Wypowiedzi
-
Poprawa skoczności - nagrania wideo, dziennik treningowy, ciekawostki, analizy i wiele innych.
http://www.facebook.com/JakSkakac
Zapraszam -
Czy chciałbyś, aby Twoje logo (jakiekolwiek) było projektowane przez indywidualnego projektanta, który nawet nie wie jak duże znaczenie ma owy symbol?
Zapraszam
http://wizeruneksportowca.pl/?p=1454 -
O sporcie, a raczej o całokształcie właściwych zachowań sportowca podczas działań marketingowych, na zawodach i treningach oraz prywatnie.
Zapraszam i pozdrawiam:)
http://www.wizeruneksportowca.pl -
[sport, koszykówka, nba]
WizerunekSportowca.pl -
Zapraszam na >> www.JakSkakac.pl <<
do pobrania DARMOWY PORADNIK "TOP 10 ĆWICZEŃ POPRAWIAJĄCYCH WYBICIE"
Zapraszam wszystkich zainteresowanych
---
Piotr Śleboda
www.JakSkakac.pl -
DARMOWY PORADNIK "TOP 10 ĆWICZEŃ POPRAWIAJĄCYCH WYBICIE"
http://wizeruneksportowca.pl/?p=902 -
sprzedam:
aCoach.pl
aBiznes.com.pl
kontakt na PW
Pozdrawiam -
Co robisz gdy po raz pierwszy spotykasz się z potencjalnym sponsorem?
http://wizeruneksportowca.pl/?p=674
Zapraszam i pozdrawiam
http://www.WizerunekSportowca.plPiotr Śleboda edytował(a) ten post dnia 04.03.11 o godzinie 21:19 -
Rewelacja, jest wszystko:) tak, to musi wyglądać.
Chciałbym zauważyć jeszcze jeden problem. Często sportowcy dosłownie afiszują się z tym co tak naprawdę kochają, czyli sportem. Spotkałem się z przypadkiem kiedy zawodnik nie chciał pochwalić się tym że jest reprezentantem naszego kraju, jednak to jest skrajny przypadek.
Bardzo dobrze na tle sportowców/klubów uważających, że wynik to "no. 1#" np. podczas działań sponsorskich wypadają kluby/stowarzyszenia, które dopiero powstały i chcą się wypromować. Z takim klientami dużo łatwiej podchodzi się do tematu, ponieważ już z urzędu klient wie, że musi "coś" zrobić. Początek jest najlepszym momentem, żeby wyrobić sobie pewne nawyki. Takie działania spowodują pewną systematykę w chociażby komunikacie ze społeczeństwem, który jak wiemy jest niezwykle ważny (nawet na tle ery Internetu). Dla porównania zawodnik, który jest źle korygowany pod względem technicznym podczas uprawiania swojej konkurencji, to w przyszłości będzie powielał swój błąd i w końcu dojdzie to takiego stanu gdzie będzie mu trudno cokolwiek zdziałać żeby poprawić ten stan.
Jest takie powiedzenie: "nieważne, jak o Tobie mówią, ważne, że w ogóle to robią". Tak bym podsumował moją wypowiedź.
Pozdrawiam
http://www.WizerunekSportowca.pl -
http://wizeruneksportowca.pl/?p=768
marketing sportowy, sponsoring, wizerunek sportowca -
"V Ogólnopolski Halowy Konkurs Skoku Wzwyż" organizowany w Barwicach (woj. zachodniopomorskie) 28 paź 2010.
Bardzo mała i biedna gmina z rewelacyjnym Gimnazjalnym Uczniowskim Ludowym Klubem Sportowy. Oprawa zawodów była świetna, zawodnicy ze ścisłej czołówki polskiego skoku wzwyż. Pomysłodawca i główny organizator zawodów Pan Mariusz Kieling za każdym razem realizuje to przedsięwzięcie w wielkim stylu.
Osiągnięte wyniki były przeciętne, jednak nie to było najważniejsze.
Hasło: "Małe Barwice, Wielkie skakanie", mówi chyba samo za siebie.
Klub sportowy w Barwicach w tym roku po raz szósty będzie przeżywał swoje 5 minut. Zawody można już określić jako cykliczne.
Byłem zarówno organizatorem i zawodnikiem.
Link do jednego z licznych artykułów na ten temat. http://www.temat.net/sport/6298/W-Barwicach-rywalizowa...
Pozdrawiam
http://www.WizerunekSportowca.pl -
Ładnie, ładnie!! Właśnie takich portali brakuje:) życzę powodzenia w rozwoju serwisu.
Pozdrawiam
http://www.WizerunekSportowca.pl -
Chciałbym podyskutować z Wami na temat Waszych doświadczeń związanych ze współpracą ze sportowcami. Może ktoś z Was miał podobne problemy? Może ktoś wie jak je rozwiązać i chce się podzielić swoją wiedzą z innymi? Może macie jakieś wskazówki jak sprzedawać usługi tego typu w tym środowisku?
Zapraszam do dyskusji.
Wynik sportowy, wg mnie nie wzbudza jeszcze atrakcyjności zawodnika, czy też klubu. Po pierwsze polskim sportowcom brakuje świadomości. Z doświadczenia wiem, że czasami jest bardzo ciężko zmienić takie zachowanie.
Zawodnik/klub sportowy zlecając agentowi, menadżerowi np. pozyskanie sponsoring myśli, że sprawa jest załatwiona i rozpoczęcie współpracy z jakąś firmą, to tylko kwestia czasu. Otóż jak wiemy jest inaczej. Pozyskanie sponsoringu jest wieloetapotym procesem. Długość tego procesu jest uzależniona od tego w którym miejscu znajduje się choćby wizerunek sportowca.
Jeśli bierzemy się za budowę wizerunku, to nie jest to jednorazowy zabieg. Trzeba się mu trochę poświęcić, samo nic się nie zrobi. Jeśli polski sport, ten na trochę niższym szczeblu nie nauczy się, że bez ciągłej budowy swojego potencjalu nie osiągnie nic na obszarze biznesowo-sportowym, a jeśli już się uda to tylko na krótką metę.
Zlecenia, które otrzymuje mogę podzielić na trzy grupy:
- mocna świadomość potrzeby budowy wizerunku,
- chęć budowy wizerunku,
oraz
- słaba świadomość potrzeby budowy wizerunku. Coś w stylu - wynik wystarczy.
Można się łatwo domyśleć, że zleceń z tej trzeciej grupy jest najwięcej. Puki co staram się to zmieniać i nie wychodzi to wcale najgorzej.
pozdrawiam serdecznie
http://www.WizerunekSportowca.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Witam!!
www.WizerunekSportowca.pl
Serdecznie zapraszam wszystkich Sportowców, Trenerów, Działaczy i Sympatyków na mojego BLOGA. Porady związane z wizerunkiem współczesnego sportowca oraz prawdy i kontrowersje dzisiejszego zarządzania w sporcie. Naprawdę warto tu zaglądnąć.
www.WizerunekSportowca.plPiotr Śleboda edytował(a) ten post dnia 15.12.10 o godzinie 14:52 -
Polecam :
FreeBot - bardzo przydatny dla początkujących. Moja rada, jest możliwość przetestowania przez 14 dni implebot (płatna wersja), jednak radzę zdecydować się na ten krok po głębszym zapoznaniu się się z darmową wersją freebot.
Anomali - jeśli masz komercyjną pocztę, np. onet, o2, wp, itd., to niestety nie będziesz mógł pobrać programu. Najlepszym rozwiązaniem jest z konta utworzonego na swoim serwerze.
W obu przypadkach całkiem wygodne generatory formularzy zapisu na listę adresową.