Umiejętności
Civil Engineering
Nadzór
Controlling
wykonawstwo
MS Office, MS Project, Autocad, RM-Win
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Inspektor Nadzoru Robót Mostowych
ZBM S.A.
Bezpośredni nadzór mostowy nad realizacją obiektów:
+ KP-58,8 - kładka dla pieszych, nad drogą S7.
+ PZSp-59,4 - wiadukt drogowy, w ciągu drogi S7, będący przejściem dolnym dla zwierząt średnich wraz z ciekiem.
+ WD-60,3 - wiadukt drogowy, nad drogą S7, w ciągu drogi gminnej nr 300161W.
+ MS/PZDdp-61,7 - most drogowy nad rz. Raciążnicą, w ciągu drogi S7, będący przejściem dolnym dla dużych i średnich zwierząt oraz małych ssaków i płazów. Powstał w miejscu istniejącego obiektu przeznaczonego do rozbiórki.
+ MS/PZDdp-61,7a - most drogowy nad rzeką Raciążnicą, w ciągu drogi Dg nr 2, będący przejściem dolnym dla dużych i średnich zwierząt oraz małych ssaków i płazów.
+ MS/PZSp-61,7b - most drogowy nad rzeką Raciążnicą, w ciągu drogi gminnej 300167W (Dz2), będący przejściem dolnym dla średnich zwierząt oraz małych ssaków i płazów. Powstał w miejscu istniejącego obiektu przeznaczonego do rozbiórki.
+ WS-62,0 - wiadukt drogowy, w ciągu drogi S7, nad drogą powiatową nr 3028W oraz ciągiem pieszo-rowerowym.
+ WD-63,8 - wiadukt drogowy leżący nad drogą S7, dla drogi gminnej nr 300158W.
+ PZSp-64,9 - wiadukt drogowy, w ciągu drogi S7, będący przejściem dolnym dla zwierząt średnich i małych ssaków.
+ WD-65,2 - wiadukt drogowy, nad droga S7 i drogą zbiorczą DZ4, dla drogi powiatowej nr 3034W i 3037W.
+ WD-66,9 - wiadukt drogowy, nad droga S7, dla drogi gminnej.
+ PZSp-68,0 - wiadukt drogowy, w ciągu drogi S7, będący przejściem dolnym dla zwierząt średnich wraz z ciekiem.
+ WD-68,6 - wiadukt drogowy, nad drogą S7 i drogami bocznymi, dla drogi gminnej.
+ WD-69,8 - wiadukt drogowy, nad droga S7, łączący ronda po wschodniej i zachodniej stronie trasy S7.
+ 16 szt. przepustów dla zwierząt, w tym 10szt. typu ViaCon i 6szt. na bazie prefabrykatów żelbetowych, zarówno w ciągu głównym drogi ekspresowej S7 jak i dróg zbiorczych.
w ramach realizacji Kontraktu pt.:
"Budowa drogi S7 Olsztynek (S51)–Płońsk (S10) odc. Pieńki–Płońsk"
+ KP-58,8 - kładka dla pieszych, nad drogą S7.
+ PZSp-59,4 - wiadukt drogowy, w ciągu drogi S7, będący przejściem dolnym dla zwierząt średnich wraz z ciekiem.
+ WD-60,3 - wiadukt drogowy, nad drogą S7, w ciągu drogi gminnej nr 300161W.
+ MS/PZDdp-61,7 - most drogowy nad rz. Raciążnicą, w ciągu drogi S7, będący przejściem dolnym dla dużych i średnich zwierząt oraz małych ssaków i płazów. Powstał w miejscu istniejącego obiektu przeznaczonego do rozbiórki.
+ MS/PZDdp-61,7a - most drogowy nad rzeką Raciążnicą, w ciągu drogi Dg nr 2, będący przejściem dolnym dla dużych i średnich zwierząt oraz małych ssaków i płazów.
+ MS/PZSp-61,7b - most drogowy nad rzeką Raciążnicą, w ciągu drogi gminnej 300167W (Dz2), będący przejściem dolnym dla średnich zwierząt oraz małych ssaków i płazów. Powstał w miejscu istniejącego obiektu przeznaczonego do rozbiórki.
+ WS-62,0 - wiadukt drogowy, w ciągu drogi S7, nad drogą powiatową nr 3028W oraz ciągiem pieszo-rowerowym.
+ WD-63,8 - wiadukt drogowy leżący nad drogą S7, dla drogi gminnej nr 300158W.
+ PZSp-64,9 - wiadukt drogowy, w ciągu drogi S7, będący przejściem dolnym dla zwierząt średnich i małych ssaków.
+ WD-65,2 - wiadukt drogowy, nad droga S7 i drogą zbiorczą DZ4, dla drogi powiatowej nr 3034W i 3037W.
+ WD-66,9 - wiadukt drogowy, nad droga S7, dla drogi gminnej.
+ PZSp-68,0 - wiadukt drogowy, w ciągu drogi S7, będący przejściem dolnym dla zwierząt średnich wraz z ciekiem.
+ WD-68,6 - wiadukt drogowy, nad drogą S7 i drogami bocznymi, dla drogi gminnej.
+ WD-69,8 - wiadukt drogowy, nad droga S7, łączący ronda po wschodniej i zachodniej stronie trasy S7.
+ 16 szt. przepustów dla zwierząt, w tym 10szt. typu ViaCon i 6szt. na bazie prefabrykatów żelbetowych, zarówno w ciągu głównym drogi ekspresowej S7 jak i dróg zbiorczych.
w ramach realizacji Kontraktu pt.:
"Budowa drogi S7 Olsztynek (S51)–Płońsk (S10) odc. Pieńki–Płońsk"
Inspektor Nadzoru Robót Mostowych
a) Nadzór mostowy nad budową obiektu PZ-153A nad DK1 i A1 (km 156+480,00).
b) Przeglądy gwarancyjne obiektów autostradowych w ramach "Zarządzania kontraktem: budowa Autostrady A1 Toruń-Stryków:
1. odcinek Kotliska (bez węzła)-Piątek (bez węzła) odcinek 2 (sekcja 2) od km 261+000 do km 270+000;
2. odcinek od węzła Kowal do węzła Sójki od km 215+850 do km 245+800;
3. odcinek węzeł Piątek (z węzłem) - węzeł Stryków (bez węzła) odc. 2 (sekcja 3) od km 270+000 do 273+400 oraz odcinek 3 od km 273+400 do km 291+000"
b) Przeglądy gwarancyjne obiektów autostradowych w ramach "Zarządzania kontraktem: budowa Autostrady A1 Toruń-Stryków:
1. odcinek Kotliska (bez węzła)-Piątek (bez węzła) odcinek 2 (sekcja 2) od km 261+000 do km 270+000;
2. odcinek od węzła Kowal do węzła Sójki od km 215+850 do km 245+800;
3. odcinek węzeł Piątek (z węzłem) - węzeł Stryków (bez węzła) odc. 2 (sekcja 3) od km 270+000 do 273+400 oraz odcinek 3 od km 273+400 do km 291+000"
Inspektor Nadzoru Robót Mostowych
Bezpośredni nadzór mostowy nad realizacją obiektów:
+ WS-1 - w ciągu DK-16,
+ WD-2 - Wiadukt drogowy nad DK-16,
+ MS-3 - Most w ciągu DK-16 - na dzień budowy, największy most typu extradosed w Europie! (przęsła o rozpiętości 137,5-206-206-137,5m),
+ WD-4 - Wiadukt drogowy nad DK-16,
+ PE-5 - Przejście ekologiczne pod DK-16,
+ PE-6 - Przejścia ekologiczne pod DK-16,
+ WD-7 L i P Wiadukt Drogowy w ciągu S-8,
+ WD-8.1-4 - Wiadukt drogowy w ciągu DK-16,
+ WD-9 L i P - Wiadukt w ciągu DK-16 nad drogą S-8,
+ WD-10 - Przejście ekologiczne pod DK-16 - na dzień budowy, największy obiekt typu UltraCor Viacon'u na Świecie! (o rozpiętości 27,5m),
+ M-3 - Mur oporowy wzdłuż drogi S-8,
w ramach realizacji Kontraktu pt.:
"Budowa drogi ekspresowej S7 na odc. Miłomłyn – Olsztynek, pododcinek Ostróda Północ – Ostróda Południe w ciągu drogi S7 wraz z budową obwodnicy Ostródy w ciągu drogi krajowej nr 16 (pododcinek B)"
+ WS-1 - w ciągu DK-16,
+ WD-2 - Wiadukt drogowy nad DK-16,
+ MS-3 - Most w ciągu DK-16 - na dzień budowy, największy most typu extradosed w Europie! (przęsła o rozpiętości 137,5-206-206-137,5m),
+ WD-4 - Wiadukt drogowy nad DK-16,
+ PE-5 - Przejście ekologiczne pod DK-16,
+ PE-6 - Przejścia ekologiczne pod DK-16,
+ WD-7 L i P Wiadukt Drogowy w ciągu S-8,
+ WD-8.1-4 - Wiadukt drogowy w ciągu DK-16,
+ WD-9 L i P - Wiadukt w ciągu DK-16 nad drogą S-8,
+ WD-10 - Przejście ekologiczne pod DK-16 - na dzień budowy, największy obiekt typu UltraCor Viacon'u na Świecie! (o rozpiętości 27,5m),
+ M-3 - Mur oporowy wzdłuż drogi S-8,
w ramach realizacji Kontraktu pt.:
"Budowa drogi ekspresowej S7 na odc. Miłomłyn – Olsztynek, pododcinek Ostróda Północ – Ostróda Południe w ciągu drogi S7 wraz z budową obwodnicy Ostródy w ciągu drogi krajowej nr 16 (pododcinek B)"
Inspektor Nadzoru Robót Mostowych
Bezpośredni nadzór mostowy nad realizacją obiektów:
+ DPD 2.1 L i P - Przejście dla średnich zwierząt w ciągu S-7,
+ MS-2 L i P - Most nad Kanałem Elbląskim w ciągu S-7,
+ DPD 2.1 L i P - Przejście dla średnich zwierząt w ciągu S-7,
+ WS-3 L i P - Obiekt w ciągu S-7, nad lokalną drogą asfaltową,
+ WS-4 L i P - Wiadukt drogowy w ciągu S-7,
+ DPG-5 - Przejście dla zwierząt (ekodukt) nad drogą S-7 oraz drogami równoległymi,
+ WS-6 - Estakada w ciągu drogi ekspresowej S-7 i dróg dojazdowych DD-7 i DD-9,
nad łącznikiem dróg dojazdowych,
+ MS-7 - Most drogowy w ciągu S-7, nad kanałem łączącym jezioro Drwęckie i Piławki,
drogami dojazdowymi DD-7 i DD-9
+ MD-7.1 - Most drogowy w ciągu DZ-8/A, nad kanałem jeziora Piławki,
+ DD9/A - Ściana oporowa z gruntu zbrojonego,
+ WS-8 - Most drogowy w ciągu S-7, nad przejazdem gospodarczym,
+ PE1-PE16 - Przejścia ekologiczne (dolne) dla małych zwierząt oraz płazów i gadów.
+ Przepusty.
w ramach realizacji Kontraktu pt.:
„Budowa drogi ekspresowej S7 Elbląg (S22) – Olsztynek (S51)
na odcinku Miłomłyn – Olsztynek, pododcinek Miłomłyn – Ostróda Północ (pododcinek A)"
+ DPD 2.1 L i P - Przejście dla średnich zwierząt w ciągu S-7,
+ MS-2 L i P - Most nad Kanałem Elbląskim w ciągu S-7,
+ DPD 2.1 L i P - Przejście dla średnich zwierząt w ciągu S-7,
+ WS-3 L i P - Obiekt w ciągu S-7, nad lokalną drogą asfaltową,
+ WS-4 L i P - Wiadukt drogowy w ciągu S-7,
+ DPG-5 - Przejście dla zwierząt (ekodukt) nad drogą S-7 oraz drogami równoległymi,
+ WS-6 - Estakada w ciągu drogi ekspresowej S-7 i dróg dojazdowych DD-7 i DD-9,
nad łącznikiem dróg dojazdowych,
+ MS-7 - Most drogowy w ciągu S-7, nad kanałem łączącym jezioro Drwęckie i Piławki,
drogami dojazdowymi DD-7 i DD-9
+ MD-7.1 - Most drogowy w ciągu DZ-8/A, nad kanałem jeziora Piławki,
+ DD9/A - Ściana oporowa z gruntu zbrojonego,
+ WS-8 - Most drogowy w ciągu S-7, nad przejazdem gospodarczym,
+ PE1-PE16 - Przejścia ekologiczne (dolne) dla małych zwierząt oraz płazów i gadów.
+ Przepusty.
w ramach realizacji Kontraktu pt.:
„Budowa drogi ekspresowej S7 Elbląg (S22) – Olsztynek (S51)
na odcinku Miłomłyn – Olsztynek, pododcinek Miłomłyn – Ostróda Północ (pododcinek A)"
Inspektor Nadzoru Robót Mostowych
Nadzór mostowy nad realizacją obiektów:
- Trakt Nadwiślański:
27T - Wiadukt środkowo-północny,
28T - Wiadukt środkowo- południowy,
29T - Wiadukt północny,
30T - Wiadukt południowy,
- Węzeł Modlińska:
32T - Tunel drogowy,
- Węzeł Wisłostrada:
49T - Estakada, wjazd pn.-zach.,
50T - Estakada, wjazd pd.-zach.(nad Wisłostradą).
W ramach realizacji zadania pt.:
„Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska – Marki
(ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska – Węzeł Modlińska”.
- Trakt Nadwiślański:
27T - Wiadukt środkowo-północny,
28T - Wiadukt środkowo- południowy,
29T - Wiadukt północny,
30T - Wiadukt południowy,
- Węzeł Modlińska:
32T - Tunel drogowy,
- Węzeł Wisłostrada:
49T - Estakada, wjazd pn.-zach.,
50T - Estakada, wjazd pd.-zach.(nad Wisłostradą).
W ramach realizacji zadania pt.:
„Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska – Marki
(ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska – Węzeł Modlińska”.
Kierownik Robót Mostowych
Realizacja obiektów w ramach zadania "Nowy przebieg drogi krajowej nr 1 z mostem drogowym przez Wisłę w Toruniu", w ramach przebudowy "węzła Lubicka":
X.2010 – V.2012 w ciągu wschód-zachód: Budowa Estakady Żółkiewskiego EŻ-1 (ustrój zespolony, podwieszony na 2-óch pylonach realizowanych w technologi deskowania przestawnego, dł.obiektu 296m), Burowa Murów oporowych MŻ-1 (111m), MŻ-2 (103m) - ustroje żelbetowe, przekrój ramowy.
I.2012 - V.2012 w ciągu północ-południe: Budowa obiektów tunelowych MT-1, T-1, MT-2, T-2, MT-3 ustroje żelbetowe wykonywane w wykopie zabezpieczonym ściankami szczelnymi.
X.2010 – V.2012 w ciągu wschód-zachód: Budowa Estakady Żółkiewskiego EŻ-1 (ustrój zespolony, podwieszony na 2-óch pylonach realizowanych w technologi deskowania przestawnego, dł.obiektu 296m), Burowa Murów oporowych MŻ-1 (111m), MŻ-2 (103m) - ustroje żelbetowe, przekrój ramowy.
I.2012 - V.2012 w ciągu północ-południe: Budowa obiektów tunelowych MT-1, T-1, MT-2, T-2, MT-3 ustroje żelbetowe wykonywane w wykopie zabezpieczonym ściankami szczelnymi.
Asysten projektanta / Inżynier budowy / Kierownik Robót Mostowych
- prowadzenie robót mostowych zgodnie z projektem, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami
- rozliczanie i kontrola podwykonawców
- przekazywanie uzgodnień technicznych wykonawcom i podwykonawcom
- prowadzenie dystrybucji dokumentacji
- zarządzanie oraz kontrola deskowań i rusztowań
- sporządzanie harmonogramów
Realizowane obiekty:
IV.2009 – IX.2010 Budowa Mostu MA145 przez rz. Wisłę w ciągu Autostrady A1 pod Toruniem (ustrój żelbetowy, sprężony, dł. 957,40m, o przekroju skrzynkowym realizowany w technologi nasuwania podłużnego i nawisowej)
I.2009 – III.2009 Siedziba Główna oddziału Mostowego – PPRM w Płocku
stanowisko: asystent projektanta w dziale technicznym
I.2008 – XII.2008 Budowa Wiaduktu Ekologicznego WE18 (żelbetowy ustrój ramowy) oraz Kładki dla Pieszych KP11 (stalowa konstrukcja zespolona) w ramach „Rozbudowy Drogi Krajowej nr 8 na odcinku Radzymin-Wyszków”
III.2006 – XI.2007 Budowa Estakady E-5 (ustrój żelbetowy, sprężony, dł. 2x456m, o przekroju skrzynkowym realizowany w technologi nasuwania podłużnego) i Mostu M-6 (ustrój żelbetowy, sprężony (extradosed), dł. 200m, układ 3-dźwigarowy ze stalowymi poprzecznicami i płytą zespoloną, podwieszony do pylonów, realizowany w technologi nasuwania podłużnego) w ciągu nowego przebiegu Drogi Krajowej nr 25 w obrębie powiatu grodzkiego miasta Konina
- rozliczanie i kontrola podwykonawców
- przekazywanie uzgodnień technicznych wykonawcom i podwykonawcom
- prowadzenie dystrybucji dokumentacji
- zarządzanie oraz kontrola deskowań i rusztowań
- sporządzanie harmonogramów
Realizowane obiekty:
IV.2009 – IX.2010 Budowa Mostu MA145 przez rz. Wisłę w ciągu Autostrady A1 pod Toruniem (ustrój żelbetowy, sprężony, dł. 957,40m, o przekroju skrzynkowym realizowany w technologi nasuwania podłużnego i nawisowej)
I.2009 – III.2009 Siedziba Główna oddziału Mostowego – PPRM w Płocku
stanowisko: asystent projektanta w dziale technicznym
I.2008 – XII.2008 Budowa Wiaduktu Ekologicznego WE18 (żelbetowy ustrój ramowy) oraz Kładki dla Pieszych KP11 (stalowa konstrukcja zespolona) w ramach „Rozbudowy Drogi Krajowej nr 8 na odcinku Radzymin-Wyszków”
III.2006 – XI.2007 Budowa Estakady E-5 (ustrój żelbetowy, sprężony, dł. 2x456m, o przekroju skrzynkowym realizowany w technologi nasuwania podłużnego) i Mostu M-6 (ustrój żelbetowy, sprężony (extradosed), dł. 200m, układ 3-dźwigarowy ze stalowymi poprzecznicami i płytą zespoloną, podwieszony do pylonów, realizowany w technologi nasuwania podłużnego) w ciągu nowego przebiegu Drogi Krajowej nr 25 w obrębie powiatu grodzkiego miasta Konina
Szkolenia i kursy
VI.2013 Szkolenie pt. Asertywność w ramach projektu „Rozwoju kompetencji społecznych w MŚP” organizowane przez FPL Sp. z o.o. w ramach EFS
XII.2012 Szkolenie pt. „Odpowiedzialność prawna uczestników procesu budowlanego” organizowane przez MOIIB w Płocku
XI.2012 Szkolenie pt. „Prawo budowlane – aktualny stan prawny” organizowane przez MOIIB w Płocku
V.2009 Szkolenie firmy ULMA Construcction Polska S.A. w zakresie „Prawidłowego i bezpiecznego montażu deskowań firmy ULMA”
XII.2008 UPRAWNIENIA BUDOWLANE do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej
VI.2007 Szkolenie pod tytułem „Warunki kontraktowe FIDIC” organizowane przez SIDIR, Polską Krajową Organizację FIDIC w Warszawie
V.2007 Szkolenie-seminarium „Racjonalne budownictwo w technice PERI” organizowane przez Centrum Szkolenia i Doradztwa Technologicznego PERI Polska w Płochocinie k/Warszawy
XII.2012 Szkolenie pt. „Odpowiedzialność prawna uczestników procesu budowlanego” organizowane przez MOIIB w Płocku
XI.2012 Szkolenie pt. „Prawo budowlane – aktualny stan prawny” organizowane przez MOIIB w Płocku
V.2009 Szkolenie firmy ULMA Construcction Polska S.A. w zakresie „Prawidłowego i bezpiecznego montażu deskowań firmy ULMA”
XII.2008 UPRAWNIENIA BUDOWLANE do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej
VI.2007 Szkolenie pod tytułem „Warunki kontraktowe FIDIC” organizowane przez SIDIR, Polską Krajową Organizację FIDIC w Warszawie
V.2007 Szkolenie-seminarium „Racjonalne budownictwo w technice PERI” organizowane przez Centrum Szkolenia i Doradztwa Technologicznego PERI Polska w Płochocinie k/Warszawy
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Infrastrukturalne
Zainteresowania
tai chi chuan, finanse, coaching, zdrowe odżywianie, snowboarding, kitesurfing, muzyka współczesna, design i… mój wspaniały syn
Organizacje
Mazowiecka Okręgowa Izba Inżynieró Budownictwa od 2009r.
ZMRP oddział Wielkopolski od 2004r.
ZMRP oddział Wielkopolski od 2004r.
Grupy
Controlling
grupa poswiecona tematyce controllingu biznesowego, finansowego. Mozna dowiedzec sie o nowych trendach w controllingu, wymieniac doswiadczenia. Serdecznie zapraszam!
Innowacyjne Budownictwo
Nowe technologie w budownictwie, innowacyjne rozwiązania, nowatorskie pomysły, świeże spojrzenie na branżę, najnowsze trendy, kreatywni ludzie, bieżące wydarzenia godne uwagi.
kultura dalekiego wschodu
Grupa dla wszystkich którzy interesują się kulturą dalekiego wschodu... :)
Praca w branży budowlanej
Inżynierowie, przedstawiciele handlowi oraz inne stanowiska w branży budowlanej - wszelkie informacje związane z pracą
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Zasady Tai Chi
Grupa dla osób interesujących się zasadami Tai Chi i różnymi możliwościami ich zastosowań.