Piotr Skiba

Kierownik ds. Kluczowych Dystrybutorów, Grupa Żywiec
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Podróże biznesowe Coaching Microsoft Excel Zarządzanie zespołem Zarządzanie Sprzedażą Umiejętności analityczne odpowiedzialność za powierzone zadania Realizacja planów sprzedażowych motywacja siebie jak i współpracowników Gotowość do relokacji współpraca z sieciami handlowymi bezkolizyjna i bezwypadkowa jazda

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Żywiec S.A.
Kierownik ds. Kluczowych Dystrybutorów
Browar Namysłów
Regionalny Kierownik Sprzedaży ( Area Sales Manager )
Zarządzanie wieloosobowym zespołem handlowców. Zarządzanie sprzedażą i realizacja planów sprzedażowych. Współpraca z dystrybutorami oraz zarządzanie współpracą z lokalnymi sieciami handlowymi. Negocjacje handlowe. Przygotowywanie narzędzi wspierających sprzedaż w zespole oraz narzędzi dedykowanych siłom sprzedażowych dystrybutorów. Zarządzanie budżetami. Rekrutacje. Przeprowadzanie coachingu. Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami. Analizowanie danych i raportowanie. Tworzenie, aktualizowanie i realizacja planu rozwoju regionu uwzględniające: m.in. cele i mapy dystrybucyjne, planowanie rozwoju wolumenu na obszarze odpowiedzialności, określanie standardów i celów merchandisingowych.
Henkel Polska
Area Manager Modern Trade
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Key Account Executive (dział Laundry & Home Care). Egzekucja uzgodnień centralnych – raportowanie, informacje zwrotne do KAM. Realizacja działań lokalnych – kreowanie działań, zarządzanie budżetem akcji lokalnych, weryfikacja i ocena efektywności działań, rozliczenia. Działania lokalne w ramach budżetów marketingowych wspierających poszczególne marki z portfolio firmy. Realizowanie stawianych celów sprzedażowych oraz wyznaczanie celów jakościowych i merchandisingowych. Zarządzanie budżetem merchandisingowym. Współpraca z agencjami pracy. Pośredni i bezpośredni monitoring pracy merchandiserów. Praca nad rozwojem członków zespołu m. in. poprzez motywowanie i przeprowadzanie coachingu. Rekrutacje. Przeprowadzanie szkoleń produktowych dla personelu hal. Współpraca z Trade Marketingiem, Marketingiem, działem KAM. Bezpośredni kontakt z osobami zarządzającymi halami.
Henkel Polska
Area Manager Traditional Trade
Realizowanie stawianych celów sprzedażowych, Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Przedstawicieli Handlowych. Współpraca z dystrybutorami oraz sieciami handlowymi. Przygotowywanie narzędzi wspierających sprzedaż. Zarządzanie budżetami. Rekrutacje. Przeprowadzanie coachingu. Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami. Analizowanie danych i raportowanie.
Logo
Regionalny Kierownik Sprzedaży ds Kluczowych Klientów
Navo (partner Procter&Gamble)
Realizowanie stawianych celów sprzedażowych. Planowanie i zarządzanie sprzedażą w lokalnych sieciach handlowych. Zarządzanie pracą Przedstawicieli Handlowych w ramach obsługi sieci handlowych. Negocjacje dotyczące podpisywanych porozumień i umów handlowych z sieciami lokalnymi. Analizowanie danych i raportowanie. Zarządzanie budżetami. Organizowanie lokalnych działań promocyjnych. Wprowadzenie do klientów (sieci lokalnych) nowych marek P&G na rynku polskim m.in. Fairy, Londa, Olay, Naturella. Organizacja i przeprowadzanie działań sprzedażowych i eventowych w ramach akcji P&G - Podaruj Dzieciom Słońce.
Logo
Przedstawiciel handlowy
Agis (grupa CEDC)
Realizowanie stawianych celów sprzedażowych. Pozyskiwanie klientów. Pozyskiwanie zamówień. Negocjacje handlowe. Realizowanie działań promocyjnych oraz zadań powierzonych. Utrwalanie kontaktów handlowych poprzez realizowanie programów lojalnościowych. Podejmowanie należności, raportowanie.

Szkolenia i kursy

Socjotechniczne aspekty kontaktów interpersonalnych
Techniki wpływu społecznego
Delegowanie zadań oraz kompetencji
Budowanie długotrwałych relacji z klientem
Mechanizmy psychologiczne a rodzaje technik manipulacyjnych
Sztuka prezentacji
Deklaracja potencjału
Psychologia obsługi klienta
Coaching
Zarządzanie czasem
Sztuka motywacji
Skuteczny feedback w pracy Menedżera

Edukacja

Logo
Olsztyn, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Turystyka
Biegi
Historia Warmii

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Excel
Excel
dla wszystkich użytkowników programu MS Excel oraz programujących w VBA.
Raporty i analizy
Raporty i analizy
Raporty, analizy i Państwa komentarze. Stwórzmy bazę wiedzy. Wspierajmy nasz rozwój na konkretnych liczbach.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.