Piotr Sławiński

Piotr Sławiński

samodzielny specjalista, trendhunter, fotograf

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trendhunter, fotograf, asystent zarządu ETOS S.A. (Diverse, Coalition, Iridium) ds. mediów
P.H. ETOS
- pozyskiwanie informacji dotyczących nowoczesnych technik sprzedaży, reklamy i marketingu
- pozyskiwanie informacji oraz analiza rynku dotycząca aktualnych trendów w modzie
- śledzenie i fotografowanie trendów mody na ulicach
- wykonywanie zdjęć na targach mody Bread and Butter w Barcelonie i Berlinie oraz na targach ISPO w Monachium
- tworzenie bazy zdjęć oraz analiza pod kątem najnowszych trendów
- prowadzenie internetowej witryny informacyjnej
- konsultacja dotycząca produktów
Logo
Dyrektor regionalnego oddziału marki Diverse
P.H. ETOS
- dystrybucja i sprzedaż artykułów marki Diverse
- pozyskiwanie partnerów handlowych
- zarządzanie siecią partnerów handlowych
- merchandising
- tworzenie dokumentacji fotograficznej artykułów handlowych i katalogów dla klientów
- reprezentowanie producenta marki Diverse na targach mody
- wspieranie sprzedaży – marketing, PR

Edukacja

Logo
Budowa Maszyn, magisterskie
Politechnika Gdańska

Zainteresowania

Fotografia, sztuka współczesna, jazz

Inne

2010 „Tatuaż” - prezentacja na Pecha Kucha Night, Klubokawiarnia BeWuA, Koszalin
wyróżnienie za cykl zdjęć „Nasza Generacja” w III Międzynarodowym Konkursie Fotograficznym – „Album dla Gdańska 2010” oraz uczestnictwo w wystawie pokonkursowej
2009 „Inter Art i Kowboje z piekła” - wystawa zbiorowa, sale zamku sztumskiego, Sztum
2008 „Nasza Generacja - Przyjaciele Inter Art” - wystawa fotograficzna, Klub Mandarynka Sopot
2007 „Grupa Inter Art i przyjaciele” - wystawa zbiorowa, Galeria MDK Malbork
2006 zdjęcia do książki "Berlin za darmo. Przewodnik", Wydawnictwo Forma 2007