Piotr Rządziński

Key Account Manager z długoletnim doświadczeniem we współpracy z sieciami międzynarodowymi - od pozyskania klienta po zarządzanie. świetnie odnajdujący się w międzynarodowym środowisku.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Rozwój działalności Analiza klientów Przedsiębiorczość biznes międzynarodowy Obsługa kluczowych klientów Rozwój kluczowych klientów Zarządzanie kluczowymi klientami Analiza rynku Strategia marketingowa Negocjacje Trade Marketing FMCG brand and product management

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Head of Channel
Zakres obowiązków:
 odpowiedzialny za współpracę z kanałem Cash & Carry i WHS
 Negocjacje roczne, budowa planów rocznych
 Odpowiedzialnośc za planowanie budżetów i sprzedaży a także ich egzekucje.
 Zarządzanie zespołem Key Account Managerów
 raportowanie do General Managera (obcokrajowiec))
Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager
Zakres obowiązków:
 odpowiedzialny za współpracę z kanałem Cash & Carry (Makro C&C, Selgros C&C, Eurocash C&C)
 Odpowiedzialnoąść za pracę z klientami Modern Trade (E.Leclerc,).
 Odpowiedzialny za pracę z kientami kanału cnoveniance (Żabka,).
 Negocjacje roczne, budowa planów rocznych
 Odpowiedzialnośc za planowanie budżetów i sprzedaży a atakże ich egzekucje.
 raportowanie do General Managera (obcokrajowiec))
Paulig Coffee Poland sp. z o.o.
Key Account Manager
FMCG (kategorie: przyprawy, kawa)
Fińska, rodzinna firma działająca na wielu europejskich rynkach w przemyśle spożywczym; założona 1876 roku, rozpoznawalna z wysokiej jakości produktów w takich kluczowych kategoriach jak kawa, przyprawy i kuchnie świata. Na portfolio składają się takie silne marki jak Paulig, Santa Maria . Grupa zatrudnia 2 000 pracowników w 15 krajach i w 2012 roku osiągnęła sprzedaż na poziomie 858 milionów euro.


Zakres obowiązków:
odpowiedzialny za rynek nowoczesny (m.in. Carrefour, Tesco, Makro C&C)
odpowiedzialny za rynek tradycyjny (dystrybutorów oraz sieci lokalne).
wprowadzenie produktów PAULIG oraz Santa Maria na polski rynek w kanale nowoczesnym oraz tradycyjnym
zarządzanie zespołem handlowców
planowanie budżetów oraz planów sprzedażowych
raportowanie do Prezesa Zarządu
INSEVIA Sp. z o.o.
Key Account Manager/ New Business Development Manager
Dystrybutor importowanych produktów do rynku retail. Działalność operacyjna zakończona w 2013 roku.

FMCG (kategorie: przyprawy, kawa, zdrowa żywność)

Zakres obowiązków:
odpowiedzialny za rynek nowoczesny (m.in. Carrefour, Makro C&C, Tesco, Real)
zarządzanie zespołem handlowców
planowanie budżetów oraz planów sprzedażowych
odpowiedzialność za współpracę z międzynarodowymi dostawcami (m.in. Paulig Group)
raportowanie do Prezesa Zarządu

Osiągnięcia:
Otwarcie kluczowych klientów rynku MT/ TT: m.in. Makro C&C, Tesco, Alma, Real, Piotr I Paweł, Carrefour
Budowa biznesu od 0 do 5 mln PLN osiągając zysk już w 2 roku
De Care – Przysmaki Świata
Brand Manager – (m.in. PAULIG GROUP, MAILLE, CLIPPER TEA)
 Tworzenie planów marketingowych oraz nadzór nad ich realizacją
 Tworzenie planów wprowadzenia nowych produktów/marek oraz nadzór nad ich realizacją
 Raporty z przeprowadzonych działań oraz ich efektywności
 Negocjacje z sieciami handlowymi (MT i TT)
 Zarządzanie budżetem marketingowym
 Zarządzanie portfelem międzynarodowych marek
 Współpraca z kontrahentami zagranicznymi
 Ścisła współpraca z Działem Handlowym
 Analiza rynku (konkurencja, poszukiwanie nowych możliwości)
 Zarządzanie zespołem
De Care – Przysmaki Świata
Specjalista ds. zakupów:
Przygotowanie zamówień.
Organizacja transportu.
Odprawy celne.
Sanepid.
Tworzenie planów zakupowych.
Kontakty z kontrahentami zagranicznymi.
Wsparcie działu marketingu.
Wsparcie działu handlowego.
De Care – Przysmaki Świata
Specjalista ds. marki
üUdział w tworzeniu planów marketingowych.
Analiza sprzedaży.
Kontakty w sprawach marketingowych z kontrahentami
zagranicznymi.
Raporty z wykonanych akcji promocyjnych.
Koordynacja pracy hostess.
Tworzenie informacji o produkcie.
Tworzenie materiałów szkoleniowych na potrzeby działu handlowegoü
Wsparcie działu handlowego – tworzenie narzędzi handlowych.

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management

Zainteresowania

Podróże, Kuchnia, sport, film, książka

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Kuchnie świata
Kuchnie świata
Wszystko na temat kuchni i technik gotowania. Co i gdzie można zjeść. Najsmaczniejsze potrawy i najlepsze restauracje.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość