Piotr Sandomierski

Starszy Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej, Toyota Motor Europe, Brussels, Belgium
Świebodzice, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office Adobe Photoshop Adobe Premiere Pro

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Toyota Motor Manufacturing Poland
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
1) Przygotowywanie informacji prasowych dot. koncernu oraz listy pytań i odpowiedzi dla mediów [ENG].
2) Przygotowywania informacji wewnętrznych do pracowników [ENG].
3) Współpraca przy organizacji wydarzeń firmowych zewnętrznych (np. uruchomienie produkcji nowego modelu) oraz wewnętrznych (np. miesiąc jakości).
4) Przygotowywanie europejskiego zarządu firmy do udziału w w/w wydarzeniach pod względem komunikacyjnym (przemówienia, pakiet informacyjny).
Toyota Motor Manufacturing Poland
Specjalista ds. Corporate Affairs
- komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna: tworzenie strategii komunikacji, media relations włączając wydawanie informacji prasowych, zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi firmy, wydawanie gazety firmowej „Yoshi!” wdrożenie portalu pracowniczego www.NaszaToyota.pl
- Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR): planowanie, wdrażanie i pomiar CSR włączając wdrożenie polityki CSR i 5-letniej strategii, planowanie i wdrażanie programów oraz akcji CSR takich jak „Fundusz Toyoty - Dobre pomysły zmieniają nasz świat”, „Program Wolontariatu - Pomoc z Toyoty”, ekologicznej akcji – „Zielony Wałbrzych” itp, współpraca z lokalnymi organizacjami pozarządowymi w tym obszarze
Toyota Motor Manufacturing Poland
Młodszy Specjalista ds. Corporate Affairs
- komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna: wydawanie informacji prasowych, zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi firmy, wydawanie gazety firmowej „Yoshi!”
- Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR): planowanie i wdrażanie programów oraz akcji CSR takich jak „Bespieczy Kierowca”, "Toyota Basket Liga" itp, współpraca z lokalnymi organizacjami pozarządowymi w tym obszarze
Logo
Specjalista ds. Marketingu i PR
Alstom T&D
Przygotowanie katalogów, ulotek, informacji prasowych, zarządzanie mediami elektronicznymi
– stroną internetową, katalogiem firmowym na CD-ROM itp

Edukacja

Logo
Zarządzanie Kadrami, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Technik systemów komputerowych, średnie
Zespół Szkół Elektryczno-Energetycznych

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

- Ratownik GOPR (od 2011 roku)
- Pozostałe hobby: fotografowanie, filmowanie, turystyka/podróżowanie
-

Inne

OSIĄGNIĘCIA
2011, 2012 – odpowiednio 1. i 2. miejsce dla fabryki Toyoty w Rankingu Odpowiedzialnych Firm
przygotowywanym przez Dziennik / Gazetę Prawną (kategoria „ produkcja przemysłowa”)
2009 – 2. Miejsce dla akcji „Bezpieczny Kierowca” w ogólnopolskim konkursie „Orlen. Bezpieczne
Drogi” na najlepszą akcją promującą bezpieczeństwo na drogach
2004, 2008, 2009 – akcje skierowane do społeczności lokalnej odpowiednio: „Szkoły dla
Ekorozwoju”, „Bezpieczny Kierowca” i „Program Wolontariatu - Pomoc z Toyoty”
wśród najlepszych praktyk prezentowanych w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
2009 – Złota Perła (Golden Pearl Award) dla gazety firmowej “Yoshi!” w kategorii „najlepszy nowy
newsletter” w międzynarodowym konkursie branży custom publishing organizowanym przez
The Custom Publishing Council