Piotr Seidler

Marketing and PR Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa Digital Marketing Marketing bezpośredni Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Rozwój produktu Social Media Marketing Planowanie strategiczne

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Tetra Pak Sp. z o.o.
Marketing Manager Poland
Tetra Pak Sp. z o.o.
Retail Manager
Tupperware Polska Sp. z o.o.
Brand Development Manager
Logo
Strategic Manager
V5 group
- opracowywanie strategii działań marketingowych i promocyjnych między innymi dla:
Orange, Grupa TP, Kamis (Gastronomia/FMCG), Eutelsat (Francja), TAS (Ukraina), Skylogic (Włochy), s.Oliver (branża odzieżowa), Polska TelefoniaCyfrowa (marka Heyah), Enea S.A.,Cornellis (marka spożywcza/FMCG), Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
- bezpośrednia obsługa i koordynacja projektów marketingowych, promocyjnych i PR (BTL, ATL, marketing bezpośredni, street i event marketing, projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu/CSR, akcje specjalne, programy lojalnościowe, badania rynkowe)
- zarządzanie projektami, w tym budowanie zespołów wykonawczych, raportowanie przebiegu i rezultatów działań
- prowadzenie działań z zakresu New business
- organizacja kampanii i działań reklamowych na terenie Ukrainy
- zarządzanie Działem Strategii, PR oraz Działem Obsługi Klienta, w tym zarządzanie zespołem pracowników
- tworzenie i nadzorowanie polityki cenowej agencji
- opracowywanie rocznych planów, budżetów, przygotowywanie analiz zyskowności poszczególnych projektów i klientów
TUiR WARTA S.A.
Marketing Manager
- przygotowywanie i realizacja strategii marketingowej dla całej grupy ubezpieczeniowej (ubezpieczenia majątkowe i ubezpieczenia życiowe) zarówno w segmencie B2C jak i B2B
- przygotowywanie i kontrola budżetu marketingowego
- przygotowywanie i realizacja działań medialnych i promocyjnych
- opracowywanie i realizacja działań sponsoringowych, udziału w targach i wystawach
- budowa programów motywacyjnych dla sieci sprzedaży
- wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż
- współpraca z bankami w zakresie wprowadzania „bancassurance”
Unilever Polska S.A.
Horeca Marketing Manager
- przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych (również koncepty sprzedażowe)
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- ustalanie polityki cenowej
- wprowadzanie nowych produktów
- koordynacja wspólnych projektów dla Europy Centralno Wschodniej
- negocjacje handlowe i ustalanie polityki cenowej wobec kluczowych klientów we współpracy z Key Account Managerem
- współpraca z agencjami reklamowymi oraz agencjami badań rynkowych
Unilever Polska S.A.
Regional Sales Manger
- zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych
- przygotowywanie regionalnych strategii sprzedażowych (Wielkopolska, Kujawsko-Pomorskie, Zachodniopomorskie)
- współpraca z kluczowymi dystrybutorami w regionie (kontrola stanów magazynowych, targetów, płynności finansowej i procesu składania zamówień)
- przygotowywanie regionalnych analiz sprzedaży oraz krótko i długoterminowych prognoz sprzedażowych
- analiza aktywności przedstawicieli handlowych
- negocjacje cenowe z kluczowymi klientami regionu
- miesięczny monitoring planów sprzedażowych (przygotowywanie wskaźników rocznych)
- zapewnienie właściwego procesu składania zamówień i rozwiązywanie reklamacji klientów

Edukacja

Logo
Handel Zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką