Umiejętności
Podróże biznesowe
Coaching
Microsoft Excel
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności analityczne
odpowiedzialność za powierzone zadania
Realizacja planów sprzedażowych
motywacja siebie jak i współpracowników
Gotowość do relokacji
współpraca z sieciami handlowymi
bezkolizyjna i bezwypadkowa jazda
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży ( Area Sales Manager )
Zarządzanie wieloosobowym zespołem handlowców. Zarządzanie sprzedażą i realizacja planów sprzedażowych. Współpraca z dystrybutorami oraz zarządzanie współpracą z lokalnymi sieciami handlowymi. Negocjacje handlowe. Przygotowywanie narzędzi wspierających sprzedaż w zespole oraz narzędzi dedykowanych siłom sprzedażowych dystrybutorów. Zarządzanie budżetami. Rekrutacje. Przeprowadzanie coachingu. Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami. Analizowanie danych i raportowanie. Tworzenie, aktualizowanie i realizacja planu rozwoju regionu uwzględniające: m.in. cele i mapy dystrybucyjne, planowanie rozwoju wolumenu na obszarze odpowiedzialności, określanie standardów i celów merchandisingowych.
Area Manager Modern Trade
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Key Account Executive (dział Laundry & Home Care). Egzekucja uzgodnień centralnych – raportowanie, informacje zwrotne do KAM. Realizacja działań lokalnych – kreowanie działań, zarządzanie budżetem akcji lokalnych, weryfikacja i ocena efektywności działań, rozliczenia. Działania lokalne w ramach budżetów marketingowych wspierających poszczególne marki z portfolio firmy. Realizowanie stawianych celów sprzedażowych oraz wyznaczanie celów jakościowych i merchandisingowych. Zarządzanie budżetem merchandisingowym. Współpraca z agencjami pracy. Pośredni i bezpośredni monitoring pracy merchandiserów. Praca nad rozwojem członków zespołu m. in. poprzez motywowanie i przeprowadzanie coachingu. Rekrutacje. Przeprowadzanie szkoleń produktowych dla personelu hal. Współpraca z Trade Marketingiem, Marketingiem, działem KAM. Bezpośredni kontakt z osobami zarządzającymi halami.
Area Manager Traditional Trade
Realizowanie stawianych celów sprzedażowych, Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Przedstawicieli Handlowych. Współpraca z dystrybutorami oraz sieciami handlowymi. Przygotowywanie narzędzi wspierających sprzedaż. Zarządzanie budżetami. Rekrutacje. Przeprowadzanie coachingu. Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami. Analizowanie danych i raportowanie.
Regionalny Kierownik Sprzedaży ds Kluczowych Klientów
Navo (partner Procter&Gamble)
Realizowanie stawianych celów sprzedażowych. Planowanie i zarządzanie sprzedażą w lokalnych sieciach handlowych. Zarządzanie pracą Przedstawicieli Handlowych w ramach obsługi sieci handlowych. Negocjacje dotyczące podpisywanych porozumień i umów handlowych z sieciami lokalnymi. Analizowanie danych i raportowanie. Zarządzanie budżetami. Organizowanie lokalnych działań promocyjnych. Wprowadzenie do klientów (sieci lokalnych) nowych marek P&G na rynku polskim m.in. Fairy, Londa, Olay, Naturella. Organizacja i przeprowadzanie działań sprzedażowych i eventowych w ramach akcji P&G - Podaruj Dzieciom Słońce.
Przedstawiciel handlowy
Agis (grupa CEDC)
Realizowanie stawianych celów sprzedażowych. Pozyskiwanie klientów. Pozyskiwanie zamówień. Negocjacje handlowe. Realizowanie działań promocyjnych oraz zadań powierzonych. Utrwalanie kontaktów handlowych poprzez realizowanie programów lojalnościowych. Podejmowanie należności, raportowanie.
Szkolenia i kursy
Socjotechniczne aspekty kontaktów interpersonalnych
Techniki wpływu społecznego
Delegowanie zadań oraz kompetencji
Budowanie długotrwałych relacji z klientem
Mechanizmy psychologiczne a rodzaje technik manipulacyjnych
Sztuka prezentacji
Deklaracja potencjału
Psychologia obsługi klienta
Coaching
Zarządzanie czasem
Sztuka motywacji
Skuteczny feedback w pracy Menedżera
Techniki wpływu społecznego
Delegowanie zadań oraz kompetencji
Budowanie długotrwałych relacji z klientem
Mechanizmy psychologiczne a rodzaje technik manipulacyjnych
Sztuka prezentacji
Deklaracja potencjału
Psychologia obsługi klienta
Coaching
Zarządzanie czasem
Sztuka motywacji
Skuteczny feedback w pracy Menedżera
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Turystyka
Biegi
Historia Warmii
Biegi
Historia Warmii
Grupy
Raporty i analizy
Raporty, analizy i Państwa komentarze. Stwórzmy bazę wiedzy. Wspierajmy nasz rozwój na konkretnych liczbach.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.