Umiejętności
B2B
Rozwój działalności
Analiza klientów
Przedsiębiorczość
biznes międzynarodowy
Obsługa kluczowych klientów
Rozwój kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Analiza rynku
Strategia marketingowa
Negocjacje
Trade Marketing
FMCG brand and product management
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Head of Channel
Zakres obowiązków:
odpowiedzialny za współpracę z kanałem Cash & Carry i WHS
Negocjacje roczne, budowa planów rocznych
Odpowiedzialnośc za planowanie budżetów i sprzedaży a także ich egzekucje.
Zarządzanie zespołem Key Account Managerów
raportowanie do General Managera (obcokrajowiec))
odpowiedzialny za współpracę z kanałem Cash & Carry i WHS
Negocjacje roczne, budowa planów rocznych
Odpowiedzialnośc za planowanie budżetów i sprzedaży a także ich egzekucje.
Zarządzanie zespołem Key Account Managerów
raportowanie do General Managera (obcokrajowiec))
Key Account Manager
Zakres obowiązków:
odpowiedzialny za współpracę z kanałem Cash & Carry (Makro C&C, Selgros C&C, Eurocash C&C)
Odpowiedzialnoąść za pracę z klientami Modern Trade (E.Leclerc,).
Odpowiedzialny za pracę z kientami kanału cnoveniance (Żabka,).
Negocjacje roczne, budowa planów rocznych
Odpowiedzialnośc za planowanie budżetów i sprzedaży a atakże ich egzekucje.
raportowanie do General Managera (obcokrajowiec))
odpowiedzialny za współpracę z kanałem Cash & Carry (Makro C&C, Selgros C&C, Eurocash C&C)
Odpowiedzialnoąść za pracę z klientami Modern Trade (E.Leclerc,).
Odpowiedzialny za pracę z kientami kanału cnoveniance (Żabka,).
Negocjacje roczne, budowa planów rocznych
Odpowiedzialnośc za planowanie budżetów i sprzedaży a atakże ich egzekucje.
raportowanie do General Managera (obcokrajowiec))
Key Account Manager
FMCG (kategorie: przyprawy, kawa)
Fińska, rodzinna firma działająca na wielu europejskich rynkach w przemyśle spożywczym; założona 1876 roku, rozpoznawalna z wysokiej jakości produktów w takich kluczowych kategoriach jak kawa, przyprawy i kuchnie świata. Na portfolio składają się takie silne marki jak Paulig, Santa Maria . Grupa zatrudnia 2 000 pracowników w 15 krajach i w 2012 roku osiągnęła sprzedaż na poziomie 858 milionów euro.
Zakres obowiązków:
odpowiedzialny za rynek nowoczesny (m.in. Carrefour, Tesco, Makro C&C)
odpowiedzialny za rynek tradycyjny (dystrybutorów oraz sieci lokalne).
wprowadzenie produktów PAULIG oraz Santa Maria na polski rynek w kanale nowoczesnym oraz tradycyjnym
zarządzanie zespołem handlowców
planowanie budżetów oraz planów sprzedażowych
raportowanie do Prezesa Zarządu
Fińska, rodzinna firma działająca na wielu europejskich rynkach w przemyśle spożywczym; założona 1876 roku, rozpoznawalna z wysokiej jakości produktów w takich kluczowych kategoriach jak kawa, przyprawy i kuchnie świata. Na portfolio składają się takie silne marki jak Paulig, Santa Maria . Grupa zatrudnia 2 000 pracowników w 15 krajach i w 2012 roku osiągnęła sprzedaż na poziomie 858 milionów euro.
Zakres obowiązków:
odpowiedzialny za rynek nowoczesny (m.in. Carrefour, Tesco, Makro C&C)
odpowiedzialny za rynek tradycyjny (dystrybutorów oraz sieci lokalne).
wprowadzenie produktów PAULIG oraz Santa Maria na polski rynek w kanale nowoczesnym oraz tradycyjnym
zarządzanie zespołem handlowców
planowanie budżetów oraz planów sprzedażowych
raportowanie do Prezesa Zarządu
Key Account Manager/ New Business Development Manager
Dystrybutor importowanych produktów do rynku retail. Działalność operacyjna zakończona w 2013 roku.
FMCG (kategorie: przyprawy, kawa, zdrowa żywność)
Zakres obowiązków:
odpowiedzialny za rynek nowoczesny (m.in. Carrefour, Makro C&C, Tesco, Real)
zarządzanie zespołem handlowców
planowanie budżetów oraz planów sprzedażowych
odpowiedzialność za współpracę z międzynarodowymi dostawcami (m.in. Paulig Group)
raportowanie do Prezesa Zarządu
Osiągnięcia:
Otwarcie kluczowych klientów rynku MT/ TT: m.in. Makro C&C, Tesco, Alma, Real, Piotr I Paweł, Carrefour
Budowa biznesu od 0 do 5 mln PLN osiągając zysk już w 2 roku
FMCG (kategorie: przyprawy, kawa, zdrowa żywność)
Zakres obowiązków:
odpowiedzialny za rynek nowoczesny (m.in. Carrefour, Makro C&C, Tesco, Real)
zarządzanie zespołem handlowców
planowanie budżetów oraz planów sprzedażowych
odpowiedzialność za współpracę z międzynarodowymi dostawcami (m.in. Paulig Group)
raportowanie do Prezesa Zarządu
Osiągnięcia:
Otwarcie kluczowych klientów rynku MT/ TT: m.in. Makro C&C, Tesco, Alma, Real, Piotr I Paweł, Carrefour
Budowa biznesu od 0 do 5 mln PLN osiągając zysk już w 2 roku
Brand Manager – (m.in. PAULIG GROUP, MAILLE, CLIPPER TEA)
Tworzenie planów marketingowych oraz nadzór nad ich realizacją
Tworzenie planów wprowadzenia nowych produktów/marek oraz nadzór nad ich realizacją
Raporty z przeprowadzonych działań oraz ich efektywności
Negocjacje z sieciami handlowymi (MT i TT)
Zarządzanie budżetem marketingowym
Zarządzanie portfelem międzynarodowych marek
Współpraca z kontrahentami zagranicznymi
Ścisła współpraca z Działem Handlowym
Analiza rynku (konkurencja, poszukiwanie nowych możliwości)
Zarządzanie zespołem
Tworzenie planów wprowadzenia nowych produktów/marek oraz nadzór nad ich realizacją
Raporty z przeprowadzonych działań oraz ich efektywności
Negocjacje z sieciami handlowymi (MT i TT)
Zarządzanie budżetem marketingowym
Zarządzanie portfelem międzynarodowych marek
Współpraca z kontrahentami zagranicznymi
Ścisła współpraca z Działem Handlowym
Analiza rynku (konkurencja, poszukiwanie nowych możliwości)
Zarządzanie zespołem
Specjalista ds. marki
üUdział w tworzeniu planów marketingowych.
Analiza sprzedaży.
Kontakty w sprawach marketingowych z kontrahentami
zagranicznymi.
Raporty z wykonanych akcji promocyjnych.
Koordynacja pracy hostess.
Tworzenie informacji o produkcie.
Tworzenie materiałów szkoleniowych na potrzeby działu handlowegoü
Wsparcie działu handlowego – tworzenie narzędzi handlowych.
Analiza sprzedaży.
Kontakty w sprawach marketingowych z kontrahentami
zagranicznymi.
Raporty z wykonanych akcji promocyjnych.
Koordynacja pracy hostess.
Tworzenie informacji o produkcie.
Tworzenie materiałów szkoleniowych na potrzeby działu handlowegoü
Wsparcie działu handlowego – tworzenie narzędzi handlowych.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Zainteresowania
Podróże, Kuchnia, sport, film, książka
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Kuchnie świata
Wszystko na temat kuchni i technik gotowania.
Co i gdzie można zjeść. Najsmaczniejsze potrawy i najlepsze restauracje.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość