– efektywna komunikacja z pracownikami
– prawo pracy
– akademia uprzejmości
– psychologia zarządzania zespołem
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
- piłka nożna
- jazda na rowerze
- jazda na rowerze