Umiejętności
Microsoft Office
Adobe Photoshop
Adobe Premiere Pro
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
1) Przygotowywanie informacji prasowych dot. koncernu oraz listy pytań i odpowiedzi dla mediów [ENG].
2) Przygotowywania informacji wewnętrznych do pracowników [ENG].
3) Współpraca przy organizacji wydarzeń firmowych zewnętrznych (np. uruchomienie produkcji nowego modelu) oraz wewnętrznych (np. miesiąc jakości).
4) Przygotowywanie europejskiego zarządu firmy do udziału w w/w wydarzeniach pod względem komunikacyjnym (przemówienia, pakiet informacyjny).
2) Przygotowywania informacji wewnętrznych do pracowników [ENG].
3) Współpraca przy organizacji wydarzeń firmowych zewnętrznych (np. uruchomienie produkcji nowego modelu) oraz wewnętrznych (np. miesiąc jakości).
4) Przygotowywanie europejskiego zarządu firmy do udziału w w/w wydarzeniach pod względem komunikacyjnym (przemówienia, pakiet informacyjny).
Specjalista ds. Corporate Affairs
- komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna: tworzenie strategii komunikacji, media relations włączając wydawanie informacji prasowych, zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi firmy, wydawanie gazety firmowej „Yoshi!” wdrożenie portalu pracowniczego www.NaszaToyota.pl
- Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR): planowanie, wdrażanie i pomiar CSR włączając wdrożenie polityki CSR i 5-letniej strategii, planowanie i wdrażanie programów oraz akcji CSR takich jak „Fundusz Toyoty - Dobre pomysły zmieniają nasz świat”, „Program Wolontariatu - Pomoc z Toyoty”, ekologicznej akcji – „Zielony Wałbrzych” itp, współpraca z lokalnymi organizacjami pozarządowymi w tym obszarze
- Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR): planowanie, wdrażanie i pomiar CSR włączając wdrożenie polityki CSR i 5-letniej strategii, planowanie i wdrażanie programów oraz akcji CSR takich jak „Fundusz Toyoty - Dobre pomysły zmieniają nasz świat”, „Program Wolontariatu - Pomoc z Toyoty”, ekologicznej akcji – „Zielony Wałbrzych” itp, współpraca z lokalnymi organizacjami pozarządowymi w tym obszarze
Młodszy Specjalista ds. Corporate Affairs
- komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna: wydawanie informacji prasowych, zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi firmy, wydawanie gazety firmowej „Yoshi!”
- Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR): planowanie i wdrażanie programów oraz akcji CSR takich jak „Bespieczy Kierowca”, "Toyota Basket Liga" itp, współpraca z lokalnymi organizacjami pozarządowymi w tym obszarze
- Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR): planowanie i wdrażanie programów oraz akcji CSR takich jak „Bespieczy Kierowca”, "Toyota Basket Liga" itp, współpraca z lokalnymi organizacjami pozarządowymi w tym obszarze
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
- Ratownik GOPR (od 2011 roku)
- Pozostałe hobby: fotografowanie, filmowanie, turystyka/podróżowanie
-
- Pozostałe hobby: fotografowanie, filmowanie, turystyka/podróżowanie
-
Inne
OSIĄGNIĘCIA
2011, 2012 – odpowiednio 1. i 2. miejsce dla fabryki Toyoty w Rankingu Odpowiedzialnych Firm
przygotowywanym przez Dziennik / Gazetę Prawną (kategoria „ produkcja przemysłowa”)
2009 – 2. Miejsce dla akcji „Bezpieczny Kierowca” w ogólnopolskim konkursie „Orlen. Bezpieczne
Drogi” na najlepszą akcją promującą bezpieczeństwo na drogach
2004, 2008, 2009 – akcje skierowane do społeczności lokalnej odpowiednio: „Szkoły dla
Ekorozwoju”, „Bezpieczny Kierowca” i „Program Wolontariatu - Pomoc z Toyoty”
wśród najlepszych praktyk prezentowanych w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
2009 – Złota Perła (Golden Pearl Award) dla gazety firmowej “Yoshi!” w kategorii „najlepszy nowy
newsletter” w międzynarodowym konkursie branży custom publishing organizowanym przez
The Custom Publishing Council
2011, 2012 – odpowiednio 1. i 2. miejsce dla fabryki Toyoty w Rankingu Odpowiedzialnych Firm
przygotowywanym przez Dziennik / Gazetę Prawną (kategoria „ produkcja przemysłowa”)
2009 – 2. Miejsce dla akcji „Bezpieczny Kierowca” w ogólnopolskim konkursie „Orlen. Bezpieczne
Drogi” na najlepszą akcją promującą bezpieczeństwo na drogach
2004, 2008, 2009 – akcje skierowane do społeczności lokalnej odpowiednio: „Szkoły dla
Ekorozwoju”, „Bezpieczny Kierowca” i „Program Wolontariatu - Pomoc z Toyoty”
wśród najlepszych praktyk prezentowanych w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
2009 – Złota Perła (Golden Pearl Award) dla gazety firmowej “Yoshi!” w kategorii „najlepszy nowy
newsletter” w międzynarodowym konkursie branży custom publishing organizowanym przez
The Custom Publishing Council