Umiejętności
Strategia biznesowa
Digital Marketing
Marketing bezpośredni
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Social Media Marketing
Planowanie strategiczne
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Strategic Manager
V5 group
- opracowywanie strategii działań marketingowych i promocyjnych między innymi dla:
Orange, Grupa TP, Kamis (Gastronomia/FMCG), Eutelsat (Francja), TAS (Ukraina), Skylogic (Włochy), s.Oliver (branża odzieżowa), Polska TelefoniaCyfrowa (marka Heyah), Enea S.A.,Cornellis (marka spożywcza/FMCG), Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
- bezpośrednia obsługa i koordynacja projektów marketingowych, promocyjnych i PR (BTL, ATL, marketing bezpośredni, street i event marketing, projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu/CSR, akcje specjalne, programy lojalnościowe, badania rynkowe)
- zarządzanie projektami, w tym budowanie zespołów wykonawczych, raportowanie przebiegu i rezultatów działań
- prowadzenie działań z zakresu New business
- organizacja kampanii i działań reklamowych na terenie Ukrainy
- zarządzanie Działem Strategii, PR oraz Działem Obsługi Klienta, w tym zarządzanie zespołem pracowników
- tworzenie i nadzorowanie polityki cenowej agencji
- opracowywanie rocznych planów, budżetów, przygotowywanie analiz zyskowności poszczególnych projektów i klientów
Orange, Grupa TP, Kamis (Gastronomia/FMCG), Eutelsat (Francja), TAS (Ukraina), Skylogic (Włochy), s.Oliver (branża odzieżowa), Polska TelefoniaCyfrowa (marka Heyah), Enea S.A.,Cornellis (marka spożywcza/FMCG), Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
- bezpośrednia obsługa i koordynacja projektów marketingowych, promocyjnych i PR (BTL, ATL, marketing bezpośredni, street i event marketing, projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu/CSR, akcje specjalne, programy lojalnościowe, badania rynkowe)
- zarządzanie projektami, w tym budowanie zespołów wykonawczych, raportowanie przebiegu i rezultatów działań
- prowadzenie działań z zakresu New business
- organizacja kampanii i działań reklamowych na terenie Ukrainy
- zarządzanie Działem Strategii, PR oraz Działem Obsługi Klienta, w tym zarządzanie zespołem pracowników
- tworzenie i nadzorowanie polityki cenowej agencji
- opracowywanie rocznych planów, budżetów, przygotowywanie analiz zyskowności poszczególnych projektów i klientów
Marketing Manager
- przygotowywanie i realizacja strategii marketingowej dla całej grupy ubezpieczeniowej (ubezpieczenia majątkowe i ubezpieczenia życiowe) zarówno w segmencie B2C jak i B2B
- przygotowywanie i kontrola budżetu marketingowego
- przygotowywanie i realizacja działań medialnych i promocyjnych
- opracowywanie i realizacja działań sponsoringowych, udziału w targach i wystawach
- budowa programów motywacyjnych dla sieci sprzedaży
- wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż
- współpraca z bankami w zakresie wprowadzania „bancassurance”
- przygotowywanie i kontrola budżetu marketingowego
- przygotowywanie i realizacja działań medialnych i promocyjnych
- opracowywanie i realizacja działań sponsoringowych, udziału w targach i wystawach
- budowa programów motywacyjnych dla sieci sprzedaży
- wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż
- współpraca z bankami w zakresie wprowadzania „bancassurance”
Horeca Marketing Manager
- przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych (również koncepty sprzedażowe)
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- ustalanie polityki cenowej
- wprowadzanie nowych produktów
- koordynacja wspólnych projektów dla Europy Centralno Wschodniej
- negocjacje handlowe i ustalanie polityki cenowej wobec kluczowych klientów we współpracy z Key Account Managerem
- współpraca z agencjami reklamowymi oraz agencjami badań rynkowych
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- ustalanie polityki cenowej
- wprowadzanie nowych produktów
- koordynacja wspólnych projektów dla Europy Centralno Wschodniej
- negocjacje handlowe i ustalanie polityki cenowej wobec kluczowych klientów we współpracy z Key Account Managerem
- współpraca z agencjami reklamowymi oraz agencjami badań rynkowych
Regional Sales Manger
- zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych
- przygotowywanie regionalnych strategii sprzedażowych (Wielkopolska, Kujawsko-Pomorskie, Zachodniopomorskie)
- współpraca z kluczowymi dystrybutorami w regionie (kontrola stanów magazynowych, targetów, płynności finansowej i procesu składania zamówień)
- przygotowywanie regionalnych analiz sprzedaży oraz krótko i długoterminowych prognoz sprzedażowych
- analiza aktywności przedstawicieli handlowych
- negocjacje cenowe z kluczowymi klientami regionu
- miesięczny monitoring planów sprzedażowych (przygotowywanie wskaźników rocznych)
- zapewnienie właściwego procesu składania zamówień i rozwiązywanie reklamacji klientów
- przygotowywanie regionalnych strategii sprzedażowych (Wielkopolska, Kujawsko-Pomorskie, Zachodniopomorskie)
- współpraca z kluczowymi dystrybutorami w regionie (kontrola stanów magazynowych, targetów, płynności finansowej i procesu składania zamówień)
- przygotowywanie regionalnych analiz sprzedaży oraz krótko i długoterminowych prognoz sprzedażowych
- analiza aktywności przedstawicieli handlowych
- negocjacje cenowe z kluczowymi klientami regionu
- miesięczny monitoring planów sprzedażowych (przygotowywanie wskaźników rocznych)
- zapewnienie właściwego procesu składania zamówień i rozwiązywanie reklamacji klientów
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.